Tuulilasinpesunesteet?
Re: Tuulilasinpesunesteet?
Sillon se onnistuu kuten Strömsöössä linnunpöntöt, nyt ei koodaamisesta näytä olevan mitään hyötyä 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Sulakkeen pois ottaminen sytyttää varmaan vikavalon 
Se selviää kokeilemalla.
Bemaritkin ilmoittaa ties mistä, mutta tosta se ei herjaa mitään, onneks
Bemaritkin ilmoittaa ties mistä, mutta tosta se ei herjaa mitään, onneks
Ei olla tyytyväisiä ennenkuin pesu tapahtuu just niin ku itse sen haluan tapahtuvan.Dani kirjoitti:Eli sulakkeen pois ottaminen ei ollutkaan hyvä idea, vaan koodaaminen sai näköjään Audiomistajan tyytyväiseksi
Urran, mä yritän kaivella osanumeroo, jostain mitsusta ne oli eli ihan timanttitiskiltä tilasin.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^No perhana. Olis kyl hyvä. Mut kun ne on timanttitiskiltä niin nehän on vähintään 50e/kpl 
Vain YKSI LSP!
Ei ne muistaakseni ollu edes kalliit...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Ooppelin insigniassa on kans moiset suihkuttimet, vaa liekkö monissa merkeissä samanlaiset reiät suuttimille? Itelle laitoin astraan semmoset ja on kyllä hyvät. 
Ootko Peke kerennyt kyselemään noita sumusuuttimia rinkeliturpaan? Mielelläni hommaisin ittelle samanmoisia.
Itsekkin tykkään tuollaisista sumuttavista versioista, Itse olen käyttänyt 307 pösön versioita parissakin kiikottimessa. Hintaa niillä taisi olla luokkaa 7€ kpl 
Se mikä osataan tehdään itse. Jos jotain ei osata, se opetellaan...
En oo, ku eipä noita taida pystyä selvittämään ku kokeilemalla ja mulla ei riitä siihen aika eikä innostus...JUMA kirjoitti:Ootko Peke kerennyt kyselemään noita sumusuuttimia rinkeliturpaan? Mielelläni hommaisin ittelle samanmoisia.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Tuulilasinpesunesteet?
Se monennella kerralla suihkuttaa lamput on säädettävissä, muutin sen Polosta ja Touranista. Samat säädöt löytyy lähes kaikista "konsernin" tuotteista.Peke kirjoitti:^ Sen ku tietäs...aika vaikee saada tietoa aiheesta. Mulla pesee aina ku viiksestä nykäisee, oli sit lyhyt tai pitkä vetäisy. Kun kerrat täyttyy se pesee. Vanhemmis Audis on kuulema säädettävissä se viive, löytys vaan tostakin se ni se ois kaikkein paras ratkaisu. Eli pesis vaikka joka kerralla, kun vetää viiksestä vaikka 3-5s tai sit ei ikinä, jos aika ei täyty.
Joo, mullakin se pesee nyt muistaakseni joka 15. kerta, mut haluisin sen kokonaan pois niin, että pesu tapahtuu vain ja ainoastaan sillon ku mä haluan eli viiveen mukaisesti. Ja nytkin mua ärsyttää se, et toi pesee aina käynnistyksen jälkeen eka kerran ku viikseen koskee. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Mites sait Peke tuon mulkattua?
Olisko taikasana VCDS? 
Tuulilasinpesunesteet?
Löytyy tuo VCDS niin tutkin vähän lisää saako sen pois vai ei tai ainakin pelaamaan järkevämmin.
Mistähän esim. Lasolia sais 10l tonkan ku tuntuu nuo pikkuputelit hupenevan aika vauhtia? Ja mitähän maksaa? 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Punaista lasolia ei saa kuin litran ja kahden litran astiassa... Sinistä oon nähnyt ainakin motonetissä 10l tonkassa. Litrahinta oli aika lailla sama kuin pienissäkin pulloissa.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Hain Hessumobiilista, jotain 31€ makso 10l. On tuo halvempaa ku mätänetis oli 2l 6.90€ tms...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^Löysitkin noita perhepakkauksia
Berneriltä sais muuten 200l ämpärinkin..
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Just ostin -40'C etanolikamaa Motonetista n. 13eur satsi.Peke kirjoitti:Hain Hessumobiilista, jotain 31€ makso 10l. On tuo halvempaa ku mätänetis oli 2l 6.90€ tms...
-Mikko
Tuulilasinpesunesteet?
Sinistä? Punaista ei vissiin saane mistään isompaa purnukkaa...?Peke kirjoitti:Hain Hessumobiilista, jotain 31€ makso 10l. On tuo halvempaa ku mätänetis oli 2l 6.90€ tms...
Jos litrahinta on sama 2L pullossa niin nappaa niitä sen 5kpl. kainaloon? Noista on ainakin helpompi kaataa nesteet säiliöön kun 10L tonkasta.
Kappas vaan... surffailin aikaisemmin kännykällä ja jäi osa tekstistä lukematta (sisäistämättä).
Oon vaan nähnyt noita Lasol-purkkeja halvimmillaan 8,95€... Pitänee siis enskerralla ottaa mätänetistä lisää hyllyyn.
Oon vaan nähnyt noita Lasol-purkkeja halvimmillaan 8,95€... Pitänee siis enskerralla ottaa mätänetistä lisää hyllyyn.
Joo, sinistä. Eihän sitä nyt akkojen hajusteisiin kosketa.
Punasta ei kait saa ku max 2l astias. Mulle on ihan sama kuinka iso tonkka raakaa nestettä on ku sekottelen sopivat litkut pienempiin pulloihin valmiiks.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Itse en tykkää tuon sinisen lasolin hajusta on niin viinalle haisevaa. Työautossa tota käytetään, kun ei keskusvarastosta muuta saa. Hyvä pesuaine tuo kyllä on enkä sitä moiti, Omissa autoissa tullut käytettyä nykyisin korrekin ja muidenkin valmistajien sitruunapesuaineita, joissa hyvä tuoksu ja ovat valmiiksi sekoitettuja 5l kannuissa. Ei tarvii sekoitella erikseen, kun nuo kestää -20 pakkasta, voi kaataa suoraan pesurinsäiliöön sellaisenaan. Hyvin nuokin on lasin pessyt.