kestopinnoitteet
kestopinnoitteet
Soittelin nyt sinne firmaan ja kyselin pinnoitteista.
myllytys+ditec kaikille pinnoille (myös sisustan maalatuille pinnoille) +sisustan pesu+vanteisiin pinnoitus+kiveniskujen korjaus=800e
3500 autoa ovat kuulemma käsitelleet vajaaseen 10 vuoteen,joten luulis kokemustakin tulleen.
Kallishan tuo on,mutta jos hyvä niin...
myllytys+ditec kaikille pinnoille (myös sisustan maalatuille pinnoille) +sisustan pesu+vanteisiin pinnoitus+kiveniskujen korjaus=800e
3500 autoa ovat kuulemma käsitelleet vajaaseen 10 vuoteen,joten luulis kokemustakin tulleen.
Re: kestopinnoitteet
Eli eihän nää mun huutelemat hinnat ole mitään jos myllytys+pinnoitus maalipinnalle ja vanteiden pinnoitus on 350eur..Ka11e kirjoitti:Soittelin nyt sinne firmaan ja kyselin pinnoitteista.
En usko että toi Ditec kestää yhtä hyvin kuin Opti Coat ym..Ja mitä se takuu tarkoittaa käytännössä, olen aina ihmetellyt?
kestopinnoitteet
Edelliseen autoon oli otettu ditec vuonna -02.
Vaihdoin sen pois -10,ei oltu jälki käsitelty. Älytön kiilto siinä edelleen oli,ja helppo pitää puhtaana.
Uusinta käsittely tuossa tehdään 2v välein,jossa poistetaan naarmut ja samalla uusitaan se "pinta" kerros. Hintaa tuolle 175e.
Niin tyytyväinen olin edelliseen,että taidan kallistua tuohon nyttenkin.
Vaihdoin sen pois -10,ei oltu jälki käsitelty. Älytön kiilto siinä edelleen oli,ja helppo pitää puhtaana.
Uusinta käsittely tuossa tehdään 2v välein,jossa poistetaan naarmut ja samalla uusitaan se "pinta" kerros. Hintaa tuolle 175e.
Niin tyytyväinen olin edelliseen,että taidan kallistua tuohon nyttenkin.
Hyvä vaan jos olet/olit tyytyväinen Ditec käsittelyyn.
Lähtökohtaisesti Opti coat ei tarvitse mitään jatkokäsittelyitä.
Koska aine tekee pinnan kanssa kemiallisen sidoksen (lisälakka kerros) toisin kuin esim. Ditec joka on (muovikalvo) "kalvo" pinnan päällä
Tuo 2 vuoden välein tapahtuva "huolto"tarkoittaa minun mielestä, notta pinnoitteen kesto on n.2 vuotta ja onhan siinä hiukka lisämenojakin.
Sori jos "paasasin" kerroin vain mielipiteeni joka pohjautuu omiin kokemuksiin.
Lähtökohtaisesti Opti coat ei tarvitse mitään jatkokäsittelyitä.
Koska aine tekee pinnan kanssa kemiallisen sidoksen (lisälakka kerros) toisin kuin esim. Ditec joka on (muovikalvo) "kalvo" pinnan päällä
Tuo 2 vuoden välein tapahtuva "huolto"tarkoittaa minun mielestä, notta pinnoitteen kesto on n.2 vuotta ja onhan siinä hiukka lisämenojakin.
Sori jos "paasasin" kerroin vain mielipiteeni joka pohjautuu omiin kokemuksiin.
kestopinnoitteet
Hyvä,että paasasit. Kokemuksia täältä tulin kyselemäänkin 
Olet selvästikin sitä mieltä,että tuo opti on parempi.
Miten tuon optin laitto,osaako amatööri sen tehdä? Voiko tehdä pihalla? Sillä mitään tallia ei tähän hätään ole.
Mitä tuossa nyt tarvitaan,jos sen itse laittaisi?
Kerran tuossa useemman satasen säästäisi ja saisi paremman/kestävämmän pinnan,niin tottakai haluan tuon optin...
Olet selvästikin sitä mieltä,että tuo opti on parempi.
Miten tuon optin laitto,osaako amatööri sen tehdä? Voiko tehdä pihalla? Sillä mitään tallia ei tähän hätään ole.
Mitä tuossa nyt tarvitaan,jos sen itse laittaisi?
Kerran tuossa useemman satasen säästäisi ja saisi paremman/kestävämmän pinnan,niin tottakai haluan tuon optin...
kestopinnoitteet
Lueskelin nuo käyttöohjeet optista.
Ei taida olla mahdollisuuksia laittaa tuota itse.
Ei taida olla mahdollisuuksia laittaa tuota itse.
Otappas Kalle johonkin/lähimpään kinnaslaiseen yhteyttä apu saattaa olla lähelläkin.
Itäsuomen alueella olevat saa ottaa vapaasti yhteyttä.harrik kirjoitti:Otappas Kalle johonkin/lähimpään kinnaslaiseen yhteyttä apu saattaa olla lähelläkin.
Toki kauempaakin,kenellä on tilat ja kiinnostusta myllätä ja pinnoittaa viikonloppuisin.
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että laitettiinko tuo Ditec autoosi Riihimäellä?
Kaikki liha tottelee kuria...
kestopinnoitteet
Ei,savonlinnassa olis tarkoitus käyttää.
Ohhoh. Eilen saatu auto myllytyksestä,ja ditec käsittelystä.
Tänään paistaakin sitten aurinko ja näyttää tältä:
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/5-medi ... maller.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/4-medi ... maller.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Molemmat kyljet täynnä holoa, sekä samaa vanhaa naarmua mitä tähänkin asti.
Täytyis varmaan soitella tekijä liikkeeseen,kunhan tässä ensin rauhoittuisi.
Mitä muut on tästä mieltä?
Tänään paistaakin sitten aurinko ja näyttää tältä:
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/5-medi ... maller.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/4-medi ... maller.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Molemmat kyljet täynnä holoa, sekä samaa vanhaa naarmua mitä tähänkin asti.
Täytyis varmaan soitella tekijä liikkeeseen,kunhan tässä ensin rauhoittuisi.
Mitä muut on tästä mieltä?
kestopinnoitteet
Kuulostaa ja näyttää samalta kuin muillakin, jotka ovat autonsa käyttäneet jossain liikkeessä myllytettävänä.. Surullista alaa kohtaan.
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
Tässä vielä muutama kuva hyvin onnistuneesta myllytyksestä.
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/IMG_09 ... img900.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/IMG_09 ... img900.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Oho! Kyllä noi lähikuvat on surullista kattoo. Ei muuta kun takas vaan sinne tai rahat ja myllytät ite/kautta joku kiinalainen. Törkeetä, mut kait jokapäivästä... 
Edit: siis kinnaslainen. Kiitos ipadin tekstinsyötön
Edit: siis kinnaslainen. Kiitos ipadin tekstinsyötön
Kyllä tuo aika ala-arvoiselta taas näyttää, valitettavasti..
Harmittaa puolestasi, osaan kuvitella miltä tuntuu kun maksaa täyden hinnan vajaasta työstä.
Se vaan on mahdoton yhtälö, että saa hyvän "jäljen" kohtuu hinnalla ammatti "firmassa"
Heillä ei kertakaikkiaan ole aikaa tehdä kunnon jälkeä, kun siittä pitää "leipä" repiä
Kalle katsoppas kestopinnoitteet aiheen ensimmäinen postaus.
Älkää ymmärtäkö väärin ei ole tarkoitus "pullistella" tarkoitus on neuvoa/auttaa, niinkuin näitten sivujen yksi tarkoitus onkin.
Olen itsekkin saanut kullan arvoisia neuvoja/vinkkejä toisilta Kinnaslaisilta. TÄ
Se vaan on mahdoton yhtälö, että saa hyvän "jäljen" kohtuu hinnalla ammatti "firmassa"
Heillä ei kertakaikkiaan ole aikaa tehdä kunnon jälkeä, kun siittä pitää "leipä" repiä
Älkää ymmärtäkö väärin ei ole tarkoitus "pullistella" tarkoitus on neuvoa/auttaa, niinkuin näitten sivujen yksi tarkoitus onkin.
Olen itsekkin saanut kullan arvoisia neuvoja/vinkkejä toisilta Kinnaslaisilta. TÄ
Huoh.harrik kirjoitti:Harmittaa puolestasi, osaan kuvitella miltä tuntuu kun maksaa täyden hinnan vajaasta työstä.
Tuo autohan kävi 2vk takaperin myllytyksessä toisessa paikkaa,enkä ollut siihen tyytyväinen.
Joten soitin tuonne jälkimmäiseen mestaan,koska pitkä kokemus alalta.
Jo puhelimessa myyjä sanoi,että riippuu täysin rahapussin paksuudesta mitä tehdään,johon totesin,että sillä ei juurikaan merkitystä! Vaan haluan pinnasta hyvän
Auto viipy aika tarkalleen 3 päivää tuolla,en tiedä kauan se oli työn alla.
Kyllähän tuo kiiltää hyvin,mutta lähempi tarkastelu....
Tuossa on nyt ditecin pinnoite päällä,ja takaisin olen viemässä,joten käytännössähän ne joutuu tekemään koko homman uudelleen.
Ilman aurinkoahan tuo on ihan ok: http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/6-medi ... img900.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllä mun mielestä 800eur pitäis saada jo melko hyvää jälkeä.harrik kirjoitti:Harmittaa puolestasi, osaan kuvitella miltä tuntuu kun maksaa täyden hinnan vajaasta työstä.
Tismalleen tätä ajattelin itsekkin. Tän ketjun ensimmäinen postaus on kuin kopio tästä omasta tilanteesta.Jolli kirjoitti:Kyllä mun mielestä 800eur pitäis saada jo melko hyvää jälkeä.harrik kirjoitti:Harmittaa puolestasi, osaan kuvitella miltä tuntuu kun maksaa täyden hinnan vajaasta työstä.
Tilanne on nyt vaan siinä mielessä huono,kun ei kiinnostaisi viedä enää autoa tuonne takasin,mutta tuskin sieltä rahojakaan takaisin saa.
Ja nyt jos siitä haluaa hyvän,niin ei kun myllytä taas kaikki pois,ja rahaa palaa.. Eikä viitsisi oikeen hanskojakaan heittää tiskiin.(kohta tonni menny ja ollaan edelleen lähtökuopissa)
No ompas taas ikävää luettavaa. Näitä ilmestyy ku sieniä sateella alkavat jo jokapäiväisiä olla. Sun pitää mennä sinne liikkeeseen ja vaatia uusi kunnollinen työ tai osa ainakin rahoista pois. Aikoinaan mun piti maalauttaa omaa kolarikorjattua autoani pari kertaa ennenkuin jälki oli hyvää. Kyllä ne sen teki, kun sanoin etten hyväksy noin huonoa työtä. Jumalauta jos auton myllytys ja pinnoitus maksaa 800
ja jälki on huonoa niin itse en ainakaan tyytyisi siihen. 
Nii ja jos 800 maksaa niin kyllä sillä hinnalla moni tän foorumin lukia ois ollu autos kimpussa 
Jep, ei mene läpi tuo jälki. Liikkeen on korjattava. Sama se pätee noiden maalausten kanssa, kun liikkeestä kovalla rahalla ostetaan. Itsekin laitattanut autoja takaisin, jotka vakuutuksen piikkiin maalattu.
Melkoista paskaa...
Pinnotteista on tullut pop. Kaikki liikkeet laittavat niitä, mutta enää nämä fiksifirmat eivät pysty peittelemään samalla tavalla, kuin vahojen kanssa... Noh, ehkä siinä toisessa tarinassa oli yritetty jopa tätä...
Firman nimi ja paikka?
Melkoista paskaa...
Firman nimi ja paikka?
Kaikki liha tottelee kuria...
En viiti mainita firman nimeä (vielä),mutta helppo päätellä tuossa ylempää.
Alunperinhän tilasin ajan myllytykseen,mutta myyjä sai myytyä ditecin siihen päälle.
Soiteltiin eilen,ja vakaasti hän oli sitä mieltä,että teki hyvän työn,mutta lupasi kuitenkin korjata mikäli en ole tyytyväinen.
Alunperinhän tilasin ajan myllytykseen,mutta myyjä sai myytyä ditecin siihen päälle.
Soiteltiin eilen,ja vakaasti hän oli sitä mieltä,että teki hyvän työn,mutta lupasi kuitenkin korjata mikäli en ole tyytyväinen.
Laittelin nyt tuonne viestiä,että rahaa ois mukava saada takaisin... Saas nähdä kuin käy.
Takaisin pyytivät,mutta kerran jälki on tuota luokkaa niin ei oikeen uskalla viedä.
Mikäli joku kinnaslainen haluua ottaa tuon työn alle (edes säälistä) niin olisin kovin kiitollinen.
Maksan toki hyvästä työstä hyvän hinnan.
Eli etelä-savo/etelä karjala alueella vaikuttavat ottakaa pikaisesti yhteyttä mikäli homma kiinnostaa.
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/9-media.jpg/_full.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.
Takaisin pyytivät,mutta kerran jälki on tuota luokkaa niin ei oikeen uskalla viedä.
Mikäli joku kinnaslainen haluua ottaa tuon työn alle (edes säälistä) niin olisin kovin kiitollinen.
Maksan toki hyvästä työstä hyvän hinnan.
Eli etelä-savo/etelä karjala alueella vaikuttavat ottakaa pikaisesti yhteyttä mikäli homma kiinnostaa.
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/9-media.jpg/_full.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.