Detailing on a budget - Finland
Re: Detailing on a budget - Finland
http://biltema.fi/fi/Autonhoito/Pesu-ja ... ne-361717/
Kukaan kokeillut? Näyttäisi sisältävän oksaalihappoa.
Pitäis nopeesti saada jotain TEHOKASTA pesuainetta vanteille, että sais pestyä talvivanteista monen vuoden pinttyneet kurat pois.
Kukaan kokeillut? Näyttäisi sisältävän oksaalihappoa.
Pitäis nopeesti saada jotain TEHOKASTA pesuainetta vanteille, että sais pestyä talvivanteista monen vuoden pinttyneet kurat pois.
Audi A4 B7 3.0TDIq
Muistaakseni Juha U kirjoitti tuosta kokemuksiaan tuonne vannepuhdistus topiciin ja kehui kovasti. Kaivappas postaus esille sieltä, kun en itse nyt viitsi puhelimella.
Kaikki liha tottelee kuria...
^^Tehokas ja edullinen aine ja monet todella likaiset vanteet olen tuolla puhdistanut. Harjausta avuksi ja liottelua niin toimii. Kellertymät ja piki irtoaa hyvin. Ainut moite tulee pullosta ja sen sumuttimesta, sillä sumutin ei kunnolla toimi, kun on käyttänyt sitä ja on varastoituna muutaman kuukauden. Olen kokeillut eri pulloihin mutta kaikissa ollut ongelmia.(kemikaalin kestävää en ole kokeillut). Voisi olla yksi konsti käytön jälkeen sumuttaa puhdasta vettä, niin huuhtoutuisi sumutin ja laittaa sopiva korkki päälle. Tämä täytyy seuraavaksi kokeilla. 
Tuli ostettua pari lampaanvilla laikkaa Lidlistä. Halkaisija 130mm,pakkauksessa 2kpl ja hintaa alle 4e.
Jos noista ei tule posliinia kerta pyöräyksellä,niin voisivat soveltua paikkoihin joihin isommalla karvalaikalla ei mahdu ajamaan.
Nyt vaan odottelemaan että sattuu sopiva "uhri" testialustaksi.
Jos noista ei tule posliinia kerta pyöräyksellä,niin voisivat soveltua paikkoihin joihin isommalla karvalaikalla ei mahdu ajamaan.
Tilasin viikolla "Easyclayn" Amazon.co.uk:sta, vaihtoehdoista keltainen ja sininen päädyin siniseen hieman paremman palautteen vuoksi. Kovuudesta värien peruusteella en löytänyt mitään tietoa. Hinta 5.99£ ja jos ens viikolla pääsis vähä kokeileen vaikka joku viivästymisviestikin sieltä oli tullut.....
Just tänään katoin Lidlissä noita. (vaikka en vielä rotaryä omistakaan).aksu1 kirjoitti:Tuli ostettua pari lampaanvilla laikkaa Lidlistä. Halkaisija 130mm,pakkauksessa 2kpl ja hintaa alle 4e.
Kerroppa tänne sitte kommenttia kun pääset testaamaan.
Nyt Robinhoodista saa halvalla Hyundai merkkisiä painesumuttimia 1,5l (4,99e) ja 5l (9,95e) 
2 x 5kpl paketti mikrokuituliinoja 40x40cm koossa 7,90€ 
R-kioskista vai Hesburgerista?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
http://biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Puutarh ... sku-45577/" onclick="window.open(this.href);return false;
kestääkö miten esipesuaineita? esim. pineline?
kestääkö miten esipesuaineita? esim. pineline?
Eikö mätänetistä löyty?
EDIT: ehdit muokata. Tuo siis kestää.
EDIT: ehdit muokata. Tuo siis kestää.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Joo ehdin muokata, kun muistin että biltsua on joku mainostanut joskus..
Pitää kait käydä tollanen poimimassa & viedä porukoille. Pinelineä vein viimeksi käydessä, mutta eihän niiden pesurissa ollut säiliötä..
Pitää kait käydä tollanen poimimassa & viedä porukoille. Pinelineä vein viimeksi käydessä, mutta eihän niiden pesurissa ollut säiliötä..
Joo itekkin spottasin mainoksesta. Tänään täytyy pari 5L kannua hakea. Kaikille ihmetteleville tiedoksi niin toi 5L kannu on siis erillisellä letkullaRTU kirjoitti:Nyt Robinhoodista saa halvalla Hyundai merkkisiä painesumuttimia 1,5l (4,99e) ja 5l (9,95e)
Vain YKSI LSP!
Noista painesumutinpulloista kun on ollut keskustelua, niin vkonloppuna käydessäni Clas Ohlsonilla, huomasin siellä Cocraftin pulloja. Saatavilla 2 litran (6,95€) ja 7 litran (14,95€) pulloja. WWW-sivuilla ei ole mainintaa, mutta liikkeessä oli info-lapussa maininta Viton-tiivisteistä. Eli, saattaa olla aika kestäviä?
Maxi kodintukku KajaaniDani kirjoitti:R-kioskista vai Hesburgerista?
Hiphei, lisää kajaanilaisia! Ite oon kotarista eläintarvikeosastolta ostanu isoja mikrokuituisia koiran kuivausliinoja. Toimii yllätävän hyvin ja vielä halpojakin kaiken lisäksi.
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Mulla on nyt ollu toi isompi tynnyri vuoden ja on edelleen kuin uusi. Oon käyttänyt ainoastaan BH-Autofoamia ja huuhdeltu joka kerran jälkeen.Viltsu kirjoitti:Noista painesumutinpulloista kun on ollut keskustelua, niin vkonloppuna käydessäni Clas Ohlsonilla, huomasin siellä Cocraftin pulloja. Saatavilla 2 litran (6,95€) ja 7 litran (14,95€) pulloja. WWW-sivuilla ei ole mainintaa, mutta liikkeessä oli info-lapussa maininta Viton-tiivisteistä. Eli, saattaa olla aika kestäviä?
Kyllä sinä varmaan minua voit jonkun sortin kaveriksi sanoaKorhonen kirjoitti:Hiphei, lisää kajaanilaisia! Ite oon kotarista eläintarvikeosastolta ostanu isoja mikrokuituisia koiran kuivausliinoja. Toimii yllätävän hyvin ja vielä halpojakin kaiken lisäksi.
-M
^Hillitään sitä OT:ta.
Mut itse aiheeseen. Kävin hakee pari 5L Hyndai painepulloa. Vaikutti itseasiassa tosi pätevältä. Pullossa ihan toimiva korkki mikä toimii myös kantokahvana, myös jonkinlainen olkahihna, ylipaineventtiili (mikä avattavissa myös käsin, jos haluaa laskee paineet), messinkinen säädettävä suutin jne. Itseasiassa koko kahvaosan putki on messinkiä.
Jos jotain huonoa pitää sanoa niin pullo on harmaa eikä siitä varmaankaan juuri näe läpi sekä mielestäni suihkutuspää on liian loivalla kulmalla. Mut sehän ei oo mikään ongelma kun putki on messinkiä
Sit niille ketkä pyörii pitkin tarjoustaloja etsimässä näitä niin nää oli Tuusulassa ainakin siel puutarhapuolella. Jouduin häiritsemään tyttömyyjää kun en löytänytkään niitä sieltä missä painepullot ja sumutinpullot normaalisti on. Siel on tosin ne pienet (siel missä autokemikaalit jne). Nekin näytti ihan käteviltä mutta mulla on 2L painepuloja jo 4kpl...
Kungs näytti mallia ja tylysti myi 1,5L painepulloa hintaan 15,95e
Mut itse aiheeseen. Kävin hakee pari 5L Hyndai painepulloa. Vaikutti itseasiassa tosi pätevältä. Pullossa ihan toimiva korkki mikä toimii myös kantokahvana, myös jonkinlainen olkahihna, ylipaineventtiili (mikä avattavissa myös käsin, jos haluaa laskee paineet), messinkinen säädettävä suutin jne. Itseasiassa koko kahvaosan putki on messinkiä.
Jos jotain huonoa pitää sanoa niin pullo on harmaa eikä siitä varmaankaan juuri näe läpi sekä mielestäni suihkutuspää on liian loivalla kulmalla. Mut sehän ei oo mikään ongelma kun putki on messinkiä
Sit niille ketkä pyörii pitkin tarjoustaloja etsimässä näitä niin nää oli Tuusulassa ainakin siel puutarhapuolella. Jouduin häiritsemään tyttömyyjää kun en löytänytkään niitä sieltä missä painepullot ja sumutinpullot normaalisti on. Siel on tosin ne pienet (siel missä autokemikaalit jne). Nekin näytti ihan käteviltä mutta mulla on 2L painepuloja jo 4kpl...
Kungs näytti mallia ja tylysti myi 1,5L painepulloa hintaan 15,95e
Vain YKSI LSP!
Löytyyköhän Oulusta noita Kentin kuivausliinoja? Olis viikonloppuna käyntiä niin voisi käydä pari ostamassa.
Eipä noita ole missään näkynyt. On tullu kateltua.cale kirjoitti:Löytyyköhän Oulusta noita Kentin kuivausliinoja? Olis viikonloppuna käyntiä niin voisi käydä pari ostamassa.
Volvo V40 1.9TD -99
Volvo V40 1.9T4 -98
+muutama muu kulkupeli
http://henkkak.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Volvo V40 1.9T4 -98
+muutama muu kulkupeli
http://henkkak.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostin Tarjoustalosta tuollasen.

Hinta tais olla 9.90

Hinta tais olla 9.90
Hinta ja laatu eivät kohdanneet. Nimittäin laatu yllätti ja rankasti. leikkaavuutta löytyi ja karvan lähtökin oli minimaalista alun jälkeen. Voin suositella lämpimästi! Soveltuu juuri kohtiin,joihin iso karvalaikka ei mahdu. Leikkaa mielestäni paremmin kuin Flexipadsin karva. Ehkä Mirkan lampaanvillan kanssa samaa kastia.cale kirjoitti:Just tänään katoin Lidlissä noita. (vaikka en vielä rotaryä omistakaan).aksu1 kirjoitti:Tuli ostettua pari lampaanvilla laikkaa Lidlistä. Halkaisija 130mm,pakkauksessa 2kpl ja hintaa alle 4e.
Kerroppa tänne sitte kommenttia kun pääset testaamaan.
"Uhrina" toimi vanha Sierran konepelti- ennen ja jälkeen kuvia saattaa olla tulossa.
Morjesta
Oon tän kevään lueskellut tätä foorumia ja iski pieni innostus tähän detailing maailmaan. Nyt oon alkanu noita tarvikkeita hommailemaan kun hylkäsin motonetin teleskooppivarrella olevan harjan pesupaikan nurkkaan. Sattuipa siis tuolla tarvikkeita etsiessä silmään Kuopion K-raudassa mikrokuituliinoja. Niitä oli siellä pitkällä ja lyhyellä karvalla n. 35comx35cm kokoisia, 2kpl paketissa hintaan 0,50 €.
Tuli vielä mieleen, kun paljon on kehuttu Kentin kuivausliinoja niin niitäkin on tullut Kuopion Hong Kongiin.
Oon tän kevään lueskellut tätä foorumia ja iski pieni innostus tähän detailing maailmaan. Nyt oon alkanu noita tarvikkeita hommailemaan kun hylkäsin motonetin teleskooppivarrella olevan harjan pesupaikan nurkkaan. Sattuipa siis tuolla tarvikkeita etsiessä silmään Kuopion K-raudassa mikrokuituliinoja. Niitä oli siellä pitkällä ja lyhyellä karvalla n. 35comx35cm kokoisia, 2kpl paketissa hintaan 0,50 €.
Tuli vielä mieleen, kun paljon on kehuttu Kentin kuivausliinoja niin niitäkin on tullut Kuopion Hong Kongiin.