Foam lance (mikä/mistä?)
Re: Foam lance (mikä/mistä?)
Joo saa varmaan. Saa nähdä saako pikkusella lisäpanostuksella parempi laatusen vert. tohon aijempiin juttuihin puola-lancen katkenneista nupeista vai onko tuokin samaa valua.
Njoo, puolan lance ukon takuu toiminut kyllä ihan hyvin, että tilasin itse eilen juur 2 lisää työkamuillekin 
Jani
Jani
-
BeginnerMW
Olen vasta aloittelija näiden hommien kanssa ja olen koittanut pähkäillä, että minkälaisen vaahdottimen ensimmäiseksi ostaisi. Nuo nimittäin ovat hieman kalliita laitteeta mun makuun
Olen tuota miettinyt, jos tilaisi ulkomailta tuollaisen, mutta aiempien viestien perusteella eivät mitään kovin kestäviä tunnu olevan. Sitten nettiä selaillessa löytyi tuollainen paineruiskuvaahdotin http://www.motonet.fi/fi/tuote/808736/M ... -15-litraa Onko kellään kokemusta kyseisestä tuotteesta, että saako vaahdon auton päälle levitettyä vai pitäisikö ostaa suosiolla suoraan kalliimpi painepesuriin kiinnitettävä malli? Vai kestävätkö nekään sen paremmin kuin nuo halpaversiot ulkomailta?
Jos painepesuri on käytettävissä niin en edes harkitsi mitään muuta kuin lancea. Itsellä ei ole mitään valittamista ollut Puolan lancessa, jonka ostin viime kesänä. Toki sieltä voi saada viallisenkin, mutta hyvin on takuut hoituneet tämän foorumin keskustelun perusteella, joten en näkisi mitään estettä tilata sieltä. Rakenne on kuitenkin kaikissa melkolailla sama. Rakenne on käytännössä pelkästää messinkiä/rosteria lukuunottamatta pulloa, imuputkea ja säätöosia, jotka ovat muovia. Ellei osissa ole valuvikoja niin kestävä se lancen rakenne on ostopaikasta riippumatta.BeginnerMW kirjoitti:Olen vasta aloittelija näiden hommien kanssa ja olen koittanut pähkäillä, että minkälaisen vaahdottimen ensimmäiseksi ostaisi. Nuo nimittäin ovat hieman kalliita laitteeta mun makuunOlen tuota miettinyt, jos tilaisi ulkomailta tuollaisen, mutta aiempien viestien perusteella eivät mitään kovin kestäviä tunnu olevan. Sitten nettiä selaillessa löytyi tuollainen paineruiskuvaahdotin http://www.motonet.fi/fi/tuote/808736/M ... -15-litraa Onko kellään kokemusta kyseisestä tuotteesta, että saako vaahdon auton päälle levitettyä vai pitäisikö ostaa suosiolla suoraan kalliimpi painepesuriin kiinnitettävä malli? Vai kestävätkö nekään sen paremmin kuin nuo halpaversiot ulkomailta?
Mulla on toi mesto foamer käytössä, tosin mulla on siinä tubelessventtiili kyljessä ja kompuralla teen jatkuvan paineen pulloon. Toimii tuolla lailla sen verran hyvin etten foamer lancea toistaiseksi osta.
No tuon mesto foamerin hintaan ei tarvi montaa euroa enää lisätä, että puolasta saat lancen. Siis jos sulla on jo painepesuri?
Tän on niin moni kokeillut ensin ostaa pumppupulloa, em. foameria, painepesureiden omia vaahdottimia ja sitten viimeiseksi ostetaan vasta lance. KAIKKI aina siinä vaiheessa, kenties jopa vähän nolostellen ihmettelee, että miksi sitä ei heti aluksi ostanut...
Nyt sinulle ja kaikille muillekkin ohjeiksi, että älä "säästä" muutamaa euroa, vaan osta se lance.
Tän on niin moni kokeillut ensin ostaa pumppupulloa, em. foameria, painepesureiden omia vaahdottimia ja sitten viimeiseksi ostetaan vasta lance. KAIKKI aina siinä vaiheessa, kenties jopa vähän nolostellen ihmettelee, että miksi sitä ei heti aluksi ostanut...
Nyt sinulle ja kaikille muillekkin ohjeiksi, että älä "säästä" muutamaa euroa, vaan osta se lance.
Samaa mieltä kuin edelliset, ti-hallien aikakaudella käytössä oli painepullo, mutta nyt kun on pesuri ja lance, niin ikinä en vaihda takaisin.
Ja jos läheltä löytyy lancen omistava kinnaslainen niin käykää kokeilemassa. Eiköhän meistä jokainen tarjoa demon jollekkin ostoa harkitsevalle niin halutessa.
mä ostin oikeasti hyvän painepullon mikä on rosterinen ja maksoi yli 200e, mut kyllä foam lancella auton kiertää kolme kertaa siinä ajassa kun painepullolla.
Foam lancesta en kyllä itse ihan helpolla luopuisi.
Kunnon Painepullon ostin noita vahvempia liuottimia varten, hiilivetyliuottimia ei noi halvat pullot kestä kuin vähän aikaa, ellei tyhjennä ja huuhtele joka käytön jälkeen.
Foam lancesta en kyllä itse ihan helpolla luopuisi.
Kunnon Painepullon ostin noita vahvempia liuottimia varten, hiilivetyliuottimia ei noi halvat pullot kestä kuin vähän aikaa, ellei tyhjennä ja huuhtele joka käytön jälkeen.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Tällähetkellä lancessa karcherin hd liitin....eikös toi ole muutettavissa kräntzle yhteensopivaksi pelkällä liittimen vaihdolla....? Shinearaman kampe....
Oma lance ainakin meni ihan liittimen vaihdolla, kun vaihtui pesuri nilfiskistä-> kränzleen.
+1Muljunen kirjoitti:Oma lance ainakin meni ihan liittimen vaihdolla, kun vaihtui pesuri nilfiskistä-> kränzleen.

Puolan Lance käytössä ja toimii. Olikohan seos tosin liian litkua tällä kertaa.
Mittaile seokset lancesta niin tiedät mihin asentoon kääntelet nupin. Jokaisella painepesuri/lance yhdistelmällä tulee eri seokset, joten niitä on mahdoton tietää muuten kuin mittaamalla. Jos käytössä on BH autofoam niin mitään partavaahtoa on turha odottaakkaan. Kunnon vaahdot saa vaikka snow foamilla.tn62634 kirjoitti:
Puolan Lance käytössä ja toimii. Olikohan seos tosin liian litkua tällä kertaa.
Kyllä muuten tulee autofoamillakin partavaahtoa jos haluaa. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
No juu saa. Tänään juur demosin kaverille niin kyllä siitä saa kunnon kermakakunkin aikaan jos haluaa 
-
BeginnerMW
Jees eli kotoa löytyy vähän kalliimman hintaluokan kärcheri ja käyttövoimansa se ottaa voimavirta verkosta. Se on muutaman vuoden vanha, mutta mallia en muista. Siihen siis kannattaisi tilata Puolasta foam lance, mutta millaiselta myyjältä tai mistä kaupasta? Jos linkin saisi vaikkapa yksityisviestinä, kun en ole nyt yhtään varma saiko täälä mainostaa mitään tuotteita 
- Projectech
- Apupoika
- Viesti:
Mitä järeämpi pesuri, sitä varmemmin tarvitaan jotain muuta kuin "yksi koko sopii kaikille" -vakioratkaisu. Meillä on tarjolla kahta eri lancemallia ja kuutta eri suutinkokoa. Ihan pelkästä varastoimisen ilosta ei tällaista kattausta ole valikoimiin otettu 
BeginnerMW sai yksärin, niin otetaan homma hallintaan.
BeginnerMW sai yksärin, niin otetaan homma hallintaan.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
PT lance lähti täällä tilaukseen.
Tässä mietiskelin että miten tuo foami toimii ilman vaahdotusta.. Onko pesuteho enään niin hyvä? 
Ihan ok ilman vaahtoa, mutta vaahto vie tämän litkun kyllä seuraavalle tasolle! Ja onhan se helvetin hauskaabimmer kirjoitti:Tässä mietiskelin että miten tuo foami toimii ilman vaahdotusta.. Onko pesuteho enään niin hyvä?
Petsku333 kirjoitti:Ihan ok ilman vaahtoa, mutta vaahto vie tämän litkun kyllä seuraavalle tasolle! Ja onhan se helvetin hauskaabimmer kirjoitti:Tässä mietiskelin että miten tuo foami toimii ilman vaahdotusta.. Onko pesuteho enään niin hyvä?
Kylläkyllä
Ideahan siinä on se, että vaahdon avulla saataisiin pinnasta mahdollisimman paljon likaa pois ennen kuin siihen kosketaan mekaanisesti.
Kyllä se Auto-Foami toimii ainakin todella mukavasti myös ihan painekannusta sumuteltuna.
Ideahan vaahdossa on siinä että se pysyy pinnalla pidempään kuivumatta kuin nestemmäisenä suhkuteltuna. Tämä toki myös auttaa puhdistustehossa.
Ideahan vaahdossa on siinä että se pysyy pinnalla pidempään kuivumatta kuin nestemmäisenä suhkuteltuna. Tämä toki myös auttaa puhdistustehossa.
Jep, autofoam toiminut jo yli vuoden painekannusta ja ei ole vielä pakollista tarvetta tullut hommata lancea.