16" vai 17" 3C Passattiin?

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Avatar
Posambique
Viestit: 2746
Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Viesti Kirjoittaja Posambique » Su Helmi 20, 2011 7:58 pm

Hynde kirjoitti: Kamera olis täynnä taas kuvia. Jospa niistä tekisi pienen stoorin vielä tänään... ;)
No näitä sitten vaan, kerrot sitten kuvien kanssa että naarmuttaako clay maalipintaa.
Vai ymmärsinkö väärin, että oisit juuri tätä testannut.
"Urku auki, pelti kii"

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Viesti Kirjoittaja Hynde » Su Helmi 20, 2011 8:10 pm

Posambique kirjoitti:
Hynde kirjoitti: Kamera olis täynnä taas kuvia. Jospa niistä tekisi pienen stoorin vielä tänään... ;)
No näitä sitten vaan, kerrot sitten kuvien kanssa että naarmuttaako clay maalipintaa.
Vai ymmärsinkö väärin, että oisit juuri tätä testannut.
No tätäkin. Kuvat koneella ja nyt kirjoittamaan sitä pikku juttua...
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Viesti Kirjoittaja Dani » Su Helmi 20, 2011 8:17 pm

Kuva
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
Hynde
Viestit: 3580
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 11:36 pm
Paikkakunta: Sipoo / Ylläs

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Viesti Kirjoittaja Hynde » Su Helmi 20, 2011 9:44 pm

Dani kirjoitti:Kuva
Voit lopettaa!!! Vittu että meinasin tippua tuolilta... :lol: :lol: :lol:
Kaikki liha tottelee kuria...

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Viesti Kirjoittaja Dani » Su Helmi 20, 2011 9:49 pm

:lol: :lol: :lol:
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Viesti Kirjoittaja Urran » Ma Helmi 21, 2011 6:55 am

Hynde kirjoitti:
Dani kirjoitti:*F5 painalluksia*
Voit lopettaa!!! Vittu että meinasin tippua tuolilta... :lol: :lol: :lol:
Haha :D
S@mpp@ kirjoitti:
Urran kirjoitti:
Hynde kirjoitti:Jonkun mielestä täysin järjettömiä vannekokoja, mutta me likes!!!
Silloin pitää ehdottomasti mennä sen oman mieltymyksen mukaan, niinkun kaikissa asioissa tietenkin 8-)

Itse taas voisin pakastaa anoppini jotta saisin alle pyörimään pronssiset Volk Racing CE28(N) koossa 16/17x7,5/8 ET~25-35 :lol:

Menee taas vähän offtopiciksi. Mut kivaahan tämmönen on..
Ja mulle samat vanteet, samoilla specseillä :D mä voisin anopin lisäksi pakastaa oman muijankin :lol:
Emäntäs ja anoppis rakastaa sua :D Mut mitä vanteisiin tulee niin mä voin väliaikaisesti tyytyä noihin sun nykyisiin vanteisiin. Ja ens talvena kun oon kyllästyny Volkkeihin niin myyt ne mulle halvalla :lol:
Vain YKSI LSP!

Vastaa Viestiin