No näitä sitten vaan, kerrot sitten kuvien kanssa että naarmuttaako clay maalipintaa.Hynde kirjoitti: Kamera olis täynnä taas kuvia. Jospa niistä tekisi pienen stoorin vielä tänään...
Vai ymmärsinkö väärin, että oisit juuri tätä testannut.
No näitä sitten vaan, kerrot sitten kuvien kanssa että naarmuttaako clay maalipintaa.Hynde kirjoitti: Kamera olis täynnä taas kuvia. Jospa niistä tekisi pienen stoorin vielä tänään...
No tätäkin. Kuvat koneella ja nyt kirjoittamaan sitä pikku juttua...Posambique kirjoitti:No näitä sitten vaan, kerrot sitten kuvien kanssa että naarmuttaako clay maalipintaa.Hynde kirjoitti: Kamera olis täynnä taas kuvia. Jospa niistä tekisi pienen stoorin vielä tänään...
Vai ymmärsinkö väärin, että oisit juuri tätä testannut.
Voit lopettaa!!! Vittu että meinasin tippua tuolilta...Dani kirjoitti:
HahaHynde kirjoitti:Voit lopettaa!!! Vittu että meinasin tippua tuolilta...Dani kirjoitti:*F5 painalluksia*![]()
![]()
Emäntäs ja anoppis rakastaa suaS@mpp@ kirjoitti:Ja mulle samat vanteet, samoilla specseilläUrran kirjoitti:Silloin pitää ehdottomasti mennä sen oman mieltymyksen mukaan, niinkun kaikissa asioissa tietenkinHynde kirjoitti:Jonkun mielestä täysin järjettömiä vannekokoja, mutta me likes!!!
Itse taas voisin pakastaa anoppini jotta saisin alle pyörimään pronssiset Volk Racing CE28(N) koossa 16/17x7,5/8 ET~25-35
Menee taas vähän offtopiciksi. Mut kivaahan tämmönen on..mä voisin anopin lisäksi pakastaa oman muijankin