Sonax Xtreme - Brilliant Shine Detailer
Re: Sonax Xtreme - Brilliant Shine Detailer
^ Taisi hajota näyttö...
??????peuge kirjoitti:^ Taisi hajota näyttö...
liittyy luultavasti spoileriin edellisellä sivulla.samunoz kirjoitti:??????peuge kirjoitti:^ Taisi hajota näyttö...
Mistäköhän tämä on revitty?
Tim @ CYC kirjoitti:
Sonax Brilliant Shine QD - £16.19 per litre
CarPro Reload - £47.38 per litre
Eliteltä Reload 29,95£ litra.
Tim @ CYC kirjoitti:
Sonax Brilliant Shine QD - £16.19 per litre
CarPro Reload - £47.38 per litre
Eliteltä Reload 29,95£ litra.
- Posambique
Ostaessasi minkä kokoisissa pakkauksissa?
Tim puhui tietenkin omasta yrityksestään - tämän pitäisi kai olla aika selvää.
Luulisin hänen tarkoittaneen tuon ostamista 5l kanisterissa.
Alkaako olemaan herrasväellä kokemuksia todellisen elämän kestosta?
Tim puhui tietenkin omasta yrityksestään - tämän pitäisi kai olla aika selvää.
Luulisin hänen tarkoittaneen tuon ostamista 5l kanisterissa.
Alkaako olemaan herrasväellä kokemuksia todellisen elämän kestosta?
"Urku auki, pelti kii"
Litran pullossa mulle tuli tuota reloadia jurikin tuo litra Elitestä ja tuon se maksoi. Ei tuota siellä ainakaan ole isommassa astiassa kuin tuo litran pullo. Kilpailija helposti laittaa toisen tuotteeseen lisähintaa että oma näyttäisi houluttelevammalta. Ei olis eka kerta. 
Sonax taisi olla 47,90£/5l CYC:llä.
Re: RE: Sonax Xtreme - Brilliant Shine Detailer
On kokemuksia. Sillon oliskohan 10.5. laitoin ja vielä lähes uudenveroisesti toimii.
Tim ei ole kilpailija, vaan jälleenmyyjä joka myy molempia merkkejä. Uskon että vertaus oli silloinen (kuinka tuore em. pakkauskoko CarProlla on?) ja hänen omasta näkemyksestään.
Mun mielestä Sonax on huomattavasti parempi tuote kun Reload joten mun mielestä Reload saisi olla tuntuvasti halvempaa, ennenkuin ostaisin sitä tuon sijasta.
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express
Tim ei ole kilpailija, vaan jälleenmyyjä joka myy molempia merkkejä. Uskon että vertaus oli silloinen (kuinka tuore em. pakkauskoko CarProlla on?) ja hänen omasta näkemyksestään.
Mun mielestä Sonax on huomattavasti parempi tuote kun Reload joten mun mielestä Reload saisi olla tuntuvasti halvempaa, ennenkuin ostaisin sitä tuon sijasta.
Vain YKSI LSP!
Sonaxin saatavuus vaan on melko heikko. CYC postikulut ei houkuttele.
Tilaa kerralla enempi. Eikös sulla ollu rotskun tarve kans, ja kaikkea muutakin aina tarvii...
Just tuli 18kg paketti sieltä samoilla 20£ postikuluilla.
Just tuli 18kg paketti sieltä samoilla 20£ postikuluilla.
Onkohan tästä kuulunut mitään onko tulossa Suomen markkinoille (motonet)?
Mä just soitin Kahalle aiheesta pari päivää sitten kun jpakarin kyseli kans et saako jo
. Tätä saa tilattua jo käytännössä joka paikasta joka jälleenmyy Kahan tuotteita (käytännössä melkein kaikki autokorjaamot/tarvikeliikkeet). Tuotenumero on SO 287 400
Vain YKSI LSP!
Uudessa Suomi Top Gearissa oli sivunkokoinen mainos, mutta ei ollu kyllä viä liikeissä joissa kävin.
Kysyitkö saako?
Vain YKSI LSP!
Onko jo kuollut? Toimiiko tämä AIO tuotteiden kanssa. Esim: Tripplen päällä?Urran kirjoitti:On kokemuksia. Sillon oliskohan 10.5. laitoin ja vielä lähes uudenveroisesti toimii.
Ei ole kuollut. Toimii itseasiassa aika ihmeenkin hyvin vielä. Eilen viimeeks paniikissa juoksin pihalle vaahdottelemaan kun tulin töistä, kun toinen kylki oli täynnä jotain valkoista (mitä pelkäsin tiemaaliksi
) mutta lähtikin ihan huuhtelemalla.
Miksei toimisi, mutta en mä siinä mitään järkeä näe.
Miksei toimisi, mutta en mä siinä mitään järkeä näe.
Vain YKSI LSP!
Pysyy pinnassa sen pari kuukautta siis? Sisältääkö tämä uv-suojan?kellään tietoa suomen hinnoista?
Kohta tulee, kävin yhdessä liikkeessä tilaamassa tulee ylihuomenna.
Mitäs tuo poteli Suomessa maksaa?mikko> kirjoitti:Kohta tulee, kävin yhdessä liikkeessä tilaamassa tulee ylihuomenna.
-
hiusnaarmu
Näkyisi jo olevan luettelossa.Urran kirjoitti:Mä just soitin Kahalle aiheesta pari päivää sitten kun jpakarin kyseli kans et saako jo. Tätä saa tilattua jo käytännössä joka paikasta joka jälleenmyy Kahan tuotteita (käytännössä melkein kaikki autokorjaamot/tarvikeliikkeet). Tuotenumero on SO 287 400
http://www.autoluettelo.fi/wls/view_art ... dNo=835118" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt on hyllyssä Tampereella Helmisen Autoliikkeessä kalevassa hinta 15€
http://www.helmisenautoliike.fi/Yhteystiedot.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.helmisenautoliike.fi/Yhteystiedot.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaha Oy toimitti BSD muutama viikko sitten koeajettavaksi porukoille. Toistaiseksi tämä on saanut hyvää toiminnallista palautetta. Lisäksi, hinta (osto) on sen verran sopiva, ettei Reloadin hankintaa tarvitse edes harkita.. 
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Piti editoida, ylempnä Urran olikin laittanut jo tietoja miten tilata.
Yritetään ad-varaosalta..
Yritetään ad-varaosalta..
Sen verran mielenkiinnolla lueskellut kyseisestä tuotteesta että päätin tilata omani AD varaosa hatanpäälle, sanoivat tulevan huomenna oikeen hyllyyn asti. Pääsee testailee 
Opel Insignia 2015
Eilen hain omani Kelhulta 13€ hintaan. Ei ollut hyllyssä mutta tilaamalla edellispävänä tilaamalla sai.
Nyt pitää vain pestä auto jotta voi kokeilla...
Nyt pitää vain pestä auto jotta voi kokeilla...