Pitää mitata toi AEM:n filtteri vielä ja tilata samalla tollanen uuden mallinen dryflow, kun entinen on alkuperäinen öljyttävä malli.
38€ näyttäis olevan toimituskulut Suomeen, ei kellään muulla ois mitään tilattavaa? S@mpp@?












Nojoo, nuokin iha oma lukunsa.Urran kirjoitti:Ja kaiken lisäks toi TypeR hypetys on vielä suositumpaa EP2 korisissaOstetaan romikselta EP3 helmat, maski ja OEM vanteet ja sit hommataan just kaikkee TypeR penkinpäällistä ja muuta tarpeellista.
![]()
Vähän vastaava tapaus kun M-logot 3- ja 5-sarjalaisissa jälkiasennettuna
Haha, siellähän sitä tulee käytyä naruja ulkoiluttamassa.Smooth kirjoitti:Taitaa omistaja pitää myös itsestään huolta, bongattu gogo:n pihalla





























































































Demon kirjoitti:Hyvää jälkeä tulee kyllä
adeoussi kirjoitti:Nice work again!
Kiitos!Juha U kirjoitti:Hienoa työtä
Joo, taisin aikasemmin jo mainitakkin, että noi lommot pitää oikaista. Vois ensin kokeilla tota liimapuikkohommaa ja jos ei onnistu niin viedä ammattilaiselle. On vaan aika arvokasta puuhaa, olikohan 120€ / lommo...K70 kirjoitti:Nättiä on.
Kaipaisko parissa kohtaa motonetin liimapuikkosettiä klommojen oikaisuun, vai vääristääkö kuvat?
Kiitoskiitos!JanneJ kirjoitti:Hienoa työtä ja hattua pitää nostaa tälle työn määrälle mitä teet autolle.
Vaikka en henk. koht. tunne kipinää japseihin niin täytyy myöntää että tämä näyttää hyvälle
Lommon oikaisua vailla myös ja toi sivu osu silmään, LepFix:n sivulla kuitenkin sanovat että ovat "luovalla tauolla". Tiedä sitten onko tilanne jo muuttunut.Bdh kirjoitti:Tuota itseasiaa jo katselinkin, pitää jossain vaiheessa käydä kysymässä tarjousta, jos oikasis kaikki kerralla.
















