Näyttäisi onnistuvan useammankin tilaaminen. HInnan pitäisi olla alvin kera mutta sen varmistan vielä ennen tilaamista.
En pistä erillistä kimppatilausthreadia pystyyn vaan kiinnostuneet voivat ilmoittautua minulle privalla.
Mistä Kränzle 10/120?
Re: Mistä Kränzle 10/120?
Jes, hyvin hoidettu homma. Tänne tuli yksi.
Kiitos!!
Kiitos!!
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Re: Mistä Kränzle 10/120?
Odota nyt sen verran että saat masinan... 