Ja samalla voisi siivoilla ja myydyt ilmoitukset
PK.com kehitysideat & palautteet
Re: PK.com kehitysideat & palautteet
Nyt kun tuola myydään/ostetaan palstalla alkaa liikkumaan ihan hyvin tavaraa, niin olisiko ideaa tehdä sinne sellainen "Luotettavat Kauppakumppanit" osio? Sieltä näkisi sitten hyvää tavaraa myyneet nimimerkit 
Kannatetaan 
Ihan kehityskelpoinen idea. Olen tosin jättänyt ihan tarkoituksella myynti- ja ostoilmoitukset siivoamatta
. Niitä tulee niin harvoin että taitaisi molemmat osiot olla tällä hetkellä tyhjiä jos ne siivoaisi. Näyttää jotenkin mukavammalta kun siellä on edes jotain
.
Kysäisen vielä Petteriltä josko "luotettavat kauppakumppanit" -osion saisi perustaa.
Kysäisen vielä Petteriltä josko "luotettavat kauppakumppanit" -osion saisi perustaa.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Luulis käyttäjä määrän kasvun näkyvän aikanaan myös myynti ilmoituksissa.
Tai ainakin näin toivon. Sais hyvää kamaa halvalla
Tai ainakin näin toivon. Sais hyvää kamaa halvalla
Totta tuokin, vähän uskalsin epäilläkin tätä-JP- kirjoitti:Olen tosin jättänyt ihan tarkoituksella myynti- ja ostoilmoitukset siivoamatta. Niitä tulee niin harvoin että taitaisi molemmat osiot olla tällä hetkellä tyhjiä jos ne siivoaisi. Näyttää jotenkin mukavammalta kun siellä on edes jotain
.
Juuri näin, vanhat tavarat kiertoon! 
P.S. Myykää joku mulle CG Wet Mirror Finishiä
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
...ja mulle jotain ikkunoihin tarkoitettu mömmöä-JP- kirjoitti:Juuri näin, vanhat tavarat kiertoon!
Laita sitä Red Mistiä mitä tilailit kimpassaS@mpp@ kirjoitti:...ja mulle jotain ikkunoihin tarkoitettu mömmöä-JP- kirjoitti:Juuri näin, vanhat tavarat kiertoon!
Wannabe-OCD
Kiitos vinkistäTonis kirjoitti:Laita sitä Red Mistiä mitä tilailit kimpassaS@mpp@ kirjoitti:...ja mulle jotain ikkunoihin tarkoitettu mömmöä-JP- kirjoitti:Juuri näin, vanhat tavarat kiertoon!
P.S. Myykää joku mulle CG Wet Mirror Finishiätosin toimii vaan sivulaseihin
Osta 5 sateesta.S@mpp@ kirjoitti:...ja mulle jotain ikkunoihin tarkoitettu mömmöä-JP- kirjoitti:Juuri näin, vanhat tavarat kiertoon!
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Joo ja kyl sivu/taka ikkunat voi vahaa vaikka pastewaxilla. Kuhan et rupee skrabailemaan niitä ikinä. Itsellä oli talvella jossain vaiheessa 915 takaikkunassa. Huvikseen testailin PHP:n ja 915 kestoeroa..S@mpp@ kirjoitti:Kiitos vinkistäTonis kirjoitti:Laita sitä Red Mistiä mitä tilailit kimpassaS@mpp@ kirjoitti: ...ja mulle jotain ikkunoihin tarkoitettu mömmöätosin toimii vaan sivulaseihin
Mun mielestä meidän pugmies joskus käytti SV:n vahoja laseissa
Vain YKSI LSP!
Paljos tarttet? (koko purkista en luovu, koska on omasta mielestä ihan jees kamaa)-JP- kirjoitti:Juuri näin, vanhat tavarat kiertoon!
Joku desi-pari? Voi vaan postikulut olla suhteessa aika järjettömät suhteessa aineen hintaan 
Joo ei noita paljoa lähettää kannatta-JP- kirjoitti:Joku desi-pari? Voi vaan postikulut olla suhteessa aika järjettömät suhteessa aineen hintaan
SPOILERSPOILER_SHOW
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Ei riittänyt mulla oikeudet
. Petteri varmaan laittaa kunhan ehtii.
Mikä toi spoiler on??Dani kirjoitti:..nuo tagit vois ottaa käyttöön?SPOILERSPOILER_SHOW
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Britannian murteella lintulauta joita autojen takaosasta voi bongata ainakin Tikkurilassa perjantai-iltaisin. Kuulemma houkuttelee luokseen "tsiksejä" eli naaraita. Lame-mallit ovat muovia tai lasikuitua, Pro-mallit billet-alumiinia. Spoilerin vetokykyä yleensä parannetaan Big Rimsseillä, Boomin' Bass Systeemeillä sekä Intake-suodattimilla ja Huge Exhausteillaseatts kirjoitti:
Mikä toi spoiler on??
Näin siis jonkun suomi-teinix-suomi sanakirjan mukaan
Se tekee käyttäjän postaaman viestiin ns. hyperlinkin jota klikkaamalla saa avattua rimpsun ns. "piiloon kirjoitettua tekstiä", joka ei näy ilman klikkausta.
PS. Tätä Wolfien postauksen sisältämää hassunhauskaa trollausta/täyteviestiä on alkanut tulemaan vaan enemmän ja enemmän eri topiceihin. (En siis osoita sormella ja syytä ketään, vaan yleisellä tasolla..)
PS. Tätä Wolfien postauksen sisältämää hassunhauskaa trollausta/täyteviestiä on alkanut tulemaan vaan enemmän ja enemmän eri topiceihin. (En siis osoita sormella ja syytä ketään, vaan yleisellä tasolla..)
Viimeksi muokannut Antto-, Ke Maalis 30, 2011 9:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt kun näitä hyviä vastauksia on tullut, niin pappa kertoo
Sillä piilotetaan esim elokuvasta keskustellessa paljastuksia. Tahi yleisesti asiaan liittymätöntä nöyhtää viestistä. Jonka saa halutessaa esiin spoileria klikkaamalla. Hiton vaikea kuvitella, mitä käyttöä sillä täällä olisi?
"Life is too short to be pissed of all the time"
..ja saa piiloon semmosen älyttömän pitkän viestin joka pilais threadin, nyt kun on spoiler -tagit niin sitä kun klikkaa niin aukee se älyttömän pitkä teksti.
Mun mielestä ihan käytännöllinen tagi, jolla ei pilata threadin layouttia.
Mun mielestä ihan käytännöllinen tagi, jolla ei pilata threadin layouttia.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Olisko ideaa laittaa sellainen topic, tai vaikka uusi alue, jossa "ulkopuoliset" voisivat kysellä pesu/kiillotuspalveluita?
Eli jos muilla forumeilla kysellään hyvää puunaajaa niin voisi vinkata, että täältä saattais löytyä kiinnostuneita, joilla kone pysyy näpeissä ja jälki varmasti parempi kuin "ammattilaisella"
Jos joku vaikka kysyisi "olisiko Tampereen alueella hyvää mustan auton kiillottajaa" niin voisi ne joilla on talli ja vehkeet, heittää YV:llä tai sähköpostilla tarjouksia.
Eli jos muilla forumeilla kysellään hyvää puunaajaa niin voisi vinkata, että täältä saattais löytyä kiinnostuneita, joilla kone pysyy näpeissä ja jälki varmasti parempi kuin "ammattilaisella"
Jos joku vaikka kysyisi "olisiko Tampereen alueella hyvää mustan auton kiillottajaa" niin voisi ne joilla on talli ja vehkeet, heittää YV:llä tai sähköpostilla tarjouksia.
Ideana ihan hyvä, mutta luulen että kaikkien palveluntarjoajien laskutuskäytännöt ei välttämättä kestä tarkempaa tutkiskelua
. Sen takia ihan sille varta vasten varattu osasto hiukan epäilyttää.
Pidetään vaikka Ostetaan -osasto paikkana näille ilmoituksille ja halukkaat myllyttäjät ovat sitten yhteydessä privalla.
Pidetään vaikka Ostetaan -osasto paikkana näille ilmoituksille ja halukkaat myllyttäjät ovat sitten yhteydessä privalla.
SPOILERSPOILER_SHOW
-tagit ei ilmeisesti toimi foorumileiskan kanssa. Sitä pitänee muuttaa jos
SPOILERSPOILER_SHOW
-tagit haluaa ottaa käyttöön. (Ja minä en osaa sitä tehdä
)
Mitämitä, sivutulokortilla ihan normaalisti..-JP- kirjoitti:Ideana ihan hyvä, mutta luulen että kaikkien palveluntarjoajien laskutuskäytännöt ei välttämättä kestä tarkempaa tutkiskelua
Joo ehkä se on parempi toteuttaa noin.