postikulut

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
hörnä
Viestit: 700
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2010 11:30 am

postikulut

Viesti Kirjoittaja hörnä » La Marras 27, 2010 2:11 pm

Postikulut ulkomailta kiinnostaa varmaan muitakin kuin minua.
Mulla lähinnä kokemusta Shinearamasta 20kg:n asti n.9 eeroo.
Paketti tulee 3-5 päivää.
Kyseisestä firmasta vain hyvää sanomista ;)

Saisko aseveljiltä samankaltaista tietoo ulkomailta tilaamisesta

Avatar
aRRtsi
Viestit: 211
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2010 4:42 am
Paikkakunta: Korso.
Viesti:

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja aRRtsi » Ti Tammi 04, 2011 8:10 pm

Kattelin huviksen tosta CYC:stä, EliteCC:stä ja Shineramasta samankaltaisen ostoskorin. Eli litran pullo bilberryä, puolen litran pullo citrus blingiä ja kuivauspyyhe. CYC:stä ja Elitestä toimituskulut suomeen lähemmäs 20£ kun taas Shineramasta 7£. Iha hulluja toimituskuluja noi kaks muuta. Mitäs muita ulkomaalaisia kauppoja on mistä vois tilata. Onko esim. ruotsi, norja, tanska, viro.. Mitään kauppoja?

Avatar
patonki
Viestit: 259
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 8:08 pm

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja patonki » Ke Tammi 26, 2011 6:10 am

Saksasta löytyy, Polish angel, niminen firma. Sieltä saa näyteboxin hintaan 1e+pk(jotka ovat 8.90e) ja satkun tilaus ilman kuluja(tosin siihen tulee jo 3% alennus, joten ehkä tilauksen pitää olla 105e ;) )
Linkki näyteboxiin http://www.autopflegegeek.net/lackpfleg ... mmlung.php
"Life is too short to be pissed of all the time"

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Tammi 26, 2011 8:19 am

patonki kirjoitti:Saksasta löytyy, Polish angel, niminen firma. Sieltä saa näyteboxin hintaan 1e+pk(jotka ovat 8.90e) ja satkun tilaus ilman kuluja(tosin siihen tulee jo 3% alennus, joten ehkä tilauksen pitää olla 105e ;) )
Linkki näyteboxiin http://www.autopflegegeek.net/lackpfleg ... mmlung.php
Mulla on tulossa noista testiin jossain vaiheessa Glissante Shampoo, Ecorinseless Hyper Wash Concentrate, Escalate Lotion ja Master Sealant. Sealantista tulee ainakin ihan jäätävän liukas pinta, kokeilin sitä escalaten kanssa jo mun USB kovalevyyn :lol:
Vain YKSI LSP!

Avatar
TKe_
Site Admin
Viestit: 2857
Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ti Maalis 01, 2011 9:32 am

Pakko avautua. Himpura, kun täällä suomessa nämä logistiset kustannukset ovat ihan kaameat. Haluaisin kannattaa kotimaan kauppaa ja tilata SurfexHD:tä, mutta tulee kanisterille hintaa postikulujen kera. Lappeenranta on vielä niin syrjässä joka paikasta, että tänne ei noi toimituskierrokset yllä.

Muistelisin taannoin nähneeni jonkun artikkelin asiasta, jossa kotimaiset verkkokaupat valittelivat toimituskulujen vähentävän kauppaa.

Avatar
Posambique
Viestit: 2746
Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ti Maalis 01, 2011 10:35 am

Kopioin tämän tänne talteen topicista: Detailing on a budget - Finland
Urran kirjoitti:Toimituskulut PolishedBlissillä menee = <250g = £7.95 tai <1kg = £11.95.
"Urku auki, pelti kii"

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Urran » Ti Maalis 01, 2011 10:44 am

Posambique kirjoitti:Kopioin tämän tänne talteen topicista: Detailing on a budget - Finland
Urran kirjoitti:Toimituskulut PolishedBlissillä menee = <250g = £7.95 tai <1kg = £11.95.
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... ipping.pdf

;)
Vain YKSI LSP!

Avatar
-JP-
Viestit: 1809
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Jääli

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja -JP- » Ti Maalis 01, 2011 3:21 pm

TKe_ kirjoitti:Pakko avautua. Himpura, kun täällä suomessa nämä logistiset kustannukset ovat ihan kaameat. Haluaisin kannattaa kotimaan kauppaa ja tilata SurfexHD:tä, mutta tulee kanisterille hintaa postikulujen kera. Lappeenranta on vielä niin syrjässä joka paikasta, että tänne ei noi toimituskierrokset yllä.

Muistelisin taannoin nähneeni jonkun artikkelin asiasta, jossa kotimaiset verkkokaupat valittelivat toimituskulujen vähentävän kauppaa.
Tämä on kyllä ihan totta. Mielellään suosisi kotimaisia myyjiä, mutta postikulut saattaa tulla halvemmaksi kun tilaa englannista. Varmasti heikentää osaltaan suomalaisten firmojen kilpailukykyä.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Dani » Ti Maalis 01, 2011 3:27 pm

Näin se on, Suomen posti on uskomattoman kallis..
Itse ostin edelliseen BMW vanteet saksasta:
2 x 8.5"x19"
2 x 9.5"x19"

Kunnostetut Breyton Flamet tuli maksamaan 1200€ ja rahdit/postit 40€ johon sisälty että vanteet kannettiin sisälle asti.
Suomen sisällä jos postittaa moisia settejä niin maksaa hunajaa..

Kuva
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
seatts
Viestit: 1758
Liittynyt: Ti Kesä 22, 2010 10:58 am
Paikkakunta: Sauvo

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja seatts » Ti Maalis 01, 2011 6:45 pm

Dani on ne komiat valssit. :)
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus

Jones
Viestit: 160
Liittynyt: Su Touko 23, 2010 5:04 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Jones » Ti Maalis 01, 2011 7:59 pm

Dani kirjoitti:...ja rahdit/postit 40€ johon sisälty että vanteet kannettiin sisälle asti.
Suomen sisällä jos postittaa moisia settejä niin maksaa hunajaa..
Aika halpaa.. Ite oon katellu englannista vanne/rengas settiä, niin järkiään on kulut suomeen 80-90 £. :evil:
Audi A4 B7 3.0TDIq

Viba
Viestit: 94
Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:28 pm

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Viba » Ti Maalis 01, 2011 8:48 pm

Jones kirjoitti:
Dani kirjoitti:...ja rahdit/postit 40€ johon sisälty että vanteet kannettiin sisälle asti.
Suomen sisällä jos postittaa moisia settejä niin maksaa hunajaa..
Aika halpaa.. Ite oon katellu englannista vanne/rengas settiä, niin järkiään on kulut suomeen 80-90 £. :evil:
Tänään tuli saksasta vannepaketti, 68€ oli postituskulut kotiin kannettuna.

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Dani » Ti Maalis 01, 2011 11:30 pm

Kunnostetut 18" OZ Mitot (8.5" und 10") taas 70€ kotioven sisäpuolelle, tosin vanteet sitten 2300€ 8-)
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
Janichka
Viestit: 77
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 7:57 pm
Paikkakunta: Lapinjärvi

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Janichka » Ke Maalis 02, 2011 11:38 am

Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.

Avatar
TKe_
Site Admin
Viestit: 2857
Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Maalis 02, 2011 11:45 am

Janichka kirjoitti:Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.
Avaa uusi aihe tuosta, jonne voisi kerätä paikkoja vanteista / renkaista?

Avatar
Janichka
Viestit: 77
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 7:57 pm
Paikkakunta: Lapinjärvi

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Janichka » Ke Maalis 02, 2011 4:56 pm

TKe_ kirjoitti:
Janichka kirjoitti:Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.
Avaa uusi aihe tuosta, jonne voisi kerätä paikkoja vanteista / renkaista?
Aktiiviset Modet on jo sen tehny :)

Urran
Viestit: 7304
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli

Re: postikulut

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Maalis 02, 2011 5:18 pm

Janichka kirjoitti:
TKe_ kirjoitti:
Janichka kirjoitti:Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.
Avaa uusi aihe tuosta, jonne voisi kerätä paikkoja vanteista / renkaista?
Aktiiviset Modet on jo sen tehny :)
En mä oo mode. Vaikka kyyläänkin PK.comia koko ajan :lol:

(Niinku nyt kun kirjotan tätä kännykästä ;) )
Vain YKSI LSP!

Vastaa Viestiin