Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
-
hörnä
- Viestit: 700
- Liittynyt: Ke Kesä 30, 2010 11:30 am
Viesti
Kirjoittaja hörnä » La Marras 27, 2010 2:11 pm
Postikulut ulkomailta kiinnostaa varmaan muitakin kuin minua.
Mulla lähinnä kokemusta Shinearamasta 20kg:n asti n.9 eeroo.
Paketti tulee 3-5 päivää.
Kyseisestä firmasta vain hyvää sanomista
Saisko aseveljiltä samankaltaista tietoo ulkomailta tilaamisesta
-
aRRtsi
- Viestit: 211
- Liittynyt: Ti Joulu 21, 2010 4:42 am
- Paikkakunta: Korso.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja aRRtsi » Ti Tammi 04, 2011 8:10 pm
Kattelin huviksen tosta CYC:stä, EliteCC:stä ja Shineramasta samankaltaisen ostoskorin. Eli litran pullo bilberryä, puolen litran pullo citrus blingiä ja kuivauspyyhe. CYC:stä ja Elitestä toimituskulut suomeen lähemmäs 20£ kun taas Shineramasta 7£. Iha hulluja toimituskuluja noi kaks muuta. Mitäs muita ulkomaalaisia kauppoja on mistä vois tilata. Onko esim. ruotsi, norja, tanska, viro.. Mitään kauppoja?
-
patonki
- Viestit: 259
- Liittynyt: Su Touko 09, 2010 8:08 pm
Viesti
Kirjoittaja patonki » Ke Tammi 26, 2011 6:10 am
Saksasta löytyy, Polish angel, niminen firma. Sieltä saa näyteboxin hintaan 1e+pk(jotka ovat 8.90e) ja satkun tilaus ilman kuluja(tosin siihen tulee jo 3% alennus, joten ehkä tilauksen pitää olla 105e

)
Linkki näyteboxiin
http://www.autopflegegeek.net/lackpfleg ... mmlung.php
"Life is too short to be pissed of all the time"
-
Urran
- Viestit: 7304
- Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
- Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli
Viesti
Kirjoittaja Urran » Ke Tammi 26, 2011 8:19 am
patonki kirjoitti:Saksasta löytyy, Polish angel, niminen firma. Sieltä saa näyteboxin hintaan 1e+pk(jotka ovat 8.90e) ja satkun tilaus ilman kuluja(tosin siihen tulee jo 3% alennus, joten ehkä tilauksen pitää olla 105e

)
Linkki näyteboxiin
http://www.autopflegegeek.net/lackpfleg ... mmlung.php
Mulla on tulossa noista testiin jossain vaiheessa Glissante Shampoo, Ecorinseless Hyper Wash Concentrate, Escalate Lotion ja Master Sealant. Sealantista tulee ainakin ihan jäätävän liukas pinta, kokeilin sitä escalaten kanssa jo mun USB kovalevyyn

Vain YKSI LSP!
-
TKe_
- Site Admin
- Viestit: 2857
- Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm
Viesti
Kirjoittaja TKe_ » Ti Maalis 01, 2011 9:32 am
Pakko avautua. Himpura, kun täällä suomessa nämä logistiset kustannukset ovat ihan kaameat. Haluaisin kannattaa kotimaan kauppaa ja tilata SurfexHD:tä, mutta tulee kanisterille hintaa postikulujen kera. Lappeenranta on vielä niin syrjässä joka paikasta, että tänne ei noi toimituskierrokset yllä.
Muistelisin taannoin nähneeni jonkun artikkelin asiasta, jossa kotimaiset verkkokaupat valittelivat toimituskulujen vähentävän kauppaa.
-
Posambique
- Viestit: 2746
- Liittynyt: Ke Marras 03, 2010 5:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Posambique » Ti Maalis 01, 2011 10:35 am
Kopioin tämän tänne talteen topicista:
Detailing on a budget - Finland
Urran kirjoitti:Toimituskulut PolishedBlissillä menee = <250g = £7.95 tai <1kg = £11.95.
"Urku auki, pelti kii"
-
Urran
- Viestit: 7304
- Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
- Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli
Viesti
Kirjoittaja Urran » Ti Maalis 01, 2011 10:44 am
Posambique kirjoitti:Kopioin tämän tänne talteen topicista:
Detailing on a budget - Finland
Urran kirjoitti:Toimituskulut PolishedBlissillä menee = <250g = £7.95 tai <1kg = £11.95.
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... ipping.pdf

Vain YKSI LSP!
-
-JP-
- Viestit: 1809
- Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:40 pm
- Paikkakunta: Jääli
Viesti
Kirjoittaja -JP- » Ti Maalis 01, 2011 3:21 pm
TKe_ kirjoitti:Pakko avautua. Himpura, kun täällä suomessa nämä logistiset kustannukset ovat ihan kaameat. Haluaisin kannattaa kotimaan kauppaa ja tilata SurfexHD:tä, mutta tulee kanisterille hintaa postikulujen kera. Lappeenranta on vielä niin syrjässä joka paikasta, että tänne ei noi toimituskierrokset yllä.
Muistelisin taannoin nähneeni jonkun artikkelin asiasta, jossa kotimaiset verkkokaupat valittelivat toimituskulujen vähentävän kauppaa.
Tämä on kyllä ihan totta. Mielellään suosisi kotimaisia myyjiä, mutta postikulut saattaa tulla halvemmaksi kun tilaa englannista. Varmasti heikentää osaltaan suomalaisten firmojen kilpailukykyä.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
-
Dani
- Viestit: 5737
- Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
- Paikkakunta: Espoo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Dani » Ti Maalis 01, 2011 3:27 pm
Näin se on, Suomen posti on uskomattoman kallis..
Itse ostin edelliseen BMW vanteet saksasta:
2 x 8.5"x19"
2 x 9.5"x19"
Kunnostetut Breyton Flamet tuli maksamaan 1200€ ja rahdit/postit 40€ johon sisälty että vanteet kannettiin sisälle asti.
Suomen sisällä jos postittaa moisia settejä niin maksaa hunajaa..

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
-
seatts
- Viestit: 1758
- Liittynyt: Ti Kesä 22, 2010 10:58 am
- Paikkakunta: Sauvo
Viesti
Kirjoittaja seatts » Ti Maalis 01, 2011 6:45 pm
Dani on ne komiat valssit.

Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
-
Jones
- Viestit: 160
- Liittynyt: Su Touko 23, 2010 5:04 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jones » Ti Maalis 01, 2011 7:59 pm
Dani kirjoitti:...ja rahdit/postit 40€ johon sisälty että vanteet kannettiin sisälle asti.
Suomen sisällä jos postittaa moisia settejä niin maksaa hunajaa..
Aika halpaa.. Ite oon katellu englannista vanne/rengas settiä, niin järkiään on kulut suomeen 80-90 £.

Audi A4 B7 3.0TDIq
-
Viba
- Viestit: 94
- Liittynyt: To Heinä 15, 2010 10:28 pm
Viesti
Kirjoittaja Viba » Ti Maalis 01, 2011 8:48 pm
Jones kirjoitti:Dani kirjoitti:...ja rahdit/postit 40€ johon sisälty että vanteet kannettiin sisälle asti.
Suomen sisällä jos postittaa moisia settejä niin maksaa hunajaa..
Aika halpaa.. Ite oon katellu englannista vanne/rengas settiä, niin järkiään on kulut suomeen 80-90 £.

Tänään tuli saksasta vannepaketti, 68€ oli postituskulut kotiin kannettuna.
-
Dani
- Viestit: 5737
- Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
- Paikkakunta: Espoo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Dani » Ti Maalis 01, 2011 11:30 pm
Kunnostetut 18" OZ Mitot (8.5" und 10") taas 70€ kotioven sisäpuolelle, tosin vanteet sitten 2300€

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
-
Janichka
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 7:57 pm
- Paikkakunta: Lapinjärvi
Viesti
Kirjoittaja Janichka » Ke Maalis 02, 2011 11:38 am
Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.
-
TKe_
- Site Admin
- Viestit: 2857
- Liittynyt: To Elo 12, 2010 8:21 pm
Viesti
Kirjoittaja TKe_ » Ke Maalis 02, 2011 11:45 am
Janichka kirjoitti:Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.
Avaa uusi aihe tuosta, jonne voisi kerätä paikkoja vanteista / renkaista?
-
Janichka
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 7:57 pm
- Paikkakunta: Lapinjärvi
Viesti
Kirjoittaja Janichka » Ke Maalis 02, 2011 4:56 pm
TKe_ kirjoitti:Janichka kirjoitti:Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.
Avaa uusi aihe tuosta, jonne voisi kerätä paikkoja vanteista / renkaista?
Aktiiviset Modet on jo sen tehny

-
Urran
- Viestit: 7304
- Liittynyt: To Heinä 01, 2010 2:58 pm
- Paikkakunta: Kerava-Vantaa akseli
Viesti
Kirjoittaja Urran » Ke Maalis 02, 2011 5:18 pm
Janichka kirjoitti:TKe_ kirjoitti:Janichka kirjoitti:Hieman OT mutta pistäkääs pari linkkiä jonnekkin hyvään vannekauppaan. Pitäs vanteet kesäksi saada.
Avaa uusi aihe tuosta, jonne voisi kerätä paikkoja vanteista / renkaista?
Aktiiviset Modet on jo sen tehny

En mä oo mode. Vaikka kyyläänkin PK.comia koko ajan
(Niinku nyt kun kirjotan tätä kännykästä

)
Vain YKSI LSP!