Hitauteni johtunee siitä, että oon nukkunu tässä viitisen tuntia, niin silmät on vielä vähä "sumeet".
Paras 50/50 kuvasi
- pellepoliisi
Re: Paras 50/50 kuvasi
Kivasti puhdistu penkit. Alkuu en meinannut nähä eroa ja mietin, onko tää before-kuva. Kuitenkin huomattiin
Hitauteni johtunee siitä, että oon nukkunu tässä viitisen tuntia, niin silmät on vielä vähä "sumeet".
Parhaasta kuvasta en tiedä, mutta tässä nyt kiveniskun korjaus. Ensimmäisessä kuvassa näkyvä korjausjälki on todella vanha, eli oli lähtökohta. Tämä on ensimmäinen viesti tänne foorumille ja lisää tulee seuraamaan.

Hienoa työtä JanneJ 
kiitos.
lisää sitten jos ihan jutun kirjoittelis....
lisää sitten jos ihan jutun kirjoittelis....
SPOILERSPOILER_SHOW
Ihan innolla odotan juttua
Eilen tuli kesävanteet pestyä kylppärissä ja hyvin puhdistui pelkällä pinelinellä ja BTBM:lla. Raudan ja pienpoisto jäi väliin kun niistä lähtee sellaiset käryt, ettei sisällä raaskinut suihkia

Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3
SPOILERSPOILER_SHOW
Kyllä käryt oli melkoiset kun omia vanteita pesin. Ensiksi BH Auto-wheel, CarPro Tar X, sitten vielä soppaan Carpro Iron X (savestuksesta ja IPAsta ei juuri hajuja tullut jos vrt. edellisiin tuotteisiin.
), kämppä dunkkasi varmaan 2-3 päivää pesujen jälkeen.
mutta se on pakko tehdä uhrauksia harrastuksen eteen.
En osaa sanoa kumpi haisi pahemmalle auto-wheel vai iron x. Näitä tuotteita ei saa käyttää darra päivänä. 
Työkaverin Opel Zafiran konepeltiä vähän pyyhkäistiin.

Unohtukohan jotain? 

Itse pidän erittäin paljon JanneJ 50/50 kuvista! 
Nice. 
KiitosArttu kirjoitti:Itse pidän erittäin paljon JanneJ 50/50 kuvista!
Lähinnä tuon värin takia ton kuvan laitoin, Mahtava sävy kun tuli tuo "metallihile" näkyviin kun vähän pyyhkäs
Ja jottei ihan turhaksi mene niin 50/50 kuva samanlaisesta(?) naarmunsinisestä volkkarista yhden ovarlapin jälkeen

4h duunia ja lopputulos on siedettävä.

MB SLK R171 | BMW 318Ci E46 | Citroen Jumper | Yamaha YZF450R | Yamaha R1 RN22
1,5 vuotta vanha Mazda6, 70tkm.

Jep, taitaa olla samanlainen.. Ärsyttävä väri 
Prestan eräs testikohden. Siunaukseni annan kuitenkin eräälle toiselle tuotemerkille.

Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Paras 50/50 kuvasi
Ford Probe kaipais vähän jo myllyäkin :p Vetäsin pintaan pelkän 915 ni muuttu vähän toi "väri" 

Audi S3 vm.-99 & Audi A4 2.0 tdi multitronic vm.-08
Viikonloppuna tuli kiilloteltua kaverin V Golfia, pari 50/50 kuvaa:

Mustat on aina kivoja

Mustat on aina kivoja
Otas tää uusiks silleen että teippaat ton alamuovinkin ja käsittelet samaan rajaan maalatun osan kanssaJiri kirjoitti:
No hyvältä näyttää noinkin