M: Prima amigo, Powerlock, Collinite 915 jne.

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
frozzu
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 01, 2010 1:14 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

M: Prima amigo, Powerlock, Collinite 915 jne.

Viesti Kirjoittaja frozzu » Ma Loka 15, 2012 2:54 pm

Myydään seuraavat ylimääräiseksi jääneet tuotteet:

Prima Amigo (jäljellä n. puolet) 10e
Menzerna Powerlock (n. puolet jäljellä) 15e
Collinite 915 (melkein täynnä, yksi auto tehty, eli kuin uusi) 25e
Elite Snow Foam 1L, käyttämätön 5e
Citrus Bling (n. 3/4 jäljellä) 7e

Tuotteet sijaitsevat Hämeenlinnassa ja mieluiten nouto, postitus mahdollinen, jolloin postikulut ostajalle.

Avatar
Tonis
Viestit: 1439
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 9:34 pm
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

M: Prima amigo, Powerlock, Collinite 915 jne.

Viesti Kirjoittaja Tonis » Ma Loka 15, 2012 6:26 pm

Voin ottaa powerlockin ja amigon. Ja tuun hakeen joskus kun kerkeen :D
Wannabe-OCD

frozzu
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 01, 2010 1:14 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: M: Prima amigo, Powerlock, Collinite 915 jne.

Viesti Kirjoittaja frozzu » Ma Loka 15, 2012 9:27 pm

frozzu kirjoitti:Myydään seuraavat ylimääräiseksi jääneet tuotteet:

Prima Amigo (jäljellä n. puolet) 10e *varattu*
Menzerna Powerlock (n. puolet jäljellä) 15e *varattu*
Collinite 915 (melkein täynnä, yksi auto tehty, eli kuin uusi) 25e
Elite Snow Foam 1L, käyttämätön 5e
Citrus Bling (n. 3/4 jäljellä) 7e

Tuotteet sijaitsevat Hämeenlinnassa ja mieluiten nouto, postitus mahdollinen, jolloin postikulut ostajalle.

frozzu
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 01, 2010 1:14 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: M: Prima amigo, Powerlock, Collinite 915 jne.

Viesti Kirjoittaja frozzu » To Loka 18, 2012 5:44 pm

Prima Amigo ja Power Lock myyty!

frozzu
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 01, 2010 1:14 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: M: Prima amigo, Powerlock, Collinite 915 jne.

Viesti Kirjoittaja frozzu » Ti Loka 23, 2012 3:08 pm

Collinitelle hintaa 22e nyt. Purkki on käytännössä uusi, yksi auto vahattu, ei siis oikeastaan mitään mennyt.

frozzu
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 01, 2010 1:14 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: M: Prima amigo, Powerlock, Collinite 915 jne.

Viesti Kirjoittaja frozzu » To Loka 25, 2012 4:52 pm

Elite Snow Foam vielä jäljellä, kaikki muut myyty.

Vastaa Viestiin