Wolf Chemicals Hard Body
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Reparation Jannelta niin kyllä sheettaa sen jälkeen.
Jäi mainitsematta, että passatti sai tuon qd:n pintaan pesun jälkeen.. Seurataan tilannetta!Modifier kirjoitti:Reparation Jannelta niin kyllä sheettaa sen jälkeen.
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Ite testasin keväällä tuota niin, että laitoin vaan pienelle alueelle ja käytin mikrokuitu tyynyä/levitintä levittämiseen. Huomas kyllä selvästi sen alueen mihinkä tuota oli laitettu.
Kaveri (jonka Skoda Scoutiin laitoin Hard Bodyä) tuli mökille ryyp...saunomaan, autoa ei ole pesty kiillotuksen jälkeen joten huomenna kelasin että pesen hänen auton, katotaan vähän miltä tuo märkä pinta näyttää sitten 
SPOILERSPOILER_SHOW
sauna NYT @ +32'C ja ulkona +2,8'C, joten oluet aikas passelit 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Onkohan sillä merkitystä kuinka kova pinta autossa on? Miten hyvin helmeilee qd jälkeen?HuG0 kirjoitti:Jäi mainitsematta, että passatti sai tuon qd:n pintaan pesun jälkeen.. Seurataan tilannetta!Modifier kirjoitti:Reparation Jannelta niin kyllä sheettaa sen jälkeen.
Pitää kokeilla, kun saan itseni ylös sohvalta..samunoz kirjoitti:Miten hyvin helmeilee qd jälkeen?
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Outoa kyllä, mutta tämän ja muun lukemani perusteella HB vaikuttaa huomattavasti huonommalta sheettaus ja beging ominaisuuksiltaan kuin BW tai sitten näissä tapauksissa on mennyt jotain muuta pieleen. Mulla oli ennen BW:tä finis-wax ja vaikka se olikin ehdottomasti paras hybridi, mitä olen käyttänyt, niin BW oli aivan eri luokkaa ja nimenomaan tuo hydrofobisuus oli/on se ominaisuus joka BW:ssä hämmästyttää. En ole käyttänyt BW:n kanssa kertaakaan mitään QD:ta, mutta beading ja sheating ovat vieläkin (6kk jälkeen) omaa luokkaansa. Pesut olen suorittanut autofoam + kinnaspesu joko nano bathella tai BF a-w:lla likaisuudesta riippuen.OT: Finis-wax on tarjonnut itselle parhaan sheetingin tähän mennessä....
Oliskohan syksyn kosteus tehnyt tepposet....Tuomas kirjoitti:Outoa kyllä, mutta tämän ja muun lukemani perusteella HB vaikuttaa huomattavasti huonommalta sheettaus ja beging ominaisuuksiltaan kuin BW tai sitten näissä tapauksissa on mennyt jotain muuta pieleen. Mulla oli ennen BW:tä finis-wax ja vaikka se olikin ehdottomasti paras hybridi, mitä olen käyttänyt, niin BW oli aivan eri luokkaa ja nimenomaan tuo hydrofobisuus oli/on se ominaisuus joka BW:ssä hämmästyttää. En ole käyttänyt BW:n kanssa kertaakaan mitään QD:ta, mutta beading ja sheating ovat vieläkin (6kk jälkeen) omaa luokkaansa. Pesut olen suorittanut autofoam + kinnaspesu joko nano bathella tai BF a-w:lla likaisuudesta riippuen.OT: Finis-wax on tarjonnut itselle parhaan sheetingin tähän mennessä....
Eli oletko käyttänyt Autowashia silloin kun on likaisempi auto? Eikö nano shampoo pese tarpeeksi hyvin mielestäsi?Tuomas kirjoitti:Pesut olen suorittanut autofoam + kinnaspesu joko nano bathella tai BF a-w:lla likaisuudesta riippuen.OT: Finis-wax on tarjonnut itselle parhaan sheetingin tähän mennessä....
Auttoiko? Mitä mieltä olet muuten tosta qd:sta?HuG0 kirjoitti:Pitää kokeilla, kun saan itseni ylös sohvalta..samunoz kirjoitti:Miten hyvin helmeilee qd jälkeen?
No suurinpiirtein näin, mutta enemmänkin ehkä fiilispohjalta. Molemmilla olen päässyt ihan riittävään tulokseen, mutta on tuo autowash jonkin verran tehokkaampaa ja siksi olen käyttänyt sitä silloin, kun auto on ollut todella likainen.Eli oletko käyttänyt Autowashia silloin kun on likaisempi auto? Eikö nano shampoo pese tarpeeksi hyvin mielestäsi?
Unohdin koko asian, mutta ei tuo nyt pahasti ollut vielä likaantunut..samunoz kirjoitti:Auttoiko? Mitä mieltä olet muuten tosta qd:sta?HuG0 kirjoitti:Pitää kokeilla, kun saan itseni ylös sohvalta..samunoz kirjoitti:Miten hyvin helmeilee qd jälkeen?
Nyt toimii näin, eli ei se juuri parantunut..
Wolf Chemicals Hard Body
Annoitko tuo qd:n kuivaa kuinka kauan ennen pois pyyhintää ?
Itestä tuntuu, että pitää antaa olla pari kolme minuuttia ennen pois pyyhintää.
Ohjeistus Projectechin sivuilta tuohon nano GQ:n käyttöön:
ja linkki http://www.projectech.fi/pdf/Wolf's%20N ... 20ohje.pdfKun auto on ensin pesty Wolf's Nano shampoolla ja kuivattu, sumuta Nano QD:ta
n. 60 x 60 cm alueelle kerrallaan. Levitä Nano QD tasaisesti pinnalle puhtaalla
mikrokuituliinalla tai levitystyynyllä ohueksi kalvoksi ja jätä kuivumaan. Kun koko auto
on käsitelty em. tavalla, pyyhi ylimääräiset aineet auton pinnalta puhtaalla
mikrokuituliinalla. Älä käytä suorassa auringonpaisteessa. Varastoi Nano QD yli +10
asteen lämpötilassa.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Wolf Chemicals Hard Body
Joo tuon mukaan oon mennytkin.
Kokeilin vaan kerran vertailun vuoksi yhden alueen tehdä perinteisemmän qd:n tyylillä ja seuraavassa pesussa huomas selvästi alueen jonka en antanut kuivua.
Kokeilin vaan kerran vertailun vuoksi yhden alueen tehdä perinteisemmän qd:n tyylillä ja seuraavassa pesussa huomas selvästi alueen jonka en antanut kuivua.
HuG0 kirjoitti:samunoz kirjoitti:HuG0 kirjoitti: Unohdin koko asian, mutta ei tuo nyt pahasti ollut vielä likaantunut..
Nyt toimii näin, eli ei se juuri parantunut..
Eli sulla paransi sheetingiä selvästi?Modifier kirjoitti:Joo tuon mukaan oon mennytkin.
Wolf Chemicals Hard Body
Ihan selvästi. Tosin kyse oli BW:stä, mutta tuskin näissä kahdessa on niin paljoa eroa. Lisätään vielä, että mulla ei ollu mitään ongelmia silloin kun laitoin tuota qd:ta. Halusin vaan kokeilla.samunoz kirjoitti:Eli sulla paransi sheetingiä selvästi?Modifier kirjoitti:Joo tuon mukaan oon mennytkin.
Onko HuGO nähnyt pinnoittamiaan autoja lähiaikoina? Toimiiko vielä esim. Bemari?
Tuossa hopeassa mersussa pinta helmeili komeasti kun viimeksi näin, mutta sitä tuskin oli käsittelyn jälkeen kertaakaan pesty. Voisin sitä tutkailla tässä jossain vaiheessa hieman paremmin. Raportoin sitten lisää!
Mites Wolfien autoissa on sheeting/beading pysynyt? Olis kiva nähdä punaisesta volkkarista kuvia/videota.
SPOILERSPOILER_SHOW
samunoz kirjoitti:Olis kiva nähdä punaisesta volkkarista kuvia/videota.

Viimeksi muokannut TKe_, Pe Loka 19, 2012 9:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lisäsin spoiler -tagin
SPOILERSPOILER_SHOW
Viimeksi muokannut TKe_, Pe Loka 19, 2012 9:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suihkitko suihkepullolla suoraan pinnalle vai levittimeen ja siitä pinnalle?Modifier kirjoitti:Annoitko tuo qd:n kuivaa kuinka kauan ennen pois pyyhintää ?
Katotaan jos huomenissa sais jotain vesivideoo otettua. Kovin hyvin tuo oma ei sheettaa, mutta sitähän sanoi jopa Jesse, että menettää sheettaus-ominaisuudet. Kyllä siitä jos sataa niin vesi jonkun verran helmeilee ja pakenee pinnalta, mutta jos ihan letkustakin laskee vettä niin aika hitaasti poistuu.
Instagram: ahoneja