Toukokuussa sain yhteydenoton Kipeltä (Kinnaslaisia), että olisinko kiinnostunut myllyttämään hänen Boransa. No mulla nyt muutakaan elämää ole, joten homma sovittiin ja eilinen päivä sitten huhkittiin Kipen kanssa 14 tuntia hänen autonsa kimpussa. Eräänä osa tavoitteena oli saada Kipelle hieman kadoksissa ollut motivaatio myllyhommia kohtaan syttymään uudelleen ja siinä taidettiin onnistua.
Auto oli päällisin puolin aikas hyvässä kunnossa. Joskus oli myllytettykin ja ei kyllä minkään autoliikkeen supparin toimesta. Takakontin luukkuosa oli lisäksi maalattu viime keväänä, mutta kuten muillakin vaakapinnoilla, siihenkin oli ehättänyt pientä naarmukokonaisuutta muodostua. Kyljissä oli myös jonkin verran lumiharja- ja kuivausnaarmua.
Näillä mentiin...
Pesut ja esivalmistelut, pien- ja raudanpoistot Kipe oli suorittanut jo edellisenä iltana, joten hommana oli nyt naarmunpoisto, viimeistely ja LSP
KIILLOTUS
Kone: AEG PE-150
Tahnat: Scholl S17+, Scholl S40, Meguiar´s #101 (lokasuojan kaaret)
Laikat: CG Hexlogic vihreä, oranssi, sininen ja musta, 3M sininen, Lake Country oranssi spottipädi, Flexipads karvalaikka
LSP:tä EDELTÄVÄ PESU
Pesuaineet ja välineet: BH Autofoam, BH Surfex HD, Dodo Juice Wax Safe Wash, IPA, Sonus lammaskinnas, mikrokuituinen lammasreplica
LSP
Poor Boy´s Black Hole, CG Blacklight
Kuvia.....
Lähtötilanne:

Ei muuta kuin suojauksellisia toimenpiteitä, ja homma käyntiin

Lokasuojan suttu on historiaa S17+ jälkeen..

Takaposkea S17+ jälkeen, viimeistelyä vailla..

Skraidut takapuskurissa..

Mattaantunut takalokarin etupuoli...

...sai karvasta

1 -stepin jälkeistä takakontin kantta...

Sitten kun auto oli pyöritty kahteen kertaan ympäri, se vietiin tymäkälle pesulle, vaikkakaan, nuo Schollilaiset ei paljoa sotke. Maskauksesta täytyi saada varmuus..

Sitten kuvia illankajossa pesun ja IPA -pyyhinnän jälkeen ilman mitään vahoja tai muita hapatuksia...Samalla autoa syynättiin ledilampulla

The money shot...

Sitten auto talliin ja LSP:t niskaan. Valmis.

Kipelle suurkiitokset hyvästä huolenpidosta tapahtumapaikalle, hyvinhän me selvittiin! Ja muista, jos löydät holon, mä tulen ja korjaan. Samalla osallistut arvontaan, jossa voit voittaa ravintolaillan Rauhallisen Erkin seurassa.
Ja huom! Jos joku sattuu näkemään tästä autosta juttua lehdissä tai muualla, niin ne kuvat on sitten otettu ennen myllytystä.
Ei mulla muuta!