Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Voi hitto, EeKillä on taas optiikka kohdallaan 
Taakse pitäis kapeempaa kumia saada, RH:n ihana vannemuoto ei vaan salli sitä. 10" nyt 235/40 ja näyttää aika perseeltä. 215/40 ei menny sitten millään, kokeillaan jos 225/35 kunhan jostai löytyis.
Vähä parempaa kuvaa.

Vähä parempaa kuvaa.

Muutama kuva omasta kesäautosta..

Lopetetaan nyt sitten tämä pelkkä foorumin kurkkiminen, tervehditään kauniisti kaikkia ja esitellään oma kottero...
Tällä ihan kesät talvet.
Tällä ihan kesät talvet.
Mersu tuli myytyä ja nyt ajellaan tämmösellä... Ei tullu kolomikakskymppia ei...

(eipä vielä vakio kuntoisesta kiikuttimesta viitti ton suurempaa kuvaa laittaa...
)

(eipä vielä vakio kuntoisesta kiikuttimesta viitti ton suurempaa kuvaa laittaa...
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Erkiltä kannattaa sitten kysellä vinkkejä parkkipolttimon vaihtoon. *tähän paskaista naurua*
Ei vaan, mukava autohan tuollainen on. Onko väri vihreä, musta vai ruskea? Näin värisokeana ei tahdo kuvasta erottaa.
Ei vaan, mukava autohan tuollainen on. Onko väri vihreä, musta vai ruskea? Näin värisokeana ei tahdo kuvasta erottaa.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Metallinvihreä. Sovittelin jo omaa kättäni tuonne parkkipolttimolle, eikähän tuo nyt niin pahalta hommalta tuntunut, kun sinne kerran käsi mahtuu...
Hankinnassa olis isoa vannetta, säädettävää alustaa, tummaa lasia ja muuta mukavaa kunhan tässä nyt vähän ensin rikastuis 
-
Rauhallinen Erkki
Mä oon vaan niin onnelinen kun tuo Korkki saatiin tallikaveriksi.
Näköjään kaikki muut on jo saaneet sen parkin vaihdettua näihin paitsi minä...
Mutta varmasti tykkäät Korkki autosta (elinikäinen "Erkki -takuu" näille
), en malta odottaa kun nään.
Mutta varmasti tykkäät Korkki autosta (elinikäinen "Erkki -takuu" näille
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
En minäkään oo sitä polttimoo vielä saanu vaihdettua ku ei oo ollu tarvetta... Suunnitellu vasta, että mitäs sitten jos...
Ja joo, kyllähän tuo vielä hyvältä tuntuu.. Ainakin minusta, mutta mamma ei ole toistaiseksi ihan samaa mieltä asiasta.
Ja joo, kyllähän tuo vielä hyvältä tuntuu.. Ainakin minusta, mutta mamma ei ole toistaiseksi ihan samaa mieltä asiasta.
Täällä tosiaan alla Alfa 156 ja nimimerkin mukainen kärry.
Volvo 850 2.5 20v

^Tosi hieno 
Noniin poijjaat, tässä se nyt sitten on. Meidän pesueen uusin rautahepo!

Vetoautokin asianmukainen eli emännän vuoden vanha W123 johon en ole saanut koskea kintaalla saatikka vahalla...
Mutta PV on vuodelta -88, alkuperäinen, justiinsa automaalarin ittensä maalaama, alkuperäinen, kilvissä, papereilla ja melkein ilmainen
Tuli tarjolle niin piti ostaa pois. Jos tuon sais säilymään ehjänä vielä kymmenkunta vuotta niin voinee sitten luovuttaa veljenpojalle lahjaksi kun saavuttaa mopoiän
Siihen asti siitä kyllä nautitaan itse 

Mutta PV on vuodelta -88, alkuperäinen, justiinsa automaalarin ittensä maalaama, alkuperäinen, kilvissä, papereilla ja melkein ilmainen
Hieno peli kyllähän tuo nyt kymmenen vuotta vielä kestää, kun on jo 24 vuotta kestänyt
Katsoin kuvaa pyörittämällä hiirtä ja harmaa Mersu näkyi vähän ja luulin jo arvanneeni oikein, että Mersun ostit kunnes huomasin Tangon ja peräkärryssä olevan Pv:n ja totesinkin mun arvauksen menneen pieleen 
Klassisen tyylikäs tuo uusi E-sarja. Ehe ehe.Wolfie kirjoitti:Vetoautokin asianmukainen eli emännän vuoden vanha W123
Vai että PV tuli, no meni kyllä meikäläisen veikkaukset hieman metsään.
Mulla ei koskaan ollu mopoa teininä. Velipojalla oli Honda Monkey mutta vei sen mennessään kun amikseen meni ni en saanu sillä ajella. Nyt on sekin aukko moottorivehkeiden omistushistoriassa paikattu 
Komea on kyllä. Katotaan mitä sille keksitään. Talven pimeinä tunteina purkaa atomeiksi, kiillottaa kaikki, pinnoittaa runko ja jokainen osa vaikkapa CQuartzilla... Kattoo ny
Komea on kyllä. Katotaan mitä sille keksitään. Talven pimeinä tunteina purkaa atomeiksi, kiillottaa kaikki, pinnoittaa runko ja jokainen osa vaikkapa CQuartzilla... Kattoo ny
Mulla on noita PV:tä 5kpl varastossa 
3kpl jäi ajokuntoon kun itse lopetin ajamisen, mutta pikkuveli on tuhonnut ne yksitellen...
Monesti on pitänyt aloittaa kasaamaan noita, mutta ei vaan saa aikaiseksi
3kpl jäi ajokuntoon kun itse lopetin ajamisen, mutta pikkuveli on tuhonnut ne yksitellen...
Monesti on pitänyt aloittaa kasaamaan noita, mutta ei vaan saa aikaiseksi
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
-
RoadRacing
Laitetaan nyt omakin kesäpirssi näytille tänne bemareiden sekaan.

Noniin! Edellinen kulkine myyty pois ja uutta alla. Tämmöinen tuli taloon:

... ja suoraan pajalle. Toivon mukaan saisin kiesin takaisin ennen viikonloppua - pääsisi tekemään ekan kunnon pesun!

... ja suoraan pajalle. Toivon mukaan saisin kiesin takaisin ennen viikonloppua - pääsisi tekemään ekan kunnon pesun!
BMW M6
Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Muistan kuolanneeni TM:aa ja päivittelin tuon hintaa... Tais olla suunnilleen miljoona mummon markkaa! 
Yks naapuri osti tuollaisen uutena ja voi pojat sitä näkyä, kun pienessä 6000 asukkaan kunnassa oli tuollainen...
XKR convertible tais ainoastaan olla kalliimpi jaggen malleista.

Yks naapuri osti tuollaisen uutena ja voi pojat sitä näkyä, kun pienessä 6000 asukkaan kunnassa oli tuollainen...
Katselin kauhulla edellisen omistajan maksamaa hintaa kuitista vuodelta 2005JUMA kirjoitti:Muistan kuolanneeni TM:aa ja päivittelin tuon hintaa... Tais olla suunnilleen miljoona mummon markkaa!
Testasin Corvette C5:n, Porsche 996:n ja Honda S2000:n tämän lisäksi - ainoa peli näistä, jonka koeajon jälkeen tuli semmoinen "tää on nyt se mun"-fiilis oli Jagge...
BMW M6
Hieno Jagge, yksi tyylikkäimmistä koreista mitä on vähään aikaan nähty. 
Black isn't a color, it's a career.
Jep, ja hörnä hyppelee jossain tasajalkaa, kun katselee kuvia tästä... 
Kaikki liha tottelee kuria...

Tällä mennään.