Millaisia kokemuksia teillä on tuosta?
Toimiiko tuo niinku pelkkänä vahana?
http://www.shinearama.co.uk/product.php ... WETMIRR-16" onclick="window.open(this.href);return false;
CG Wet Mirror Finish
Re: CG Wet Mirror Finish
Mulla on tota. Siis yhdentyyppinen LSP, eli viimeistelyaine. Toimii ikäänkuin vahankorvikkeena eli sen tilalla. Ei ole vielä kauheesti kokemusta, veikkaan ettei ihan hurjaa kestoa kannata odottaa. Sitten taas toi nanoteknologiapuoli vois jopa lupailla jonkunlaista kestoa. Kesäaineita, mun mielestä. Punaisessa näyttää ainakin tosi liukkalta ja märältä...
Juu, laitan ehken tuommoseen punaseen volvoon väliaikasesks 
Olen käyttänyt tuota glazena, ja päälle joko Hardcore carnaubaa tai #16:tta. MIelestäni antaa lisää kiiltoa, mutta sellaisenaan hyvin lasimainen kiilto.
Itse kokeilin viime kesänä tuota omaan autoon. Helppo käyttöinen niin kuin muutkin CG:n tuotteet.
Kestosta en muista, olisko parista viikosta ehkä kolmeen viikkoon pinnassa pysynyt.
Kestosta en muista, olisko parista viikosta ehkä kolmeen viikkoon pinnassa pysynyt.
Bad company corrupts
Glazena oon minäkin käyttänyt. Collinite 845 tais mennä päälle viimeksi.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Tänään vetäsin naapurin autoon, joka oli semmonen pronssi/helmiäis väri niin tuli tosi lasimainen pintaKlasu81 kirjoitti:Itse kokeilin viime kesänä tuota omaan autoon. Helppo käyttöinen niin kuin muutkin CG:n tuotteet.
Ja myös tosi helppo käytettävä.