Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
Onnistuuko noita purkaa?
Tuon mun kiillotuksen jälkeen, sisältä paljastui entistä enemmän ja pahemmin, jotain pisaroita, eli jotain ylimääräistä on linssien sisäpuolella, niin mitä ainetta tuonne, ja mistä, saako mihin asti purettua, tietääkö kukaan?
Tuon mun kiillotuksen jälkeen, sisältä paljastui entistä enemmän ja pahemmin, jotain pisaroita, eli jotain ylimääräistä on linssien sisäpuolella, niin mitä ainetta tuonne, ja mistä, saako mihin asti purettua, tietääkö kukaan?
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Re: Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
Onhan tuolla btcf:n puolella tarinaa, kun joku vaihtanut kirkkaat enkelirinkulat tuonne umpioon.
Vaatii Dremelin ja päättäväisen otteeen, kun remelöi linssit kuoresta irti.
Kasatessa sitten tuhtia liimaa, että pysyy jatkossakin kasassa.
Eli ei ilman rikkomista saa avattua, kun linssit on liimattu kuoreen.
Vaatii Dremelin ja päättäväisen otteeen, kun remelöi linssit kuoresta irti.
Kasatessa sitten tuhtia liimaa, että pysyy jatkossakin kasassa.
Eli ei ilman rikkomista saa avattua, kun linssit on liimattu kuoreen.
Re: Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
Ei lähde lämmöllä? Monien muiden valmistajien umpiot aukee rikkomatta mitään kun tyrkkää koko paketin uuniin ja välillä koettaa että joko aukee. Toki jos on liian iso uuniin niin on vaihtoehtoisiakin lämmönlähteitä (kuuma vesi "palju", kuumailmapuhallin jne.)
Vain YKSI LSP!
Re: Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
no ceeray sanoi samaiselta osastolta, että silmän saisi xenonin ympäriltä puretuksi, onkos tuosta tietoa?K70 kirjoitti:Onhan tuolla btcf:n puolella tarinaa, kun joku vaihtanut kirkkaat enkelirinkulat tuonne umpioon.
Vaatii Dremelin ja päättäväisen otteeen, kun remelöi linssit kuoresta irti.
Kasatessa sitten tuhtia liimaa, että pysyy jatkossakin kasassa.
Eli ei ilman rikkomista saa avattua, kun linssit on liimattu kuoreen.
Tuo mun auto paljastui joksikin tulva vaurioksi kun katseli noita sumuvaloja takapuolelta ja miettii mistä tuo kosteus on päässyt tuonne valojen sisälle, mäpäs käyn räppäämässä kuvan, niin näette mistä on kyse..
Urran : näin muistelen e36 valotkin purkaantuvan, noi taitaa olla kuitenkin erilaiset, Tuossa vanhassa 3 sarjassa se oli ihan yleistä purkaa noi valot uunissa..

By mlatvala at 2012-03-02

By mlatvala at 2012-03-02
Joo, eipä noista tuon ravan läpi näy mitään. -vaihdan kuvat pesun jälkeen,...
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Re: Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
Taitaa olla baijerilainen insinööri tulvavaurio, tai muuten vain vahinkolaukaus.mlatvala kirjoitti:Tuo mun auto paljastui joksikin tulva vaurioksi
Mulla on myös umpioiden sisällä jonkinlaisia kuivuneita pisaroiden valumajälkiä ja niitä taitaa olla aika monella muullakin.
Inssi suunnitellut niin tiiviin paketin, että sonta pääsee sisään, muttei ulos.
Ja tuosta uunituksesta en osaa sanoa. Muistan vaan jonkun kuvakoosteen, jossa nuo oli dremelillä aukaistu.
Re: Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
Ai en olekaan yksin ongelmani kanssa?K70 kirjoitti:Taitaa olla baijerilainen insinööri tulvavaurio, tai muuten vain vahinkolaukaus.mlatvala kirjoitti:Tuo mun auto paljastui joksikin tulva vaurioksi
Mulla on myös umpioiden sisällä jonkinlaisia kuivuneita pisaroiden valumajälkiä ja niitä taitaa olla aika monella muullakin.
Inssi suunnitellut niin tiiviin paketin, että sonta pääsee sisään, muttei ulos.
Ja tuosta uunituksesta en osaa sanoa. Muistan vaan jonkun kuvakoosteen, jossa nuo oli dremelillä aukaistu.
No eikös sinua kiinnostaisi poistaa noita pisaroita?
Kumma, Tommilla kuopiossa tuollainen auto ja ovat ihan puhtaat & kirkkaat. Muiden umpioita ei ole oikein tullut tiirailtuakaan.
Lähinnä ajatuksena että olisi jotain myrkkyä, joka puhdistaisi noi pisarat & jättäisi pinnan puhtaaksi pyyhkimättä, esimerkiks tuosta pitkän polttimon reiästä kaataisi sisään ja heiluttelisi lyhtyä & odottelisi hetken ja avot,..
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Re: Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
4000 paperista irrotat kaiken hiekan ja laitat umpion sisään ja rupeat hölskyttämään. Perään sitten jotain mylläystahnaa ja taas ahkeraa vemputusta...kiiltävää tuli
Itse en ole niistä niin ressannut (ehkä sen takia, kun näin sen dremeli-topicin), mutta kyllä muistikuva olisi, että tuolla puimuri-voorumilla olisi noista umpioiden tahroista ollut mainintaa useamman kerran.
Itse en ole niistä niin ressannut (ehkä sen takia, kun näin sen dremeli-topicin), mutta kyllä muistikuva olisi, että tuolla puimuri-voorumilla olisi noista umpioiden tahroista ollut mainintaa useamman kerran.
Re: Bmw e60/e61 Ajovalojen purkaminen
Käy, kokeillaanko tuota metodia alkuun sun autoonK70 kirjoitti:4000 paperista irrotat kaiken hiekan ja laitat umpion sisään ja rupeat hölskyttämään. Perään sitten jotain mylläystahnaa ja taas ahkeraa vemputusta...kiiltävää tuli![]()
Itse en ole niistä niin ressannut (ehkä sen takia, kun näin sen dremeli-topicin), mutta kyllä muistikuva olisi, että tuolla puimuri-voorumilla olisi noista umpioiden tahroista ollut mainintaa useamman kerran.
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.