Vaihdatko?Urran kirjoitti:^Kotona.
Yleinen Detailing-keskustelu
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Yleinen Detailing-keskustelu
Jos kyseessä esim muovikuorinen eli suojaeristetty 230VAC laite voi UK tulpan vaihtaa suoraan suomessa käytettävään schuko tulppaan. Johdin järjestyksellä ei väliä koska pistoke voidaan kytkeä molemmin päin pistorasiaan.
Edit: lisähuomautuksena et jos liitäntäjohdossa 3 johdinta, on tällöin johdin järjestyksellä merkitystä.
Edit: lisähuomautuksena et jos liitäntäjohdossa 3 johdinta, on tällöin johdin järjestyksellä merkitystä.
Jep. eli Kestrel SIM180 mylly.
Mutta ihan toiseen aiheeseen hyppään kun pyörin DW:n puolella IronX saa kohta myös marjan tuoksuisena.
Mutta ihan toiseen aiheeseen hyppään kun pyörin DW:n puolella IronX saa kohta myös marjan tuoksuisena.
Lukaiseppa tästä miten hoidat homman ihan itse ja pelkän pistotulpan vaihto tietysti riittää, ellet samalla vaihda koneeseesi pidempää johtoa.Kime kirjoitti:Mietiskelin tässä että missä päin PK-seutua on hyvä sähköfirma tai vastaava mikä vaihtaa UK->EU piuhaksi?
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Juu eipä toi kovin vaativa homma ole. Mutta voin mä tommosen vaihtaa jos tuut joku kerta johdon ja koneen kanssa
Siin ei kauaa nokka tuhise..
Tai sit jos on epävarma niin tommonen:
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =161194121
Tai sit jos on epävarma niin tommonen:
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =161194121
Vain YKSI LSP!
Mulla on toi clasun muunnin mutta mietin tässä josko se johdon vaihto olisi parempi. 
Samalla hyvä laittaa vähän pidempi johto, jos on tarvetta...
Kyllä, joku 5-6m piuhaa niin alkaa riittämään!
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
+ 20m jatkojohtoja valoille + muutama metri mankalle + DA:n piuhat vielä kaveriksi:Dani kirjoitti:Kyllä, joku 5-6m piuhaa niin alkaa riittämään!

No tossahan mä olen (tosin kamerassa taas väärä valkotasapaino, sen näkee jo naamasta) joka kerta kun autoja myllyttelen, tota se saatana on

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tästä helpotusta elämään!! 
Tallissa molemmilla puolilla kaksi pistoketta, toinen sopivasti auton takaosan kohdalla ja toinen keulan kohdalla 
Kaikilla ei ole varaa Jaguaariin, mutta miksi sinunkaan pitäisi ajaa himmeällä autolla?
Minä vaihdoin tälläisen pistotulpan omaan DAS6:een aikoinaan. Se oli helppo homma, olisiko kaikki kolme minuuttia mennyt.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Vois hakee tollasen.-JP- kirjoitti:Minä vaihdoin tälläisen pistotulpan omaan DAS6:een aikoinaan. Se oli helppo homma, olisiko kaikki kolme minuuttia mennyt.
- crabtastic
Väri väriin ja loput maahan 
Mistähän löytys talouspaperin tyyppistä, mutta paljon isommassa rullassa? Tuota kun aina autohommissa sillon tällön tarttee, niin ostas kerralla vähän enemmän. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^ Würth, Etra, maaliliikkeet tms.
Robinhoodeissa myös.
SPOILERSPOILER_SHOW
Sivulla 2 oikeassa alalaidassa http://www.tokmanni.fi/tarjouslehti/tar ... index.html
Markkinoilta olen itselle aina ostanut ison rullan paperia.
Se on laadultaan kyllä mainiota, kun on hyvin imukykyinen ja kestävä.
Myyjä jopa höpötti, että pystyisi pesemään rikkoutumatta, mutta sitä en ole kyllä vielä kokeillut, että talouspaperia tunkisin pesukoneeseen
Hinta on aika kova, mutta tallihommissa pätevää paprua. Maksoi toistakymppiä rulla muistaakseni.
Pitäisi itsellekin taas ostaa, kun markkinat pysähtyy kylille.
Se on laadultaan kyllä mainiota, kun on hyvin imukykyinen ja kestävä.
Myyjä jopa höpötti, että pystyisi pesemään rikkoutumatta, mutta sitä en ole kyllä vielä kokeillut, että talouspaperia tunkisin pesukoneeseen
Hinta on aika kova, mutta tallihommissa pätevää paprua. Maksoi toistakymppiä rulla muistaakseni.
Pitäisi itsellekin taas ostaa, kun markkinat pysähtyy kylille.
Ei pitäis olla tuo letkun vaihto ihan mahdoton homma useimmille:Kime kirjoitti:Vois hakee tollasen.-JP- kirjoitti:Minä vaihdoin tälläisen pistotulpan omaan DAS6:een aikoinaan. Se oli helppo homma, olisiko kaikki kolme minuuttia mennyt.
http://mlatvala.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset/letku1.jpg
http://mlatvala.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset/seka.jpg
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Tänään tuli itsekin pyörähdettyä tallissa rouvan auton (eiku kulkuneuvon) kimpussa. Syksyllä laitettu Carlack NSC + LLS oli antautunut totaalisesti. Nyt laitoin ClearKote Vanilla Moose Wax Hand Glazen ja victoria concours vahan. Keväällä sitten myllätään pinta lävitse huolella ja pinnoitetaan opticoatilla.
Taas pesujen jälkeen silmille pompsahti sama mikä syksyllä, että noissa mustissa kylkilistoissa on ilkeitä vaaleita kohtia, ilmeisesti vahaa tai myllytystahnaa. Milläs niistä pääsee helpoiten eroon?
Taas pesujen jälkeen silmille pompsahti sama mikä syksyllä, että noissa mustissa kylkilistoissa on ilkeitä vaaleita kohtia, ilmeisesti vahaa tai myllytystahnaa. Milläs niistä pääsee helpoiten eroon?
Fairyllä tai vaikka 100% ipalla?
IPAlla ei lähde. Muistankohan mä oikein, että joku puhu joskus tuulilasinpesunesteestä, että sillä voisi lähteä? Tai pyyhekumilla? Muistankohan ihan omiani...
Pyyhekumilla on juu onnistunut jotkut täällä, itse olen kaikki saanut ipalla pois tähänasti. Kokeile Lasolilla
Tai tärpätillä 
tuulilasinpesuneste ei ollut oikea termi vaan lasinpesuneste. Siis perus detailing lasinpesuaine
Tosin keinoja on monia.
Tosin keinoja on monia.
Vain YKSI LSP!