Kärcher SE 4002(nyt HALAVALLA)
Kärcher SE 4002(nyt HALAVALLA)
Teki mieli tehdä oma topiccinsa oikein tälle, eli ensinnäkin poistakaa nyt äkkiä vielä kun noita riittää, jos vähänkään tarvetta on. Eli Kodin1 verkkokaupasta 159,-. Eipä tuohon hintaan paljoa voi enää menettääkään, itelläkin oli ekana tarkoitus tilata Numaticin George briteistä, mut tää nyt oli niin halvalla ja ulottuvilla, että kokeillaan.
Mutta mikä ihme siinä on jotta kodin1 -verkkokaupassa hinta tuo 159,- kun taas netanttilassa 249,- ..?? Eikös nuo kuitenkin ole yhtä ja samaa firmaa?
Mutta mikä ihme siinä on jotta kodin1 -verkkokaupassa hinta tuo 159,- kun taas netanttilassa 249,- ..?? Eikös nuo kuitenkin ole yhtä ja samaa firmaa?
Re: Kärcher SE 4002(nyt HALAVALLA)
Kaikki eri firmoja. Kodin1 Net-Anttila ja Anttila, jokasella omat hintansa. Eipä oo kyl kallis.
Jotenkin mä oon niin pettyny mun viimeaikaisiin Kärkkereihin et tilaisin silti Georgen jos tarve olisi nyt 
Vain YKSI LSP!
Kiitokset vinkistä Lazille! Tilaus lähti oitis, kun hinta oli kohdallaan. Kauan tätä tulikin suunniteltua, kun tarve on varsin satunnaista.
Tilausvahvistuksessakin luki että kauppakumppani on Anttila Oy eli samoja firmoja ovat. Mutta liikeideaan kuuluu erilliset Brändit ja näköjään myös hinnoittelu.
Tilausvahvistuksessakin luki että kauppakumppani on Anttila Oy eli samoja firmoja ovat. Mutta liikeideaan kuuluu erilliset Brändit ja näköjään myös hinnoittelu.
Kiitos vinkistä, tilaukseen lähti.
Kiitokset vinkistä
Poikkesin ensin Tampereen Turtolan Kodin1, mutta siellä ei ole ollut moneen kuukauteen.
Sieltä selvitettiin että Tampereen keskustan Anttilassa SE4002 olis, joten hain sieltä.
Ukko myi sen 150 eur ja vinkkinä
, että varastoon jäi vielä yksi.
Poikkesin ensin Tampereen Turtolan Kodin1, mutta siellä ei ole ollut moneen kuukauteen.
Sieltä selvitettiin että Tampereen keskustan Anttilassa SE4002 olis, joten hain sieltä.
Ukko myi sen 150 eur ja vinkkinä
Tulihan tuollainen tilattua 
Ostin myös, kun halvalla sain. 
Vaikka kyllä mulla raukalla rahaa on, että ranteet notkuu
Vaikka kyllä mulla raukalla rahaa on, että ranteet notkuu
Vittu ostaisin itsekin, jos olisi rahaa...
Ensi viikolla olisi kyllä palkkapäivä, joten jospa niitä olisi silloin jäljellä...
Ensi viikolla olisi kyllä palkkapäivä, joten jospa niitä olisi silloin jäljellä...
Kaikki liha tottelee kuria...
Visa vaan vinkumaanHynde kirjoitti:Vittu ostaisin itsekin, jos olisi rahaa...![]()
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Nyt tilaat verkkokaupasta postiennakolla? itse tilasin viime perjantaina eikä ole vielä kuulunut, toimitusaika n. viikko.Hynde kirjoitti:Vittu ostaisin itsekin, jos olisi rahaa...![]()
Duunaat jonkun nopeen projektin tähän väliin niin saa vähän ylimääräistä?
Meinasin juuri ehdottaa kolehtia. 
Juu kerätkää vaan...tais tulla kallis ratti mulle 
heh heh...K70 kirjoitti:Juu kerätkää vaan...tais tulla kallis ratti mulle
Vaimo juuri kysy viikonloppuna, että miksi nämä kaikki autot ja niiden työt eivät näy millään tavalla rahassa...
Käykö noi jannut sitten viikolla imuroimassa Sipoossa, kun sä oot poissa?

En sitten tiedä, että kuka imuroi ja ketä... 
Ja tilattu 
Kauan mietin ja nyt myös tilattu. Onko kukaan ottanut tavaratalosta noudolla?
Itse otin ja säästin toimituskulut.
Itse otin ja säästin toimituskulut.
Tuli itsekkin tuomoinen tilattua Kodin1 verkko kaupasta,tavara talon noudosta.Toimitus ajaksi tuli noudolla 2vko,posti myynin kautta olis ollu vaan viikko.Saas nähdä mitä tuolla tekee ja mitä käyttäisi pesu aineena,tais joku suositella jotain Kiillon valmistamaa pesu ainetta,hintaa tais olla 7-8e/l
On tänne eksyminen tullut kalliiksi kun pitää koko ajan tilailla aineita ja vehkeitä
On tänne eksyminen tullut kalliiksi kun pitää koko ajan tilailla aineita ja vehkeitä
Ja juu, kalliiksi tulee, tilattua tuli täälläkin....
Ja ilman toimituskuluja, noutu myymälästä, parin vkon päästä.
Kertokaahan sitten kikkoja, ja kommentteja, kun ootte omanne saaneet. Ja varsinkin toi, että millä pesuaineella ootte pesseet.
Kertokaahan sitten kikkoja, ja kommentteja, kun ootte omanne saaneet. Ja varsinkin toi, että millä pesuaineella ootte pesseet.
Tuosta tuli mieleen se, että omassa entisessä 4002:sessa se kalustesuulaketta paikallaan pitävä pikku lukkoklipare oli aika väljä ja aukesi helposti käytön tiimellyksessä. Tarkoittaa sitä, että vettä ruutatessa suutin saattaa lähteä lentoon ja Mannekein piss-kaari seuraa perässä. (tätä kirjoittaessa mietin, ettei tuon pitäisi lähteä irti jos on imu päällä...hmmm....ehkä mulla ei ole ollut tuolloin imu päällä, vaan pelkkä suihkutus tjsp)Mazda6 kirjoitti:Kertokaahan sitten kikkoja, ja kommentteja, kun ootte omanne saaneet.
Samoin jos tuota lainaa jollekkin, niin kannattaa terävöittää, että säiliötä avattaessa myös puhtaan veden letku pitää muistaa irroittaa imurin rungosta. En tiedä miten helposti liitin hajoaa, mutta se on kuitenkin muistaakseni tulilinjalla, kun kantokahvan kääntää eteen säiliötä avattaessa.
...eikä tuo puhtaan veden säiliö ikinä mahdu vesihanan alle silloin, kun ei ole mitään apuastiaa säiliön täyttöön
"Tokihan rahalla hyvää saa, mutta täydellinen pitää tehdä itse"
Mä aina perustelen muiden autojen hinkkaamista "Kun tuun tarpeeks hyväks niin alan ottaa näistä jotain korvausta. Ehkä."Hynde kirjoitti:Vaimo juuri kysy viikonloppuna, että miksi nämä kaikki autot ja niiden työt eivät näy millään tavalla rahassa...
Vain YKSI LSP!