Juu ja samoin Onninen.Peke kirjoitti:Eikös Ahlsell myy vaan firmoille?
Mut tavalliseen lvi-liikkeeseen vaan ni kyllä niiltä läjä liittimiä löytyy.
Juu ja samoin Onninen.Peke kirjoitti:Eikös Ahlsell myy vaan firmoille?
Otat lvi liikkeeseen koko hommelin mukaan ni kyl pitäis oikeen kokonen O-rengas siihen väliin löytyä,jollei justiinsa mistään rautakaupasta sitten löydy?Peke kirjoitti:Ostin sellasen välikappaleen K-raudasta kun kaikki paikat myivät vaan ei oota ja hyvinhän tuo tuntui toimivan.
http://www.hozelock.fi/kastelu/littimet ... -2040.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
MUTTA, tykistä joko puuttuu yksi tiiviste tai sit on kyllä säästetty väärässä paikassa. Eli pullon ja ns. korkkiosan välissä ei ole mitään tiivistettä ja nyt se väli vuotaa pesunestettä hiljalleen pullon kylkeä pitkin ulos, kun pulloa vähänkin kallistelee.![]()
Mistähän tuohon saisi noinkin ison tiivisteen, Etola??? Onko muilla tykin omistajilla tuossa välissä tiivistettä vai onko tuo vaan mun laitteen ominaisuus?
Tiivistekeskus. Jos sieltä ei löydy niin on kumma..Peke kirjoitti:Tuntuu vaan vaikeelta edes löytää kauppa, mikä myy yksityisille. Itse kun en ole koskaan joutunut ton alan liikkeissä käymään ja netti vain apuna...
Kait sie oot nähny asuin alueellas liikkuvan jonkin sortin lvi tarroilla/lvi liikkeen tarroilla varustetun paketti auton tai vastaavan?Peke kirjoitti:Tuntuu vaan vaikeelta edes löytää kauppa, mikä myy yksityisille. Itse kun en ole koskaan joutunut ton alan liikkeissä käymään ja netti vain apuna...
Kiitti vinkistä._nixu_ kirjoitti: Tiivistekeskus. Jos sieltä ei löydy niin on kumma..
No enpä muista nähneeni...Snakari kirjoitti: Kait sie oot nähny asuin alueellas liikkuvan jonkin sortin lvi tarroilla/lvi liikkeen tarroilla varustetun paketti auton tai vastaavan?
Suurimmalla osalla niistä on varmasti joku "pääkallo paikka" missä myydään lvi tavaraa yksityisillekkin.
Netistä olen kyllä ettinyt ja pariin paikkaan soittanutkin...Snakari kirjoitti: Googlesta paikkakunnan nimi ja kirjotat lvi tarvikkeet / liikkeet,ni pitäs jo löytyä viimestään.
Ei mullakaan ollut mitään tiivistettä, mutta mulla oli korkkiosassa ilmareikä mistä tuli pesunestettä kun pullo oli kallellaan.Peke kirjoitti:MUTTA, tykistä joko puuttuu yksi tiiviste tai sit on kyllä säästetty väärässä paikassa. Eli pullon ja ns. korkkiosan välissä ei ole mitään tiivistettä ja nyt se väli vuotaa pesunestettä hiljalleen pullon kylkeä pitkin ulos, kun pulloa vähänkin kallistelee.![]()
Mistähän tuohon saisi noinkin ison tiivisteen, Etola??? Onko muilla tykin omistajilla tuossa välissä tiivistettä vai onko tuo vaan mun laitteen ominaisuus?
Alan olla niin vittuunt**** tähän osien etsimiseen että...._nixu_ kirjoitti:Tiivistekeskus. Jos sieltä ei löydy niin on kumma..Peke kirjoitti:Tuntuu vaan vaikeelta edes löytää kauppa, mikä myy yksityisille. Itse kun en ole koskaan joutunut ton alan liikkeissä käymään ja netti vain apuna...

Itse sain kuitenkin kyseisellä kamppeella mielestäni ihan kohtuullisen vaahdon, tähän tyyliin:Seth kirjoitti:Joopa joo, n. 2% seoksella BH'n foamia mennään. Tälläisen hankin kun halvalla sai. Täysille kun vääntää niin vie 1dl ainetta syöstessään 5l vettä. Huoh.
Näin vaisun oloisen, oitis pois valuvan talman vaahdotin aikaansaa;

Toimii varmaan Kärsherin vaahdottimella ihan OK?Projectech kirjoitti: Auto-foam kunnollisella lancella pinnalle suihkutettuna on se juttu