CleanYourCar.co.uk
Re: CleanYourCar.co.uk
Ke 7.7 lähti tilaus mm. Dodo Sour Power, pari varakinnasta, Megun #16 vaha ym.
Noi postikulut on kyllä aika kovat tai mitä lie laivauskuluja.
Noi postikulut on kyllä aika kovat tai mitä lie laivauskuluja.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
Kummalla olette makselleet, paypalilla vai kortilla? Pitäisi myös ensimmäistä tilausta tuolta pistää tulille, mutta tuo maksutapapuoli on vähän vielä avointa.
Itse maksellut aina kortilla, helppoa kuin lapsen teko! Tosin paypal tilikin löytyy mihin kortti 'liitettynä'.
Haa, tilaus kaupasta on tulossa ja ehtoolla ollut Turkkuses. Huomenna luulis saavan paketin käsiin.
Kiitettävän nopsaan tuli meikäläiselle CYC:ltä kamat, kun kaverin kanssa tilailtiin. Taisi mennä 4-5 päivää tilauksesta kun romut oli himassa. Jotain pientä ekstraakin oli pakettiin eksynyt, kun yli 300 punnan tilaus oli kyseessä 
Mulla kesti 6 päivää vielä ton paketin saapuminen Turusta lähimpään siwaan(?!). 5 päivässä englannista suomeen ja sit suomessa sössivät pidempään.
2 näytettä oli näköjään tuossa CYC paketissa mukana.
4 oz. näytepullo FinishKare #1016 - Poly-Wash & Wax Concentrat
Pieni huulirasvapurkin näkönen peltipurkki FinishKare 1000P Hi-Temp Sealant
Mitä noilla tehdään?
Joku purkki oli ihan hieman vuotanut ja pari pussukkaa oli päältä hieman liukas mutta ei mitenkään ihmeellisesti kuitenkaan. Kaikki tavarat oli mitä pitikin. Kone tuntuu hieman painavalta mutta minulla ei olekkaan mihin verrata kun ensimmäinen kone. Sähköihinkin sain suoraan kun muutama kuukaus sitten tuli "vahingossa" tilattua kiinasta noita yleispäteviä adaptereita tänne EU:n verkkoon käyväksi
4 oz. näytepullo FinishKare #1016 - Poly-Wash & Wax Concentrat
Pieni huulirasvapurkin näkönen peltipurkki FinishKare 1000P Hi-Temp Sealant
Mitä noilla tehdään?
Joku purkki oli ihan hieman vuotanut ja pari pussukkaa oli päältä hieman liukas mutta ei mitenkään ihmeellisesti kuitenkaan. Kaikki tavarat oli mitä pitikin. Kone tuntuu hieman painavalta mutta minulla ei olekkaan mihin verrata kun ensimmäinen kone. Sähköihinkin sain suoraan kun muutama kuukaus sitten tuli "vahingossa" tilattua kiinasta noita yleispäteviä adaptereita tänne EU:n verkkoon käyväksi
Itsellä jäi vähän p..ka maku kyseisestä puljusta.
Tilasin kolmisen kuukautta sitten lähes 300 punnan edestä tavaraa, joka saapui parissa viikossa. Paketista jäi puuttumaan yksi pullo, jonka he kuitenkin lupasivat lähettää jälkeenpäin. Olen ollut kuukauden välein yhteydessä CYC:lle puuttuvasta pullosta, ja joka kerta Tim on sanonut lähettävänsä tuotteen uudestaan.
Nettiostoksissa on tietysti aina olemassa riski, mutta CYC vaikuttaa erittäin pätevältä kaupalta. Olisi ollut ihan mukavaa tehdä kauppaa heidän kanssaan myös tulevaisuudessa, jota vähän tällä hetkellä epäilen.
Ilmeisesti kaikilla muilla on mennyt tähän asti CYC:n kanssa hyvin?
Tilasin kolmisen kuukautta sitten lähes 300 punnan edestä tavaraa, joka saapui parissa viikossa. Paketista jäi puuttumaan yksi pullo, jonka he kuitenkin lupasivat lähettää jälkeenpäin. Olen ollut kuukauden välein yhteydessä CYC:lle puuttuvasta pullosta, ja joka kerta Tim on sanonut lähettävänsä tuotteen uudestaan.
Nettiostoksissa on tietysti aina olemassa riski, mutta CYC vaikuttaa erittäin pätevältä kaupalta. Olisi ollut ihan mukavaa tehdä kauppaa heidän kanssaan myös tulevaisuudessa, jota vähän tällä hetkellä epäilen.
Ilmeisesti kaikilla muilla on mennyt tähän asti CYC:n kanssa hyvin?
Itsellä kerran CYC:n kanssa ongelmia, yksi tilaus ei tullut koskaan perille ja hyvitysten kanssa oli ongelmia. Pari kuukautta lähettelin Timin kanssa meiliä aiheesta, kunnes sitten soitin ja asia hoitui minuutissa. Muuten toiminut kaikki hyvin.
Ensimmäinen tilaus takana kyseisestä firmasta ja ihan hyvä maku jäi. Viime viikon maanantaina tein tilauksen ja tänään tuotiin paketti ovelle. Aikaisemmat tilaukset on muista britti kaupoista ja suht samankaltainen vaikutelma jäi tästäkin. Shinearama on ollut tähän astisista nopein toimituksessaan.
Pystyykö cleanyourcariin maksamaan muulla tavalla kuin paypal?
Pitäisi tuollainen tili luoda mutta kun jotenkin rahat pysyvät paremmin käsissä kun ei ole
Pitäisi tuollainen tili luoda mutta kun jotenkin rahat pysyvät paremmin käsissä kun ei ole
Visat sun muut käy myös. 
No mutta sellastahan mulla ei ole (electron tosin tietty), mut tulipahan tehtyä nyt tuo paypal. Toivottavasti ebayn selaaminen pysyy kurissa 
Niin siis ois pitäny varmaan mainita että se electronillakin maksaminen toimii kuhan vaan sen verkkopankista ensin aktivoi netti käyttöön.x-arttu-x kirjoitti:No mutta sellastahan mulla ei ole (electron tosin tietty), mut tulipahan tehtyä nyt tuo paypal. Toivottavasti ebayn selaaminen pysyy kurissa
Oma kohtasesti voin sanoa että lähti lapasesta ja huolella.. monta sataa dollaria palanut erinäiseen roinaanx-arttu-x kirjoitti:No mutta sellastahan mulla ei ole (electron tosin tietty), mut tulipahan tehtyä nyt tuo paypal. Toivottavasti ebayn selaaminen pysyy kurissa
Maanantaina laitoin tilauksen CYC:hen, Turussa postissa noudettavissa torstaina. Nopeeta, ja tilaus oli täydellinen. Iso peukku. 
Mikä systeemi tuolla CYC:ssä on noiden alennusten suhteen. Ostoskoriin kun lappaa tavaraa niin hinnat putoaa, onko siihen joku kappalemäärään tai kokonaishintaan pohjautuva systeemi. Sitten kun kirjaudun sisään siellä näkyi jotain Available points value ja Points cash value
Jos joku valaisisi...
Jos joku valaisisi...
Niin ne hinnat on verottomia ja sit lopussa lisätään vero. Alennukset on uskollisuuspisteitä/rahaa. Eli seuraavalla kerralla kun ostat niin voi vähentää tietyn määrän puntia pois hinnasta...
Wannabe-OCD
Toinen tilaus tälle kesää kyseisestä firmasta. Ja kyllähän täällä toimitukset toimii, tilaus tehty sunnuntaina 22.8 ---> tavarat kotona 27.8
Mites muuten niitä Loyalty pointseja voi käyttää tuolla CYC:llä?
Ford Mondeo mk3 EX: BMW E91 320i
Mikä firma nuo CYC:ltä tehdyt tilaukset toimittaa? Hieman on ollut ongelmia noiden kuriirien kanssa jotka tuovat paketin ovelle kun ei täällä koskaan ketään ole paikalla päivisin pakettia vastaanottamassa.
Tuleeko tältä firmalta mitään lähetyksen seurantatietoja? Oma viikko sitten tehty tilaus on edelleen "Processing" tilassa eli onko edes lähtenyt matkaan?
Tuleeko tältä firmalta mitään lähetyksen seurantatietoja? Oma viikko sitten tehty tilaus on edelleen "Processing" tilassa eli onko edes lähtenyt matkaan?
Mulle ainakin dpd toi suomeen ja suomessa matkahuolto toi tuohon lähimpään toimipisteeseen.markok kirjoitti:Mikä firma nuo CYC:ltä tehdyt tilaukset toimittaa? Hieman on ollut ongelmia noiden kuriirien kanssa jotka tuovat paketin ovelle kun ei täällä koskaan ketään ole paikalla päivisin pakettia vastaanottamassa.
sain seurantakoodin ja "Processing" tilassa ei ole tilaus vielä edes lähtenyt
Nyt saapui tilaus perille eli noin viikko meni toimitukseen. Paketti tuli lähimpään postiin. Tilauksen tila on edelleen "Processing" eli ainakin minun tapauksessa paketti oli lähtenyt matkaan vaikka tila ei olekaan päivittynyt.Tonise kirjoitti:Mulle ainakin dpd toi suomeen ja suomessa matkahuolto toi tuohon lähimpään toimipisteeseen.markok kirjoitti:Mikä firma nuo CYC:ltä tehdyt tilaukset toimittaa? Hieman on ollut ongelmia noiden kuriirien kanssa jotka tuovat paketin ovelle kun ei täällä koskaan ketään ole paikalla päivisin pakettia vastaanottamassa.
sain seurantakoodin ja "Processing" tilassa ei ole tilaus vielä edes lähtenyt
Onko muilla ollut ongelmia DPD Finlandin kanssa?
Viime pe. (17.9) tuli tekstiviesti että toimitavat paketin tänään kotiin klo 16.30-21.00, no pakettia ei ikinä sitten tullut. Ei tullut eilen eikä tänään, yritin moneen kertaan soittaa niitten asiakaspalveluun mutta kukaan ei vastaa
On se ihme ja kumma kun paketti tulee nopeammin Englannista Suomen Turkuun kun Turusta Espooseen
Viime pe. (17.9) tuli tekstiviesti että toimitavat paketin tänään kotiin klo 16.30-21.00, no pakettia ei ikinä sitten tullut. Ei tullut eilen eikä tänään, yritin moneen kertaan soittaa niitten asiakaspalveluun mutta kukaan ei vastaa
On se ihme ja kumma kun paketti tulee nopeammin Englannista Suomen Turkuun kun Turusta Espooseen
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
- crabtastic
Itellä tuli DPDn kautta tuo festool tämän viikon maanantaina. Seurantanumerosta kun kahto niin perjantai-iltana oli turussa ja maanantai aamuna kokkolan lajittelukeskuksessa. Samana päivänä n. 10 vaille 4 lähetti toi laatikon koti ovelle
Koko lähetyksessä kesti sen alle viikko ja ei mitään ongelmia.