kestopinnoitteet
Re: kestopinnoitteet
Kiinnostaa myös millainen tämä cerabide on levittää verrattuna esim. Si3d max
Tuttu kysymys, mutta mikähän lie olisi paras pinnoite uuteen autoon? Kyseessä leasing-yhtiön auto eli pinnoituksesta maksaminen ehostuspaikalle on täysin pois kuvioista. Laittaisin pinnoitteen ihan mielelläni itse, mutta vähän epäilyttää noiden kuluttajille myytävien pinnoitteiden laatu. Ainakin Korrekin keraaminen pinnoite oli edellisessä autossa vähän niin ja näin....
Autoa saa käytellä pesussa pesukortilla. Aion etua harjattomaan pesuun käyttääkin. Pinnoite auttaisi lian lähtemiseen
Tesla kyseessä ja lienee suhteellisen pehmoinen maalipinta.
Autoa saa käytellä pesussa pesukortilla. Aion etua harjattomaan pesuun käyttääkin. Pinnoite auttaisi lian lähtemiseen
Tesla kyseessä ja lienee suhteellisen pehmoinen maalipinta.
Gyeon kuluttaja pinnotteet toimii, jos et halua maksaa ulkopuoliselle ammipinnotteesta. Meillä menee Tesloihin 80-90%:sti Gyeonin Infinite Type2 + Topcoat.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
Ompas jäänyt foorumin seuraaminen...
HD:lla tekee sen peneelin ennen puffausta (pl. isot paneelit kuten konepelti tai katto), Cerabidellä mitä nyt varttiin ehtii levittää. Tyyliin keula kokonaan ja sitten lähteä puffaamaan. Periaatteessa olisi enemmänkin aikaa levittää ja antaa vaikuttaa ennen puffausta, mutta koen että alkaa tarkkuus karkaamaan siinä kohtaa jos liian monta paneelia on tehnyt kerralla.
Cerabide mielestäni vielä helpompi kuin MAX.
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Tuli vaihdettua autoa ja tässä uudemmassa oli laitettu Kenzo pinnoite 3v ja 58tkm sitten. Pystyykö tuota itse "elvyttämään" mitenkään? Asentajan luo vajaa 300km joten se ei oikein käy.
olikohan 5v ja 80tkm?
Olen yrittänyt lukea näistä pinnoitteista ja tuli yksi asia mieleen. Jos nyt teettää autoon pinnoitteen ammattilaisella, joka lupaa kestoksi vaikka 3v. Niin voiko pinnoitteen päälle lisätä kuluttajapinnoitteen vaikka vuoden päästä jos haluaa. Parantaako kestoa vai huonontaako vai ihan rahan hukkaa? Onko haittaa?
Eikai sitä mikään estä, mutta miksi? Ei välttämättä pysy “takuu” voimassa.Jukeli kirjoitti: ↑Ke Maalis 20, 2024 9:47 pm Olen yrittänyt lukea näistä pinnoitteista ja tuli yksi asia mieleen. Jos nyt teettää autoon pinnoitteen ammattilaisella, joka lupaa kestoksi vaikka 3v. Niin voiko pinnoitteen päälle lisätä kuluttajapinnoitteen vaikka vuoden päästä jos haluaa. Parantaako kestoa vai huonontaako vai ihan rahan hukkaa? Onko haittaa?
Äidin auto tuli pinnoitettua Cquartz Litellä viime syksynä ja alusta asti on ollut todella paha ongelma noiden kalkkitäplien kanssa. Kuulemma aina pesun jälkeen näyttää hyvältä kunnes tulee seuraava sade jonka jälkeen auton seistyä taivasalla jäljelle jää kamalat kalkkitäplät. Viimeksi kun kävin kotona otin jäljet pois Innovacarin Dscalella, mutta ongelma vain jatkuu. Luin jostain, että tuo väri saattaa helpommin altistaa ongelmille. Itse epäilen, ongelman johtuvan pieleen menneestä CQ Liten kovettumisesta (jo laittaessa oli todella vaikea työstettävä ja pinta ole kuulemma toiminut oikein kunnolla edes alussa), joka on jättänyt pinnan huokoiseksi, josta seuraa tämä water spotting ongelma. Mitä mieltä olette?