Foorumi päivitetty
Foorumi päivitetty
Päivitin foorumin alustasta uusimman version käyttöön. Jos on normaalista poikkeavia "ongelmia" niin ilmoitelkaa niistä. Se, että osataanko niille mitään tehdä on jo ihan toinen juttu
Re: Foorumi päivitetty
Rock! Hienoa, kiitos.
Päivitin jälleen foorumialustan uusimpaan. Jos ongelmia niin laittakaa tietoa siitä.
Jälleen foorumisofta päivitetty uusimpaan versioon. Jos kohtaatte ongelmia niin ilmoitelkaa.
Taas päivitetty foorumia, toivottavasti toimii, oli iso päivitys ja ei piti vähän kikkailla, että sai päivityksen sisään...
Myös tapatalkin pitäisi toimia, jos seatts tai joku toinen taho sen voisi vielä vahvistaa.
Myös tapatalkin pitäisi toimia, jos seatts tai joku toinen taho sen voisi vielä vahvistaa.
Zori, mie muistelin että käytät sitä. Noh, joku toinen taho sit voi testata.
Kyllä ainakin meikäläisellä foorumi toimii tällä Tapatalkilla.
Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
Bad company corrupts
Täällä toimii kanssa tapatalkilla [emoji106]
Pitipä kokeilla Tapatalkkia. Hyvin pelittää.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hyvä juttu, ei tippunut sitten tämän päivityksen myötä tapatalk tuki pois
Virhelokikin on puhdas niin toistaiseksi näyttää hyvältä. Jos tulee outouksia vastaan niin ilmoitelkaa niistä. Konepellin alla tuli isoja muutoksia.
Virhelokikin on puhdas niin toistaiseksi näyttää hyvältä. Jos tulee outouksia vastaan niin ilmoitelkaa niistä. Konepellin alla tuli isoja muutoksia.
Ja taas olisi foorumia päivitetty uusimpaan versioon.
Jumppasin foorumille uusimman version foorumisoftasta taas.
Tämä on foorumin lähes aktiivisin 'lanka', mutta taas on uutta versioo jumpattu pellin alle.
Kevättä odotellessa... Kiitos!!!!
Joo thänks
Talvi lannistanut kirjoittelijat, hiljaista on Porsche-foorumillakin jota myös seuraan...
Talvi lannistanut kirjoittelijat, hiljaista on Porsche-foorumillakin jota myös seuraan...
On tuolla yksityisten puolella pari ketjua.
Itse odottelen kone tanassa uutta autoa vaan alle.
Itse odottelen kone tanassa uutta autoa vaan alle.
Ja jumpattu foorumisoftan versio uusimpaan versioon. Jos ongelmia niin laittakaa tietoa.
Tänään on foorumi päivitetty ja ei mennyt kuten siellä s:llä alkavassa paikassa. Piti vetää pitkän kaavan kautta (= kaikki alusta), joten jos tulee vastaan ihmeellisyyksiä niin kertokaa.
Tapatalk on nyt ainakin toistaiseksi poissa käytöstä.
Tapatalk on nyt ainakin toistaiseksi poissa käytöstä.
Taas vähän isompi päivitys tehty, toivottavasti toimii.