Aquartz
Re: Aquartz
Keskiviikkona menetin Aquartz neitsyyteni. Tietenkin ensimmäinen paneeli meni reisille mutta tänään uudella tarmolla ja valmistana ohjeilla lopputulos oli aivan upea. Kohteena oli Porsche 928 viinin punainen.
Pinnasta tulee liukas kuin mikä. Ei edes muodostu vesipisaroita kun se pirun vesi ei pysy pinnalla vaan karkaa pois välittömästi elohopean tapaan. Eikä siinä vielä kaikki kokeilin naarmuttaa pintaa tuloksetta kynnellä, paperilla, kankaalla.
Piti testata neljää eri levitystapaa ennenkuin keksin itselleni sopivammat tavan käyttää ainetta.
Perussetti koostuu Aquartz pinnoitteesta ja Aquartz+ joka nopeuttaa kuivumista ja kovettaa lopputuloksen.
Pinnasta tulee liukas kuin mikä. Ei edes muodostu vesipisaroita kun se pirun vesi ei pysy pinnalla vaan karkaa pois välittömästi elohopean tapaan. Eikä siinä vielä kaikki kokeilin naarmuttaa pintaa tuloksetta kynnellä, paperilla, kankaalla.
Piti testata neljää eri levitystapaa ennenkuin keksin itselleni sopivammat tavan käyttää ainetta.
Perussetti koostuu Aquartz pinnoitteesta ja Aquartz+ joka nopeuttaa kuivumista ja kovettaa lopputuloksen.
Mun nimi on Jyrki
mistä tilasit sitä?jyrkiboy kirjoitti:Keskiviikkona menetin Aquartz neitsyyteni. Tietenkin ensimmäinen paneeli meni reisille mutta tänään uudella tarmolla ja valmistana ohjeilla lopputulos oli aivan upea. Kohteena oli Porsche 928 viinin punainen.
Kuullostaa hyvältä-> mikä tuolle oli se oikea levitystapa? Minkähintainen on tuo tuo setti tilattuna? Täytyy ehdottomasti laittaa tilaukseen.
Aquartzia saa nyt CYC:istä ja multa jonkin ajan päästä. Iron Cutia otin muutaman laatikon jo.
Itselle paras levitystapa oli ehdottoman puhdas Mikrokuituliina. Levitys alkaa samalla sekunnilla kun ainetta on laitettu maalipinnalle ja jatketaan kunnes pinta on puhdas. Jos pinnalle jää harmaita kohtia ne lähtee viimeistään Aquartz + mäkeen. Kokeilin myös koneella levitystä mutta paras jälki tuli mikrolla. Niin ja kuivaus sitten kuumailmapuhaltimella 5-10 min.
Tuolla pari kuvatusta neitsyyteni menetyksestä
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... 779&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Keskiviikkona laitoin pestyllä puhtaalla mikrokuituliinalla ja pinnasta ei tullut ollenkaan niin hyvä kun piti joten poistin sen IPA:lla. Ipalla saa pinnoitteen pois jos: levityksestä on alle tunti, kuumailmapuhallinta ei ole käytetty tai jos Aquartz + ei ole käytetty. Muuten joutuu vesihiomaan tai todella rankalla hiovalla tahnalla poistamaan otsa hiessä. Paljon ei kannata mokailla joten en sanoisi tätä kuluttajatuotteeksi, vain pro käyttöön.
Itse olen aivan täpinöissä tästä tuotteesta
EDIT: niin piti vielä kirjoittaa että pinta johon Aquartzia laittaa pitää olla ehdottoman puhdas, mielellään pyyhitty IPA:lla. Seuraavaksi lasit testiin.
Itselle paras levitystapa oli ehdottoman puhdas Mikrokuituliina. Levitys alkaa samalla sekunnilla kun ainetta on laitettu maalipinnalle ja jatketaan kunnes pinta on puhdas. Jos pinnalle jää harmaita kohtia ne lähtee viimeistään Aquartz + mäkeen. Kokeilin myös koneella levitystä mutta paras jälki tuli mikrolla. Niin ja kuivaus sitten kuumailmapuhaltimella 5-10 min.
Tuolla pari kuvatusta neitsyyteni menetyksestä
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... 779&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Keskiviikkona laitoin pestyllä puhtaalla mikrokuituliinalla ja pinnasta ei tullut ollenkaan niin hyvä kun piti joten poistin sen IPA:lla. Ipalla saa pinnoitteen pois jos: levityksestä on alle tunti, kuumailmapuhallinta ei ole käytetty tai jos Aquartz + ei ole käytetty. Muuten joutuu vesihiomaan tai todella rankalla hiovalla tahnalla poistamaan otsa hiessä. Paljon ei kannata mokailla joten en sanoisi tätä kuluttajatuotteeksi, vain pro käyttöön.
Itse olen aivan täpinöissä tästä tuotteesta

EDIT: niin piti vielä kirjoittaa että pinta johon Aquartzia laittaa pitää olla ehdottoman puhdas, mielellään pyyhitty IPA:lla. Seuraavaksi lasit testiin.
Mun nimi on Jyrki
voiko tuota pelkkää Aquartzia käytää ilman tuota aquartz+?
pelottava aine jos voi kämmätä ihan kunnolla
pelottava aine jos voi kämmätä ihan kunnolla

Suosittelen kyllä + käyttöä sillä jos mokaa niin se auttaa ja pelastaa pulasta.
Mun nimi on Jyrki
AQuartz+ menee uudelleen labraan koska ongelmia lentorahdin aikana. Tuote on jäätynyt ja muuttunut ryynimäiseksi.
Uudesta plussasta tulee valmistan mukaan mm:
- enemmän kiiltoa (jesh tätä toivonkin)
- enemmän hydrofobisempi, eli vesi kaikkoaa pinnasta vieläkin sukkelammin
- helpompi käyttää
Aikataulu on avoin mutta koittavat saada sen valmiiksi asap
Kuten monet on lukeneet DW käyttäjien ongelmia on osasyynä ollut pilaantunut tuote. Toinen syy heikkoon suoritukseen liian suuri työstöalue ja liiallinen tuotemäärä. Yksi suihkaus noin 30 x 30 cm alueelle ja välitön levitys.
EDIT: lisää dataa toisesta tuotteesta jota testasin. Tämä oikeastaan kuuluisi sisustan puolelle mutta laitan kuitenkin tänne. CleanAir joka suihkutetaan pintaan ja se syö vuoden aikana hajuja pois autosta. Omani pesin kuukausi sitten sisäpesuna, haju ei poistunut. Puhdistin penkit, ei auttanut. Imuroin super tarkkaan joka paikan, auttoi vähän. CleanAir pintaan ja autosta tuli hajuton. Tuote aktivoituu valon voimasta ja alkaa napostelemaan tuoksuja. Kolmessa päivässä hajut poissa ja pieru ei enään leijunut mukana
Uudesta plussasta tulee valmistan mukaan mm:
- enemmän kiiltoa (jesh tätä toivonkin)
- enemmän hydrofobisempi, eli vesi kaikkoaa pinnasta vieläkin sukkelammin
- helpompi käyttää
Aikataulu on avoin mutta koittavat saada sen valmiiksi asap
Kuten monet on lukeneet DW käyttäjien ongelmia on osasyynä ollut pilaantunut tuote. Toinen syy heikkoon suoritukseen liian suuri työstöalue ja liiallinen tuotemäärä. Yksi suihkaus noin 30 x 30 cm alueelle ja välitön levitys.
EDIT: lisää dataa toisesta tuotteesta jota testasin. Tämä oikeastaan kuuluisi sisustan puolelle mutta laitan kuitenkin tänne. CleanAir joka suihkutetaan pintaan ja se syö vuoden aikana hajuja pois autosta. Omani pesin kuukausi sitten sisäpesuna, haju ei poistunut. Puhdistin penkit, ei auttanut. Imuroin super tarkkaan joka paikan, auttoi vähän. CleanAir pintaan ja autosta tuli hajuton. Tuote aktivoituu valon voimasta ja alkaa napostelemaan tuoksuja. Kolmessa päivässä hajut poissa ja pieru ei enään leijunut mukana

Mun nimi on Jyrki
uskaltaakohan tuota mistä tilata? .. lähettäävät kummiskin just tommosen pilalle menneen setin !
Jaa-a riski homma tilata jos tuote on mennyt pilalle.
Uutta reseptiä pukkaa lähiaikoina ja ilmoitan siitä heti kun se on saatavilla.
Uutta reseptiä pukkaa lähiaikoina ja ilmoitan siitä heti kun se on saatavilla.
Mun nimi on Jyrki
No niin, lomat lusittu ja uutta tavaraa tilattu. Tulossa ovat:
- AQuartz
- AQuartz reloaded (paranettu AQuartz+). Kannataa lukea Detailing World foorumilta käyttäjien arvosteluita. Ekat testit menossa Englannissa.
- Clean Air, hajun poistaja.
Kakkea muuta kivaa vielä syksyn aikana.
- AQuartz
- AQuartz reloaded (paranettu AQuartz+). Kannataa lukea Detailing World foorumilta käyttäjien arvosteluita. Ekat testit menossa Englannissa.
- Clean Air, hajun poistaja.
Kakkea muuta kivaa vielä syksyn aikana.
Mun nimi on Jyrki
Tuoteet varastossa ja niitä voi tilata http://www.trolli.nu" onclick="window.open(this.href);return false; osoitteesta.
Mun nimi on Jyrki
Terve,
Mistäköhän tuota Aquartz Clean Airia saisi tilattua? Ei tunnu missään olevan ja ulkomailtakin vain firmoille.
Mistäköhän tuota Aquartz Clean Airia saisi tilattua? Ei tunnu missään olevan ja ulkomailtakin vain firmoille.
Eikös CarPro So2Pure oo samaa, kun Aquartz on kai nykyään CarPro.