Joo. Kuinkahan paljon noita kuvia on täälläkin. Isot vaikutukset pienellä osoitteen muutoksella.Tero kirjoitti:Voi hevon v*tun v*ttu, nyt toi kuvaton on muuttunut kuvapilvi -nimiseksi palveluksi. Kaikki kuvat on edelleen tallessa, mutta eihän ne tietenkään näy kun osoite on muuttunut kuvapilveksi.Tero kirjoitti:Ite olen käyttänyt pelkästään kuvaton.com -sivustoa, eikä koskaan ole ollut ongelmia. Vanhatkin kuvat on näkyvissä eikä hävinnyt bittiavaruuteen. Kuvaa tallentaessa valitaan sopiva koko ja kun kuva on ladattu niin antaa valmiin linkin tageineen kaikkineen niin tämmönen vähemmän valistunutkin pärjää....
Kuvien liittäminen
Re: Kuvien liittäminen
Ainakin omaan näyttämöjuttuun nuo muuttelisin kun ei tarvi kuin vaihtaa "kuvaton" -> "kuvapilveksi", mutta kun tuo editti -aika on rajallinen. Todellakin ärsyttävää, on tota palvelua tullut kehuttua kun tähän asti ei ole ollut pienintäkään ongelmaa ja on helppo käyttöinen.TKe_ kirjoitti: Joo. Kuinkahan paljon noita kuvia on täälläkin. Isot vaikutukset pienellä osoitteen muutoksella.
Mikäs se on nykyään kätevin tapa laitella kuvat esille esim. puhelimesta?
Turhauttavaa siirrellä ensin kuvat koneelle, sitten pienentää ne, ladata kuvapalvelimelle ja sitten linkitellä.
Onko oikotietä onneen?
Onko dropboxissa koon muuttamis toimintoa? Tai no en ole sieltä tainnut edes onnistua saamaan mitään linkitettyä
Turhauttavaa siirrellä ensin kuvat koneelle, sitten pienentää ne, ladata kuvapalvelimelle ja sitten linkitellä.
Onko oikotietä onneen?
Onko dropboxissa koon muuttamis toimintoa? Tai no en ole sieltä tainnut edes onnistua saamaan mitään linkitettyä

Photobucketilla ei ainakaan tarvitse pienentää, sitä tulee itse käytettyä.
Eli kännykästä suoraan nettiin ja linkki vain forumille.
Eli kännykästä suoraan nettiin ja linkki vain forumille.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Photobuckettia olenkin käyttänyt tähän saakka.
Oletko käyttänyt sovellusta vai ihan selaimella?
Näyttäisi olevan jonkinlainen sovelluskin tarjolla.
Oletko käyttänyt sovellusta vai ihan selaimella?
Näyttäisi olevan jonkinlainen sovelluskin tarjolla.
Sovellus on paljon helpompi käyttää, sitten kun olen tehnyt jotain näyttämö topicceja niin silloin koneella.
Saako sillä jo uploadissa muuttaa koon?
Pitääpäs kokeilla sovellustakin, kiitoksia
Pitääpäs kokeilla sovellustakin, kiitoksia

En mä ole enää pitkään aikaan muuttanut kokoa, vaikka olenkin linkitellyt niitä foorumeille.
Testi 

Hyvin toimii

Hyvin toimii

Hienosti näyttää toimivan, kun Fiestan kuvan uppasit ja hienona Pontsona ilmestyi foorumille