Oletan edelleen et auto on ennen miulle myyntiä (vuosi sitten) sumutettu jollai hajusteella ja/tai pesty jollai huonosti haihtuvalla paskalla. Kun oven avaat, se haiskahtaa (ei sinällää paha haju) ja lämpö potensoi hajun ja olon, kumimatot piti heittää mäkee. Auto oli pesty sen verta huonosti että imurointiyrityksilläni löysin takajalkatilasta useemman lusikallisen navetalle haisevaa ruskeeta möhnää, kuskin jalkatilassa hieman myös, sitä irrottelin sooda-etikkakuohulla mitä en sit saanu pestyy kunnolla pois. Takakonttiin on vararenkaan ympäristöön kaatunu jotai auton öljymäistä nestettä jota koittanu hinkkailla fairilla joka seki vähä huonosti haihtuu. Poistin sieltä kaiken mitä irti sain. Auto siis näyttää puhtaalta päällisin puolin paitsi sen paskan kohdalta, katosta en ny tiiä.. Tuo hajustemainen lempsa kenties hämää, ja en osaa sanoo, onko myös tunkkaista, silkkaa hometta en ainakaa haista.. Oon tuuletellu luukut auki auringossa, oon kokeillu kahvitsii, etikatsii, soodatsii, pyyhkimisii, imurointii, huudattanu sisäilmanlämmitintä, tyhjäkäyttänyt lämmöt ja puhallukset täysillä, mut ei oo aivan hävinnyt ongelma..
Ilmanvaihtoräppänät totesin rätillä pyyhkiessäin mustuneix (suodattimen vaihdoin 4 kk. sitten ja oli pikimusta että onko sieltä kautta kertynyt törkyä rööreihin mistä pitäs tulla se raitisilma..ja mitäs sille voi tehdä? rassasin hieman kuusiokoloavainta ja rättiä käyttäen, sit alko heittelee kupolissa et se ei ollu toimiva hoito) Tää on eka ilmastoinnillinen auto, aikasempi oli vanha kunnon MB. Ilmastointi kaiketi toimii, tulee kylmää ja lämmintä ilmaa. Löysin tuulilasin alta ulkopuolelta 4 pikkuruista ilmanottoreikää jotka oli tukossa. En tiiä, onko niitä subarussa muuallakin. Ehkä vähä huonosti huollettu ja hoidettu? Oon siis nainen enkä tiiä uuemmista autoista (vm.2004) mitään enkä vanhoistakaan paljoa. Ratti on vasemmalla puolella.
Joku sanoi että tenu ois turvallisin vaihtoehto johonkin toimenpiteisiin et mahtaako joku firma tenuttaa autoja

Kiitokset jos jaksoit lukea loppuun, kommentteja ja ajatuksia otetaan vastaan.