Painehuuhtelulaitteet/pesevät imurit
Re: Painehuuhtelulaitteet/pesevät imurit
Chemiclean Protucts ei näköjään toimi aina niin ystävällisesti. Tuohon imuriin sain uuden putken joka meni komannella kerralla halki.. Tästä kahdesti olen laittanut reklamaatiota s.postiin ja he eivät vastaa.. grrr.. Noh minkä teet kielitaito ei riitä soittamiseen...
itse otin kuvan liitteeksi, jo kaksi uutta putkea tullut. syyksi todettiin liian voimakas painaminen imuroitavaa kohdetta vasten.
Katoppa vastaus tuli! Olen kuulemma painanut tämän metali putken liian syvälle muovi putkeen... Ei korvata.. Kuvat luonnollisesti olen laittanut kaveriksi.. .
Tuossa nyt kun tarkistin niin tuo putki mikä meni rikki on ohkasempi kuin tuo toinen putki, eli se on tehty huonoksi ja takuuta ei ole !!!!
En suosittele... liikettä enkä tuota kyseistä pitkää letkua jossa on ohkasempi pää... Jooo ottaa päähän.
Tuossa nyt kun tarkistin niin tuo putki mikä meni rikki on ohkasempi kuin tuo toinen putki, eli se on tehty huonoksi ja takuuta ei ole !!!!
En suosittele... liikettä enkä tuota kyseistä pitkää letkua jossa on ohkasempi pää... Jooo ottaa päähän.
Tapauskohtaisia näköjään, niiden putkien kans saa olla tarkkana, et voi työntää pohjaan. Ei toimi samalla lailla kun perus imureilla, et menee olaketta vasten.
Mites teillä on kaupat menneet cleanstoren kanssa?
Tilasin tuollaisen George pesurin hömppeineen, mutta ei ole kuulunut viikkoon mitään. Nyt ne sitten palautti rahat ilman syytä..
Onko muita firmoja joista on tavarat tulleet perillekkin.
Tilasin tuollaisen George pesurin hömppeineen, mutta ei ole kuulunut viikkoon mitään. Nyt ne sitten palautti rahat ilman syytä..
Onko muita firmoja joista on tavarat tulleet perillekkin.
Tässä viestiketjussa on aika paljon juttuja eri paikoista tilaamisista. Chemiclean on yksi.
Tuolta ainakin tuli mun george reilussa viikossa, lisäksi sähköposteihin vastattiin kivasti.jesse55 kirjoitti:Tässä viestiketjussa on aika paljon juttuja eri paikoista tilaamisista. Chemiclean on yksi.
Kyllä! Takuu asiointia helpotti paljon, kun lähetti kuvan viallisesta osasta. Molemmilla kerroilla tullut myös selvitys, minkä takia kyseinen osa on mahdollisesti hajonnut.
Arwon hinkkarit, suositelkaapas nyt hyvä tekstiilipesuri tämän päivän markkinoilta, mihin kannattaisi investoida.
Luonnnollisesti, pääsääntöisenä käyttökohteena autonverhoilu ja penkit.
Max. hinta noin 300 euroa.
Kiitos.
Luonnnollisesti, pääsääntöisenä käyttökohteena autonverhoilu ja penkit.
Max. hinta noin 300 euroa.
Kiitos.
-Mercury Cougar '69-
-Ford Thunderbird SC '90 "remmiahdettu"-
-Lexux LS400-
- Volvo V70 D5 awd 231 hv '07-
- Subaru Forester '06-
-Lexux LS400-
- Subaru Forester '06-
Tuohon omaan Kärcherin 4002plussaan olen ollut tyytyväinen. Georgesta ei ole omia kokemuksia, mutta jonkun verran siitä on tässä topicissa ollut juttua.
En ole kenttää sen paremmin hetkeen tutkinut, että onko markkinoille tullut mitään uutta ja mullistavaa nuiden jälkeen.
En ole kenttää sen paremmin hetkeen tutkinut, että onko markkinoille tullut mitään uutta ja mullistavaa nuiden jälkeen.
Ok.
Verkkokaupassa olisi suht edullisesti tämä, olisiko ihan soiva peli?
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... iilipesuri" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tarvin tämän koneen heti, projekti kesken tallissa, eikä olkapää kestä kovaa hinkausta, niin tuo helpottaisi hieman asiaa.
Verkkokaupassa olisi suht edullisesti tämä, olisiko ihan soiva peli?
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... iilipesuri" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tarvin tämän koneen heti, projekti kesken tallissa, eikä olkapää kestä kovaa hinkausta, niin tuo helpottaisi hieman asiaa.
-Mercury Cougar '69-
-Lexux LS400-
- Subaru Forester '06-
-Lexux LS400-
- Subaru Forester '06-
Se mikä ekana osuu silmään on, että tuossa ei taida tulla sitä pienempää suutin/imu päätä mukana. Tuo leveämpi on kotona kyllä hyvä, mutta vähän kömpelö autossa.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... marka-kuiv
Samaa katsoin, mutta esittelytekstissä kyllä puhutaan kalustesuulakkeesta... Pitää tutkia pakettia tarkasti...Modifier kirjoitti:Se mikä ekana osuu silmään on, että tuossa ei taida tulla sitä pienempää suutin/imu päätä mukana. Tuo leveämpi on kotona kyllä hyvä, mutta vähän kömpelö autossa.
-Mercury Cougar '69-
-Lexux LS400-
- Subaru Forester '06-
-Lexux LS400-
- Subaru Forester '06-
Niimpäs olikin. Kyllä tuolla varmasti homman saa hoidettua. Tuon vaan varmistat, että se pienempi pää on mukana.
Ja sitä pesupäätä saa näköjään irrallisena ostettua motonetistä...Modifier kirjoitti:Niimpäs olikin. Kyllä tuolla varmasti homman saa hoidettua. Tuon vaan varmistat, että se pienempi pää on mukana.
Nyt pesurikaupoille!
Kiitos sinulle Modifier keskusteluun osallistumisesta.
-Mercury Cougar '69-
-Lexux LS400-
- Subaru Forester '06-
-Lexux LS400-
- Subaru Forester '06-
Minkälainen märkäimuri kannattas ostaa tommoseks muutaman kerran vuodessa käyttöön tulevaks laitteeks?
JUMAlla oli Kärsserin Putsi 100 ja sehän olikin loistolaite, mutta en tiedä raskiiko ostaa noin kallista. Tekeekö halvemmilla mitään? Vinkkejä? Mites tää George?
JUMAlla oli Kärsserin Putsi 100 ja sehän olikin loistolaite, mutta en tiedä raskiiko ostaa noin kallista. Tekeekö halvemmilla mitään? Vinkkejä? Mites tää George?
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
- HKDetailer_FIN
Hommasin ihan 80 e Lidlin märkäimurin ja sillä on tullut pestyä nyt parinkin auton sisustat, huonekaluja ym. Suhauttelen Bilteman paineruiskulla eka pesuaineet pintaan ja sitten heti perään imurointi. Kun vetää samanaikaisesti paineruiskulla edellä ja perässä tulee heti imurilla, se on käytännössä ihan sama kuin putsilla pesisi. Olen kokeillut myös Kärcherin kalliilla Puzzilla ja käytännössä ihan samaan tulokseen pääsee tällä halpisratkaisulla. Toki, jos pesisin sisustoja työkseen, putsi olisi ehdoton, mutta satunnainen kotikäyttäjä pärjää oikein hyvin näinkin.
EDIT: Hommasin myös sen Alibaban Tornadon ja tuleepa kyllä puhdasta pintaa. Sillä saa pinnan tosi kuivaksi märkäpesun jälkeen.
EDIT: Hommasin myös sen Alibaban Tornadon ja tuleepa kyllä puhdasta pintaa. Sillä saa pinnan tosi kuivaksi märkäpesun jälkeen.
Mikäs seAlibaban Tornado on?HKDetailer_FIN kirjoitti:Hommasin ihan 80 e Lidlin märkäimurin ja sillä on tullut pestyä nyt parinkin auton sisustat, huonekaluja ym. Suhauttelen Bilteman paineruiskulla eka pesuaineet pintaan ja sitten heti perään imurointi. Kun vetää samanaikaisesti paineruiskulla edellä ja perässä tulee heti imurilla, se on käytännössä ihan sama kuin putsilla pesisi. Olen kokeillut myös Kärcherin kalliilla Puzzilla ja käytännössä ihan samaan tulokseen pääsee tällä halpisratkaisulla. Toki, jos pesisin sisustoja työkseen, putsi olisi ehdoton, mutta satunnainen kotikäyttäjä pärjää oikein hyvin näinkin.
Peken hintaluokassa en tunne uusia tulokkaita mutta Kärcherin 4002sta ei sais ns. Suoraan verrata Georgeen. Numatic on ammattilaite ja mm. Nesteensyöttö on tuplapaineella, vesiliitännät on metallia vs. Muovia, suulakkeet vahvistettuja jne. Iso juttu on myös että ns. Kaiken saa varaosina ilman että täytyy ostaa isoa ns. Kittiä kerralla. Näitähän mm. Kaikki britti fiksaamot käyttää ammattikäytössä.
Mun mielestä jos mahtuu budjettiin ni pitäisin kärkivaihtoehtona.
Mulla ollu nyt kolmisen vuotta autonpesu/sohvien ja mattojen pesu käytössä mutta myös HEPA pussien kanssa remontti-imurina. Käyttötunteja varmasti reilusti.
En kyl antais poiskaan. Toistaseks en oo saanu mitään rikki. Tiedän et yks Georgen pumppu on saatu rikki ku se on jääny päälle vailla vettä.
Mun mielestä jos mahtuu budjettiin ni pitäisin kärkivaihtoehtona.
Mulla ollu nyt kolmisen vuotta autonpesu/sohvien ja mattojen pesu käytössä mutta myös HEPA pussien kanssa remontti-imurina. Käyttötunteja varmasti reilusti.
En kyl antais poiskaan. Toistaseks en oo saanu mitään rikki. Tiedän et yks Georgen pumppu on saatu rikki ku se on jääny päälle vailla vettä.
Vain YKSI LSP!
- HKDetailer_FIN
http://pesukinnas.com/viewtopic.php?f=1 ... &start=100juho kirjoitti:Mikäs seAlibaban Tornado on?HKDetailer_FIN kirjoitti:Hommasin ihan 80 e Lidlin märkäimurin ja sillä on tullut pestyä nyt parinkin auton sisustat, huonekaluja ym. Suhauttelen Bilteman paineruiskulla eka pesuaineet pintaan ja sitten heti perään imurointi. Kun vetää samanaikaisesti paineruiskulla edellä ja perässä tulee heti imurilla, se on käytännössä ihan sama kuin putsilla pesisi. Olen kokeillut myös Kärcherin kalliilla Puzzilla ja käytännössä ihan samaan tulokseen pääsee tällä halpisratkaisulla. Toki, jos pesisin sisustoja työkseen, putsi olisi ehdoton, mutta satunnainen kotikäyttäjä pärjää oikein hyvin näinkin.
Tuolla keskustelua. Se on imurisuulake, johon syötetään samalla paineilmaa. Ilma puhaltaa esim. hiekan liikkeelle lattiamatoista samalla kun imuri imee.
-
Erik Bruce
Eikös tuo George olisi nyt sopivan hintainen kun punta tullut alaspäin? Olikos niin että tuossa A26A paketissa tulee suodattimia yms. kaikki tarvittavat värkit?
Onhan tuossa hinta kohdallaan: https://www.cleanstore.co.uk/products/P ... asp?ID=206
Itse otin Hepa pölypusseja lisäksi.
Itse otin Hepa pölypusseja lisäksi.
-
Erik Bruce
Onkohan tuo George parempi kuin Kärcher SE 6.100? Onko kenelläkään molemmista kokemusta?
Kummastakaan ei kokemusta, mutta olen saanut ymmärtää, että Yrjö olisi kärssereitä parempi hinta/laatusuhteeltaan.
Mulla ollut useamman vuoden Kärcher 4001 plus ja noin kymmenen käyttökerran jälkeen ei vieläkään kauheasti pahaa sanottavaa.
Tekee minkä lupaa ja ihan hyvin vielä.
Ainoa miinus jos pitää auton sisustaa pestä paikallaan, niin pitäisi pään kiinteäputki osat olla lyhyemmät.
Ei meinaa mahtua jokapaikkaan ja joutuu tällöin hieman soveltamaan että saa imettyä pesuaineet pinnasta.
Mulla ollut useamman vuoden Kärcher 4001 plus ja noin kymmenen käyttökerran jälkeen ei vieläkään kauheasti pahaa sanottavaa.
Tekee minkä lupaa ja ihan hyvin vielä.
Ainoa miinus jos pitää auton sisustaa pestä paikallaan, niin pitäisi pään kiinteäputki osat olla lyhyemmät.
Ei meinaa mahtua jokapaikkaan ja joutuu tällöin hieman soveltamaan että saa imettyä pesuaineet pinnasta.
En tiedä onko tämä oikea topicci kysyä, mutta pitäisi penkit pestä.
Mietin että kauan ensi kertalainrn pesee mustia kangaspenkkejä, noin suunnilleen?
Mitä kannattaa pesussa ottaa huomioon? Paljon yhdellä pesuvedellä kannattaa pestä ennen vaihtoa?
Mietin että kauan ensi kertalainrn pesee mustia kangaspenkkejä, noin suunnilleen?
Mitä kannattaa pesussa ottaa huomioon? Paljon yhdellä pesuvedellä kannattaa pestä ennen vaihtoa?