Lasien tummennuksista
Re: Lasien tummennuksista
Mitäs väliä sillä on,meneekö leimassa läpi, kun ei ole hylkyperuste. Mieluummin kannattaa miettiä, millä tien päällä kalvot poistaa,jos virkavalta vaatii. Naapuri on ajanut täys mustilla laseila jo reilu viis vuotta tuomallaan jenkkipikkiksellä.
Re: Vs: Lasien tummennuksista
Juu, inssihän saa noista huomautella maailman tappiin asti. Mulla oli vuoden verran kalvot edessä, ja oli jo edellisen omistajan aikana raapustettu huomautus niiden poistamisesta. Poistin sitten lopulta, kun Tampereen keskustassa törmää aika usein poliiseihin, niin stressaa itseä liikaa...
Ja liian monta tarinaa kuullut täältäpäin, että poliisisetä tai täti repäsee kalvosta palasen pois ja huomautus/rapsut päälle. Toi poistaminen oli kyllä niin kettumainen homma, vaikka annoin lämpöäkin kalvolle, ettei enää ikinä! 

Juu, tuo se vaan nykyisin ottaa päähän ku merkkaavat otteeseen kalvot niin, ettei saa merkintää pois otteen uusimisella. Itekin aina ajellu sit, vaik otteessa merkintä.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
-
Oho, tää olikin uusi tieto mulle, et etusivulasikalvot menee vain huomautukseksi. Mites tuulilasikalvo?
Minä taas tahtoisin kaikemoiset kalvot pois =)
Mites mahtaa nykyään mennä kun ei tarvii enää olla ajossa mukana 1-osaa.Peke kirjoitti:Juu, tuo se vaan nykyisin ottaa päähän ku merkkaavat otteeseen kalvot niin, ettei saa merkintää pois otteen uusimisella. Itekin aina ajellu sit, vaik otteessa merkintä.
Lähinnä meinasin et jos poliisit merkkaa sen tietoihin niin miten sen saa pois sieltä.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Sama vika!Antti O kirjoitti:Minä taas tahtoisin kaikemoiset kalvot pois =)

Black isn't a color, it's a career.
-
Ken tykkää akvaariolla matkustaa. Luokitellaanko tatuoinnit samaan kategoriaan rumien ja rikollisten kanssaLowlife kirjoitti:Sama vika!Antti O kirjoitti:Minä taas tahtoisin kaikemoiset kalvot pois =)kai ne on vain rumille ja rikollisille tarkoitettu. Tekee autosta kuin autosta ihan slummi-speciaalin. Ehkä joku limo nyt menis mustilla ruuduilla...

Oisin jo repinyt sen kalvon pois jos ei jännittäis lämmittimen langat. Muutamalta firmaltakin kysynyt ja ei onnistu..
Sedanit ja töpöperät ei niinkään kalvoja kaipaa mut farmarit sun muut citymaasturit ehdottomasti kalvoilla. Kesällä varsinkin kätevät, kun aurinko ei porota sisälle ja koirillakin kivempi olla kyydissä. Sen kerran ku sattuvat pääsemään kyytiin 

Kyllä mä ainakin omien pienten lasten takia haluan tummat takalasit autoihini, kahdessa ollut tehdas tummennus ja yhdessä ne oli 5% ei mulle ainakaan tummuudella ole väliä, kunhan on edesvähän tummennetut.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Mulla ainakin on tummat lasit ympäri auton ihan syystä. Takana koiran takia, turkkiin tarttuu kesäisin aurinko, vaikka autossa ilmastointi onkin.. edessä kalvot sen takia, ettei näytä amisviritykselle, mitä auto kuin auto minun mielestä on pelkästään mustilla takasivulaseilla.. jos autosta sivulaseja tummentaa, se on sitten jokainen tai ei ainuttakaan.Lowlife kirjoitti:Sama vika!Antti O kirjoitti:Minä taas tahtoisin kaikemoiset kalvot pois =)kai ne on vain rumille ja rikollisille tarkoitettu. Tekee autosta kuin autosta ihan slummi-speciaalin. Ehkä joku limo nyt menis mustilla ruuduilla...
Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa kuka tummentaa Solar Gardin kalvoilla Jyväskylä - Kuopio - Mikkeli akselilla?
BMW e91 330d -06
Miten laadukas kalvo Sungard Black Pearl on verrattuna vaikka LLumarin Titaniumiin?
Onko näkyvyydessä mitään havaittavaa eroa?
Onko näkyvyydessä mitään havaittavaa eroa?
Oletteko paljon poistaneet kalvoja? Itse irroitin auton sivulaseista jo kalvot ja lähti siinä mielessä hyvin, että kalvo tuli lähes kokonaisena pois mutta tietysti liimapintaa jäi lasiin. Isoin työ on kuitenkin tuon takalasin kalvon poistaminen ja eniten siinä epäilyttää, että miten käy takalasin lämmitykselle. Viekö kalvo lämmittimen johdotukset mukanaan. Onko teillä kokemusta ja miten on käynyt? Ajattelin suosiolla viedä johonkin liikkeeseen poistettavaksi, mutta nekin tietty pääsääntöisesti omalla vastuulla eivätkä voi taata mitään.
Olen poistanut takalasistakin eikä ole lähtenyt lämmitysvastukset mukana.
Pehmennä kalvoa/liimaa ensin kuumailmapuhaltimella, niin se irtoaa paremmin. Älä käytä loppuliiman poistoon takalasissa mitään kaavinta. Ainoastaan tar removeria ja rättiä niin hyvä siitä tulee!
Pehmennä kalvoa/liimaa ensin kuumailmapuhaltimella, niin se irtoaa paremmin. Älä käytä loppuliiman poistoon takalasissa mitään kaavinta. Ainoastaan tar removeria ja rättiä niin hyvä siitä tulee!
Höyry toimii myös hemmetin hyvinvesil kirjoitti: ↑Ti Loka 13, 2020 6:56 pm Olen poistanut takalasistakin eikä ole lähtenyt lämmitysvastukset mukana.
Black isn't a color, it's a career.