Sitten taas niinpäin, että esim. sealantti pohjille tuomaan sen suojan ja sen päälle voi silloin tällöin hifistellä vaikka carnauballa
Finis Kare 1000 Paste Wax / FK 1000 P
Re: Finis Kare 1000 Paste Wax / FK 1000 P
Kahta samanlaista lsp:tä ei itsekkään laittaisi päällekkäin.
Sitten taas niinpäin, että esim. sealantti pohjille tuomaan sen suojan ja sen päälle voi silloin tällöin hifistellä vaikka carnauballa
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Mikäs se on järkevin tuote FK1000P:n alle fillaamaan pesunaarmuja? Aine, joka ei siis hirveästi vie pois tonnipeen kestoa. Talvea varten tulossa.
Mä oon koneella käyttäny Britemaxin Blackmaxia. Lievästi fillaa ja koneella sekä mustalla laikalla olen ajanut aina pintaan, niin samalla vie mukanaan hennot naarmutkin.
Kannattaako tätä yrittää pistää pintaan +5 asteen lämpötilassa ulkona? Vaikuttaako mitenkään poispyyhintään/tarttumiseen?
Ellen ihan väärin muista niin kyllä joku on vähän viileämmässä laittannu pintaan onnistuneesti
Instagram: ahoneja
Finis Kare 1000 Paste Wax / FK 1000 P
Arvaiskohan laittaa testin pystyy, yhtee autoo pitäs tätä tänää laitella.. Vetelis toisen puolen pihalla ja toisen tallissa.. Hmm..
Edit. Jaa jos kestot menee niinku pitäs, ni taitaa seuranta-aika loppua kesken, omistaja kun pesee autonsa itse kesäaikaan..
Edit. Jaa jos kestot menee niinku pitäs, ni taitaa seuranta-aika loppua kesken, omistaja kun pesee autonsa itse kesäaikaan..
Levisi ehkä vähän huonosti 4 asteen lämpötilassa, mutta ei mitään ongelmia ja sheettaa niin keleesti