Paras vaha punaiselle autolle?
Paras vaha punaiselle autolle?
Moro eli osaako porukka suositella mikä vaha olisi hyvä kirkkaan punaiselle autolle auto on myllytetty vasta ja pintaan heitin auto finessen spirit carnauba waxia mutta jotenkin odotin ehkä liikaa tolta aineelta joten jos jollain on jotain suosituksia niin jakakaa niitä. tilaan ja kokeilen sitten muuta jos jotai kokeilun arvoista löytyy 
Re: Paras vaha punaiselle autolle?
Vic's concours. Siihen vielä joku glaze alle, jos haluaa vielä syvemmän kiillon. Esim red moose glaze.
Allekirjoittaneella punainen Opel Astra J ST, jossa Fusso Coat Dark näyttää maukkaalle!
Vics + Pink Moose ja Zymöl Glasurista todella hyviä kokemuksia. Paras rasvainen "syvyys look" ei tuu perus punaiseen - se näkyy vadelman/viininpunaisessa enemmän.
Vain YKSI LSP!
Kiitoksia kaikille jotka jaksaa jakaa omat näkemyksensä kertokaa vielä mistä ootte tilaillu noita ite oon käyttäny autodudea ja autonhoitokauppaa 
- Posambique
Detailingshop myy Suomessa Zymöliä. Vics Concours Red ei valitettavasti kuulu yhdenkään kotimaisen myyjän valikoimiin. Itse olen sitä mieltä että ei se vaha (tai polymeerituote tai pinnoite) tule tekemään niin merkittävää eroa, että siitä hymy nousisi tai laskisi. Pieniä hienouksia toki. Tuo Auto Finesse Spirit on kuitenkin luonnonvahapohjainen, jonka pitäisi niiltä osin sopia punaiseen "paremmin".
Glaze voisi auttaa ehkä kuitenkin enemmän.
P.S. Tuossa on aina se riski että punainen on haalistunut lakan alta (toi on lakallinen väri eikös?), tällaiseen ongelmaan törmäsin itse yhden Peugeotin kanssa. Teipit kun otti pois, näki eron selvästi. Ei se lakan kiilto auta kun väri oli alta haaleampi.
Glaze voisi auttaa ehkä kuitenkin enemmän.
P.S. Tuossa on aina se riski että punainen on haalistunut lakan alta (toi on lakallinen väri eikös?), tällaiseen ongelmaan törmäsin itse yhden Peugeotin kanssa. Teipit kun otti pois, näki eron selvästi. Ei se lakan kiilto auta kun väri oli alta haaleampi.
"Urku auki, pelti kii"
Hittoko oon niin proo etten saa laitettua autosta kuvaa tänne ku koko on liian suuri... joo tossa oli lakka haalistunu punainen väri oli kummiskii ennallaan tiie sitten