Kintaan FB ja Instagram-sivut
Kintaan FB ja Instagram-sivut
Tuo Kintaan FB-sivu on vähän pimennossa, enkä oikein keksi sille kunnon käyttötarkoistusta. Mitä jäsenet ovat mieltä, jos tehdään siitä sellainen, että otan Whats Upin kautta kuvia, linkkejä, videoita ym. vastaan jäseniltä ja laittelen niitä eteenpäin? Kuvat voivat olla omista projekteista, myllytyksistä, testauksista, hankinnoista ymym. Voin avata samalla Kintaalle omat Instagram sivut.
Jos tulee jotain muita ideoita mihin tuota sivustoa voisi käyttää niin siitäkin saa antaa idoita.
Jos tulee jotain muita ideoita mihin tuota sivustoa voisi käyttää niin siitäkin saa antaa idoita.
- Worst Class Shampoo Junkie -
Re: Kintaan FB ja Instagram-sivut
Instagramissa löytyy kintaan väeltä kuvia #pesukinnas ja #pesukinnascom. Aika aktiivisestikkin jopa omasta mielestäni
SPOILERSPOILER_SHOW
Minut löytää @ahoneja ja Wolfien @wolffstein 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Sopiiko linkkailut alaan liittyvistä julkaisuista eri valmistajilta ja komeista kiillotuksista täältä ja maailmalta?
Wannabe-OCD
Itse kun en käytä instagramia, en oikein näe tolle arvoa. Samanlailla ne jutut löytyy täältä näyttämöltä.
Facebook.. jaa-a.. ? Olen kyllä itse ollut vallan tyytyväinen tähän foorumiin.
Facebook.. jaa-a.. ? Olen kyllä itse ollut vallan tyytyväinen tähän foorumiin.
Ainakin minun mielestä se on facebookiin ihan suotavaa.Tonis kirjoitti:Sopiiko linkkailut alaan liittyvistä julkaisuista eri valmistajilta ja komeista kiillotuksista täältä ja maailmalta?
Tullut ihmeteltyä tuota hiljaiseloa facebookissa.
Johtunee siitä että foorumi toimii hyvin ja aktiivisia käyttäjiä.
Subaruclubin puolella taas akuutit kysymykset ja avun tarpeet laitetaan facebookiin.
Sekä lisäksi paljon kuvia ja linkkejä autoista ym. aiheeseen liittyvästä. Tykkään
E: Ai pahus eihän tuonne facebookiin pääse edes jäsenet kirjoittamaan julkaisuja?
Eikö voisi muuttaa, että jäsenet pääsisivät laittelemaan kuvia omista projekteista ja töistä?
Voinhan mä muuttaa sen miten halutaan tai poistaa koko roskan 
Sen takia minä tämän avasin, jotta sille saadaan joku käyttötarkoitus.
Sen takia minä tämän avasin, jotta sille saadaan joku käyttötarkoitus.
Sen takia hiljainen koska se on pelkkä sivu, eikä ryhmä missä voi keskustella ja kuvia lisäillä. Vai meneekö mulla joku ohi? 
Pilderin esimerkissä juurikin taitaa olla fb ryhmä?
Näinhän se on, julkinen ryhmä.EeKi kirjoitti:Sen takia hiljainen koska se on pelkkä sivu, eikä ryhmä missä voi keskustella ja kuvia lisäillä. Vai meneekö mulla joku ohi?
Ei muuta kuin ryhmäksi ja kokeilemaan saako tuulta purjeisiin?
Varmasti ottaa tuulta, nykyinen meno on vähä niinkuin sama kun päivittelis kaverin aikajanalle kuvia ym. 
Tuota et halua tehdä ellet sitten halua tehdä sitä työksesi, jos kuvia yms tulee paljon niin työmäärä on aivan valtava siihen nähden että samat jutut löytynee täältä foorumiltakin.Petteri kirjoitti:Mitä jäsenet ovat mieltä, jos tehdään siitä sellainen, että otan Whats Upin kautta kuvia, linkkejä, videoita ym. vastaan jäseniltä ja laittelen niitä eteenpäin?
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Eipä ole mitään kiinnostusta fb suuntaan. Instagramin suhteen olen aivan pihalla. Ei mitään käsitystä mikä se(kin) on.
Instagram: ahoneja
Eipä tuon sivun muuttaminen ryhmäksi onnistu mitenkään. Pitäisi luoda ryhmä ja kaikkien liittyä sinne uudestaan. Sivun asetuksissa on kyllä, että kaikki saavat julkaista sinne sisältöä. Eikö se onnistu?
Enpä nää tuota WUP:n työllistämistä ongelmana. Siinähän tuo puhelin ilmoittaisi uusista viesteistä ja pari krt viikkoon käy jakamassa kuvia eteenpäin. Vaikka samalla, kun käy vessassa.
Enpä nää tuota WUP:n työllistämistä ongelmana. Siinähän tuo puhelin ilmoittaisi uusista viesteistä ja pari krt viikkoon käy jakamassa kuvia eteenpäin. Vaikka samalla, kun käy vessassa.
Se tulee tonne vasempaan laitaan aika pienellä mitä tonne julkaisee. Ei siis ole oikeutta tohon pääsivulle kirjoitella.
Puhelimella löytyy julkaisut "Julkaisut sivulle" napin takaa.
Näemmä niitä siellä on, mutta eipä niistä mitään tietoa tule omalle seinälle.
Laitoin kuvan kokeeksi...
Näemmä niitä siellä on, mutta eipä niistä mitään tietoa tule omalle seinälle.
Laitoin kuvan kokeeksi...
Ainut mahdollisuus on siis lyödä sivu nurin ja perustaa ryhmä. Tai sitten jatkaa näin.
Mites jos noi ajais alas ja perustaisit ryhmän mihin hyväksyt vaan liittymisen ja sinnehän voi sitten julkaista kaikki ryhmän jäsenet?
Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu mielestäni. Näiden pitäisi olla toinen toisiaan tukevia julkaisupaikkoja. Kaikilla ei ole instaa tahi facebookia. Se ei liene tarkoitus, että foorumi hiljenee ja muut mestat kukoistaa? Mutta jos noi saa jotenkin järkevästi toinen toistaan tukiviksi niin mikäpä siinä sitten.
MInä en nää oikein riskiä, että foorumi hiljenee vaikka FB:ssä olisi mitä. Ei se ryhmä mitenkään jaottele aiheita ja sinnehän ne uppoaa massan sekaan. Toisin kuin foorumilla. Enkä nää, että kukaan jaksaa FB-ryhmään tehdä pitkiä näyttämöjuttuja tai testejä. Ehkä se toimisi enemmän sisäänheittokanavana oikein käytettynä. ja löytyisi kuukkelilla vieläkin paremmin kuin meidän sivu. Vaikka sekin kyllä löytyy hienosti tällä hetkellä. 
Edit: oikeastaan nään asian niin, että jos foorumi hiljenee FB:n takia niin ei foorumi silloin kovin käyttäjiä palveleva lähde ole ollut.
Edit: oikeastaan nään asian niin, että jos foorumi hiljenee FB:n takia niin ei foorumi silloin kovin käyttäjiä palveleva lähde ole ollut.
No joo, talvella oli kyllä tämä paikka niin kuollut, että oksat pois, mutta nyt on onneksi aktivoitunut. Sama juttu edellisinä talvina.Petteri kirjoitti:
Fb ylläpito poimii etusivulle nuo muiden julkaisut mitkä näkee tarpeelliseksi? Ja sitten postailee foorumilta mielenkiintoisia topicceja. Lähinnä muita kun meitä 24/7 täällä roikkuvia varten [emoji2]
Wannabe-OCD
Miksei sitä ryhmää tehdä lisäksi? Menee pari minuuttia ja ryhmäsivu pystyssä, pari kutsua menemään ja ryhmään liittyvät laittaa omille kavereille kutsut ja lumipallo efekti on valmis.
Onhan esim mersufoorumilla oma keskustelufoorumi, fb ryhmä ja ties kuinka monta ei virallista ryhmää ja ns fb sivua. Eikä syö foorumin käyttäjäkuntaa. Enemmänkin nään sen silleen että foorumille ei tule ns turhia topikkeja/kysymyksiä koko ajan kun fb ryhmässä saa vastauksen nopeemmin johonki pikakyssäriin.
Onhan esim mersufoorumilla oma keskustelufoorumi, fb ryhmä ja ties kuinka monta ei virallista ryhmää ja ns fb sivua. Eikä syö foorumin käyttäjäkuntaa. Enemmänkin nään sen silleen että foorumille ei tule ns turhia topikkeja/kysymyksiä koko ajan kun fb ryhmässä saa vastauksen nopeemmin johonki pikakyssäriin.
Minun mielestä on ihan jees että täällä on niitä 'turhiakin' kysymyksiä koska itse en ole fb enkä instagram käyttäjä. Ja kun olen täys räkänokka vielä näissä hommissa ja yritän imeä tietoa minkä vaan voin niin on hauska ne täältä aina lukea... 
Toisaalta sinne facebook sivulle ois aika näppärä lisätä puhelimestakin kuvia vaikka kesken kiillotteluprojektin, tyyliin että tälläistä tänään ja kuva. .. Tänne paljon vaikeampaa.