TKe_ kirjoitti:Mun havainnot tosiaan ovat sen suuntaisia, että tuosta Gyeon mohs pinnoitteesta irtoaa lika helpommin kuin CQuartz UK:sta. UK:hon vaikuttaisi lika jäävän tiukemmin kiinni. Molempia tulee pestyä säännöllisesti itse niin on päässyt nyt syksyn aikana seuraamaan tilannetta.
Onko tuo C.Quarttz pinnoite minkä ikäinen ? Ajattelin vaan et jos menettää ajan saatossa ominaisuuksiaan.
Mulla ollut nyt kesällä laitettu pinnoite 2 autossa ja toistaiseksi lika on ironnut yhtä helposti kuin kesällä. Tuossa on se kiva ominaisuus ollu nyt kun näitä suola-kurakelejä on joka päivä, niin eipä ole auto edes pahasti likainen, sillä tuo pinnoite tuntuu hylkivän likaakin

Monia autoja tullut töissä seurattua uudempia kuin omani ja näkyvät likaantuvan pahemmin.
Sunnuntaina pesen tuon diiselin 2 viikon ajon jälkeen ja tutkin lian irtoavuuden tuosta, sillä sen verran kiinnostaa. Bemarista lähti vajaa pari viikkoa sitten 2 viikon suolat normaali pesuaineella (Verry Berry) pois ja ollut siitä lähtien "vapaalla" odottamassa ajovuoroaan