Gyeon Q2 Prime- pinnoite

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Avatar
Peksi
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 7:12 pm
Paikkakunta: Tampere

Gyeon Q2 Prime- pinnoite

Viesti Kirjoittaja Peksi » Ti Syys 16, 2014 8:33 pm

Suunnitelmien muututtua olisi myytävänä uusi, avaamaton Gyeonin Q2 Prime- paketti.
30ml versio, joka riittää hyvin suurempaankin henkilöautoon.

Paketissa tulee Primen lisäksi tarvittavat levittimet, sekä 100ml Q2 Curea.

"Prime on erittäin helppokäyttöinen kestopinnoite, joka on käytettävyydeltään verrattavissa jopa luonnonvahoihin. Varmista kuitenkin pinnan puhtaus ennen Primea.
Prime säilyttää hydrofobisuuttaan jopa 12 kuukauden ajan ja antaa hyvän suojan oksidoitumista ja suolaa vastaan. Kiilto-ominaisuuksiltaan Prime tarjoaa jopa samantyyppistä syvyyttä kuin luonnonvahat.

Kesto: 12 kk / 20 000 km
Paksuus: 0,2-0,5 µm
pH sietokyky: 2-11
Veden kontaktikulma: yli 90°
Kovuuden lisäys: +2 H (Mohs-asteikolla)
Aineen kulutus: n. 30 ml / auto"

HP: 55€ (Sijaitsee Tampereella, voin myös postittaa ostajan piikkiin.)

Avatar
Peksi
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 7:12 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Gyeon Q2 Prime- pinnoite

Viesti Kirjoittaja Peksi » To Marras 06, 2014 7:54 pm

HP: 50€

Masq
Viestit: 98
Liittynyt: To Elo 19, 2010 5:24 pm

Re: Gyeon Q2 Prime- pinnoite

Viesti Kirjoittaja Masq » Pe Marras 28, 2014 7:13 pm

Ostan tämän, tsek YV-Boksi

Avatar
Peksi
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 7:12 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Gyeon Q2 Prime- pinnoite

Viesti Kirjoittaja Peksi » Pe Marras 28, 2014 9:36 pm

Myyty!

Lukittu