Auton kyljessä n. 0.5cm x 1cm lommo, josta maalipinta lähtenyt pois. Sormella koskettaessa tuntuu karkealta (kuvaa ei tähän hätään valitettavasti ole).
Mitä tällaiselle kannattaisi/pitäisi tehdä? Eniten kiinnostaa, voiko tällaisessa olla alku jollekin ruosteongelmalle?
Ruostuuko?
Re: Ruostuuko?
Kyllä.
Hio hiomapaperilla auki, hiekkapuhalla, happomaali, pintamaali ja lakka lopuksi päälle.
Itse tekisin näin, eli samalla tavalla kuin suurten kiveniskujen korjaus.
Hio hiomapaperilla auki, hiekkapuhalla, happomaali, pintamaali ja lakka lopuksi päälle.
Itse tekisin näin, eli samalla tavalla kuin suurten kiveniskujen korjaus.
Itellä ei ole osaamista tuohon...minkä verran ammattilainen suunnilleen velottaisi tuosta? Ja minkälaista työjälkeä voi yleisesti odottaa? Eli voiko pinnan saada sellaiseen kuntoon, että ei juuri edes huomaa, että jotain on tehty?
- Kylli-täti
Pitäähän toi lommo oikasta myös. Helpoin tapahan on vetää pelkästään kitillä tasaseks, mutta se nyt on varmaan se huonoin. Hinnasta en osaa sanoo. Kantsii soitella ja kysellä.
Nykyisin valitettavasti huonoa.tgb kirjoitti:Ja minkälaista työjälkeä voi yleisesti odottaa?
Mä olen edelleen sitä mieltä että hiottu/hiekkapuhallettu peltipinta ei ole vielä maalattavissa happopohjilla - vaan se ruoste pitää kemiallisesti poistaa sieltä (esim. tiukka happo tai Deox C/Gel tyyliset aineet).
Mut kysy tarjoukset työvaiheineen ja kerro tänne mitä maalarit tarjoaa
Vain YKSI LSP!