
Viime jaksossa tapahtunutta:
- Kaaret mankeloitu (LÖYSIN mankelin Kuopiosta!!), jotta saisi vähän pelivaraa kumeille. Siihen asti taittelin kaarta kunnes alko pelti paukkumaan ylempänä ja jätin siihen

- Kaarien alapinnat hiottu tasaiseksi, maalattu, massattu yms ja muovikaaret takaisin paikoilleen
- Paremmin istuvat (toivottavasti) muovikaaret tilattu. Nämä motonetin mallia one size fits all sopii hyvin vain kolmeoviseen, kun taas nyt tilasin neliovisen (variantissa saman malliset) muovikaaret, joissa edessä listanpätkä osa kaarta ja takana lista menee kokonaan piiloon.
- Keskuslukituksen kauko-ohjain asennettu. Mallia MTT-Trading (Inca Pro) volkkarin johtosarjalla. Aika simppeli plug'n'play. Kaks valkeeta piuhaa piti kääntää ristiin, jotta painikkeet toimi oikein päin.
- Alustan ruostekohtia (massat irronnu) massattu tässä kaiken ohella.
Työn alla vielä:
- Jäykemmät jouset taakse (yläpään muokkaus 62mm jouselle sopivaksi, nyt 86mm)
- Mahdollisesti mk4:n vakiojakkaroiden istuttaminen, kaverilla olisi joutavana mustat boran penkit...
- Ikkunoiden tummennus 50% kauttaaltaan
- Katsastus/muutoskatsastus (pe aamusta, toivottavasti vikalista on lyhyt

- Päästöt otan varmuuden vuoksi tutulla autokorjaamolla

- Katsastuksen jälkeen taka-napojen shimmaus enemmän miinukselle ja tonttiin enemmän. Mahtaakohan taka-akselin helojen väljyys aiheuttaa huomiota katsurille? Nekin kun pitäisi vaihtaa...
- Jotain muuta... mitä?
Ja loppuun pieni tiiseri


Olin se Joku...

- Hynde -