Blob eliminator

Korikorjaus ja maalaus

Blob eliminator

ViestiKirjoittaja Alfa156 » Ke Hein√§ 19, 2017 12:10 pm

Haudi,

Tuli tilattua tuo Langkan Paint chip repair kit ja olen sillä nyt muutamia kiveniskemiä paikkaillut. Tuo Blob eliminator tekee sen mitä pitääkin, tasaa nuo paikkamaalinäppylät hienosti, mutta en ole kertaakaan saanut paikattua jälkeä jäämään huomaamattomaksi koska kiveniskemän kohta jää himmeämmäksi, kuin ympärillä oleva kiiltävän musta pinta. Väri siis VW-konsernin Black pearl metallic.
Paikkamaalipurkki itsessäänhän ei lakkaa sisällä, joten olen yrittänyt sekoittaa lakkaa ja paikkamaalia n. 1:1 suhteessa, olen yrittänyt laittaa ensin ohuen kerroksen maalia ja sen päälle pelkkää lakkaa, mutta ei onnistu... Jos kiillotan pinnan tasaiseksi muun maalipinnan kanssa, se helvetin piste jää aina näkyviin erilaisen kiiltoasteen takia, jos jätän hieman koholle kiilto on parempi, mutta se näppylä erottuu. :wall:
Melkein mikä tahansa muu väri ja tuota ei huomaisikaan ja myönnän että nytkin valtaosa tuttavapiiristä ei näe edes mokomia jälkiä, mutta perfektionistia ketuttaa! :censored:
Ideoita, arvon foorumilaiset? Olenko liian hätäinen, pitäisikö odottaa pidempään kuin vuorokausi, pitäisikö tuota ainetta ohentaa vedellä, kuten Langkan sivuilla jonain optiona ehdotettiin? Ummistaa silmänsä... :?:
Alfa156

Paluu Korikorjaus ja maalaus