C4 Permanent Trim Restorer

Lasin, kumin, muovin jne. pintojen suojaus
foam

Re: C4 Permanent Trim Restorer

Viesti Kirjoittaja foam » Su Marras 15, 2015 8:59 pm

Hyvä juttu. Menee tilaus listalle

zimo

Viesti Kirjoittaja zimo » To Huhti 23, 2020 7:44 pm

Minulla on ollut 2 vuotta c4 auton muoviosissa ja jostain kohtii on jo hieman antautunut,voiko tuon c4:n laittaa uudestaan vanhan päälle tietenkin huolellisen pesun jälkeen?

Lowlife

Viesti Kirjoittaja Lowlife » To Huhti 23, 2020 8:34 pm

zimo kirjoitti:
To Huhti 23, 2020 7:44 pm
Minulla on ollut 2 vuotta c4 auton muoviosissa ja jostain kohtii on jo hieman antautunut,voiko tuon c4:n laittaa uudestaan vanhan päälle tietenkin huolellisen pesun jälkeen?
Mä kysyin joskus samaa ja silloin sanottiin ettei pysty.
Black isn't a color, it's a career.

EeKi

Viesti Kirjoittaja EeKi » Pe Huhti 24, 2020 12:06 am

Hmm kyllä mä esim kattokaiteisiin oon heittäny lisää, ei ongelmia.
Onko tota syytä tarkennettu, kerrostaminen on turhaa tai ei onnistu?

millhill

Viesti Kirjoittaja millhill » Ti Touko 26, 2020 11:21 pm

zimo kirjoitti:
To Huhti 23, 2020 7:44 pm
Itselläni oli sama tilanne, C4 oli ollut kolme vuotta katumaasturin harmaissa puskurien, lokasuojan reunojen ja kylkien varsin isoissa röpelömuoveissa. Yksittäisiä naarmuja ja esimerkiksi lokasuojien reunoilla selkeästi vaalenneita alueita oli lukuisia.

Tein normaalit liukkari+pienpoistopesut ja harjasin muovit liukkarilla ja pehmeällä harjalla varovasti. Pahimmista paikoista hyvin varovasti 1000 vesihiontapaperilla ja lopuksi AT Special Cleaner + BH Cleanser Fluid (kun sattui olemaan, BH ei välttämätöntä) pyyhinnät karkeahkolla mikroliinalla.

Vuorokausi tallissa kuivaen, C4sta pintaan ja kertapyyhintä pois karkeahkolla mikroliinalla. Lopputuloksena tasainen pinta, aiemmin vaalenneet alueet täysin tasoittuneet väriltään muihin pintoihin ja naarmut näkyvissä mutta eivät niin selkeästi.

Vastaa Viestiin