C4 Permanent Trim Restorer

Lasin, kumin, muovin jne. pintojen suojaus
SQ89

C4 Permanent Trim Restorer

Viesti Kirjoittaja SQ89 » Su Marras 21, 2010 10:20 pm

Tuli eilen kokeiltua ensimmäistä kertaa kyseistä ainetta ja täytti kyllä kaikki lupaukset. Hinta sais vaan olla hieman matalampi :?

Mitenkäs onko kellään vielä kokemusta kyseisen aineen kestävyydestä?
Valmistaja lupaa peräti 2 vuotta :o

Viba

Re: C4 Permanent Trim Restorer

Viesti Kirjoittaja Viba » Su Marras 21, 2010 10:25 pm

Hmm, nimestä päätellen varo ettei muoviosat räjähdä :lol:

Mutta aiheeseen liittyen tuo aine vaikuttaa kiinnostavalta, hinta näyttää tosiaan olevan aika suolainen. Mutta jos kesto tosiaan on 2 vuotta niin maksaa ainakin minun mielestäni itsensä takaisin.

Raportoithan pysyykö muoviosat siistinä? Voisi harkita tuon tilaamista ;)

SQ89

Viesti Kirjoittaja SQ89 » Su Marras 21, 2010 11:18 pm

Viba kirjoitti:Hmm, nimestä päätellen varo ettei muoviosat räjähdä :lol:

Mutta aiheeseen liittyen tuo aine vaikuttaa kiinnostavalta, hinta näyttää tosiaan olevan aika suolainen. Mutta jos kesto tosiaan on 2 vuotta niin maksaa ainakin minun mielestäni itsensä takaisin.

Raportoithan pysyykö muoviosat siistinä? Voisi harkita tuon tilaamista ;)
Juu ja jollain on jo varmaan kestävyydestä vähäsen kokemusta enempi. Tarkotus olis ensviikonloppuna laittaa kyseistä tököttiä oman auton muoviosiin. Voisin samalla napata parit 50/50 kuvat.

http://www.youtube.com/watch?v=VfnF-yf5G9M

MetuSalem

Viesti Kirjoittaja MetuSalem » Ma Marras 22, 2010 1:10 pm

Mitä mahtoi tulla putelille hintaa? Ja mistä tuli tilattua?

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » Ma Marras 22, 2010 5:35 pm

Nuita ei taideta myydä kuin tuolla G Technigin omassa putiikissa.
http://www.gtechniq.com/main-page/

SQ89

Viesti Kirjoittaja SQ89 » Ma Marras 22, 2010 5:44 pm

Modifier kirjoitti:Nuita ei taideta myydä kuin tuolla G Technigin omassa putiikissa.
Ja postikulut sen 3£ puntaa :P

Modifier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Modifier » Ma Marras 22, 2010 5:48 pm

SQ89 kirjoitti:
Modifier kirjoitti:Nuita ei taideta myydä kuin tuolla G Technigin omassa putiikissa.
Ei oo kyllä hinnalla pilattu tuota kuljetusta :P

Urran
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Urran » Ma Marras 22, 2010 11:05 pm

Modifier kirjoitti:
SQ89 kirjoitti:
Ei oo kyllä hinnalla pilattu tuota kuljetusta :P
Joo. Viimeeks kun oli taas "budjettia" tilata niin skippasin koska ois pitäny tehä kaks tilausta. Jos oisin sillon hiffannu ton hinnan niin oisin tehny :(

Haluisin G1+G4 ja C4

Polishedbliss:ista saa kans jotain parin punnan posteilla..
Vain YKSI LSP!

SQ89

Viesti Kirjoittaja SQ89 » Ti Joulu 28, 2010 10:44 pm

Vihdoin ja viimein pääsin testaamaan C4:sta omaan kärryyn.
Osat tuli putsattua Meguiar's super degreaser:lla ja ipa/vesi-seoksella. Jonka jälkeen ohjeiden mukaisesti C4 pintaan.

Lopputuloksena pari 50/50 kuvaa, tosin aika kehnossa valossa otettuna :evil:

Kuva

Kuva

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ti Joulu 28, 2010 11:04 pm

Hyvältä näyttää ja jos kesto no tota luokkaa mitä nuo lupaavat niin voisin kyllä kans ostaa moisen 25ml putelin ;)
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Urran
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Joulu 29, 2010 7:02 am

Dani kirjoitti:Hyvältä näyttää ja jos kesto no tota luokkaa mitä nuo lupaavat niin voisin kyllä kans ostaa moisen 25ml putelin ;)
Sama täällä. Sitä alkaa vaan olee vakuuttunu niin monista tuotteista... :lol:
Vain YKSI LSP!

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » Ke Joulu 29, 2010 3:58 pm

Vakuuttunut ja samalla erittäin skeptinen, mukava kombo :lol:
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

aRRtsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aRRtsi » Ke Joulu 29, 2010 4:28 pm

SQ89 kirjoitti:Vihdoin ja viimein pääsin testaamaan C4:sta omaan kärryyn.
Osat tuli putsattua Meguiar's super degreaser:lla ja ipa/vesi-seoksella. Jonka jälkeen ohjeiden mukaisesti C4 pintaan.

Lopputuloksena pari 50/50 kuvaa, tosin aika kehnossa valossa otettuna :evil:

Kuva

Kuva
Jos saa kysästä niin mikä kärry sul on ja onks siin paljon muovia? Itellä on menny 2006 honda civicistä noi muovi niin vaaleiks ja huonoon kuntoon et tekis kyllä mielellään jotain niille. Tos hondassa on vaa niin hemmetisti tota muovia ku sitä kiertää koko auton alhaalla muovikehä.
Kuva

Pääkysymys. Kuinka paljon kyseistä tavaraa kului ja kuinka isoon alueeseen ettei tilaa sitten liian pientä putelia.

S@mpp@

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ » To Joulu 30, 2010 9:23 pm

Itse teippailin huonoon kuntoon menneet muovit 3M-hiilikuituteipillä... Omassa ei onneksi ollut noin paljon muovia, oikeastaan vain b-pilarit ja peilin ympärillä...

SQ89

Viesti Kirjoittaja SQ89 » Pe Joulu 31, 2010 11:31 am

Itse olen myös vähän skeptinen ton 2 vuoden kestävyyden kanssa. Riippuu varmaan aika paljon keleistä. Joka tapauksessa jos yli vuodenkin kestää niin on hyvin muovinkäsittelyaineelta. Tähän mennessä sitä kun on saanut lisäillä 1 kk välein.

Tosta määrästä sen vertaa, että kannattaisi mielestäni ostaa 50 ml purkki. Ei pääse loppumaan kesken, toisin kuin meikällä kävi :evil: Lisäksi ei olisi haitaksi, jos ainetta löytyisi hitusen varastostakin ;)
Itellä toi 25 ml riitti jumbo sprintterin peileihin ja kaikkiin ovien kahvoihin sekä oman v70 -02 keskilistoihin, takapuskurin pääliosaan, takalyhtyjen muoviin ja molempiin peileihin.
Sinällänsä riittoisaa ainetta, peilillekin riittää 1-2 tippaan tavaraa.

Mielestäni tohon hondaan saattais riittää 25 ml pullo, mutta päätäni en pantiksi lyö. Ylimäärästä ei ainakaan paljoa jää. Mites onko puskurissa vielä muovia?

aRRtsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aRRtsi » Pe Joulu 31, 2010 2:21 pm

SQ89 kirjoitti:Itse olen myös vähän skeptinen ton 2 vuoden kestävyyden kanssa. Riippuu varmaan aika paljon keleistä. Joka tapauksessa jos yli vuodenkin kestää niin on hyvin muovinkäsittelyaineelta. Tähän mennessä sitä kun on saanut lisäillä 1 kk välein.

Tosta määrästä sen vertaa, että kannattaisi mielestäni ostaa 50 ml purkki. Ei pääse loppumaan kesken, toisin kuin meikällä kävi :evil: Lisäksi ei olisi haitaksi, jos ainetta löytyisi hitusen varastostakin ;)
Itellä toi 25 ml riitti jumbo sprintterin peileihin ja kaikkiin ovien kahvoihin sekä oman v70 -02 keskilistoihin, takapuskurin pääliosaan, takalyhtyjen muoviin ja molempiin peileihin.
Sinällänsä riittoisaa ainetta, peilillekin riittää 1-2 tippaan tavaraa.

Mielestäni tohon hondaan saattais riittää 25 ml pullo, mutta päätäni en pantiksi lyö. Ylimäärästä ei ainakaan paljoa jää. Mites onko puskurissa vielä muovia?
Samanlainen läikkä ku tossa takana. Ja lisäks mulla ei oo sumareita joten niiski on muovia. Kiva alkaa noit reikiä trimmailee :D

Kuva

SQ89

Viesti Kirjoittaja SQ89 » La Tammi 01, 2011 12:26 pm

Huomasin muute tossa sähköpostiani katsoessa et olinki tilannu 15 ml pullon kyseistä tavaraa :shock: Muistin tilanneeni kylläkin 25 ml :roll: :oops:

Eli kyl sitte toi 25 ml riittää autoon kuin autoon mun mielestä.
Tovi saattaa vierähtää noitten reikien kanssa btw :D

aRRtsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aRRtsi » La Tammi 01, 2011 2:03 pm

SQ89 kirjoitti:Huomasin muute tossa sähköpostiani katsoessa et olinki tilannu 15 ml pullon kyseistä tavaraa :shock: Muistin tilanneeni kylläkin 25 ml :roll: :oops:

Millä mä alan tommosia reikiä tekemään? Pumpulilapulla ei taida olla iha helpoimmasta päästä, vanupuikoilla? Ideoita? :D Edessä noi o reikiä eli niist pääsee läpi. Takana ei. Ne o vaa tommosia mis o takaseinä :)

Viba

Viesti Kirjoittaja Viba » La Tammi 01, 2011 2:53 pm

aRRtsi kirjoitti:
SQ89 kirjoitti:Huomasin muute tossa sähköpostiani katsoessa et olinki tilannu 15 ml pullon kyseistä tavaraa :shock: Muistin tilanneeni kylläkin 25 ml :roll: :oops:

Millä mä alan tommosia reikiä tekemään? Pumpulilapulla ei taida olla iha helpoimmasta päästä, vanupuikoilla? Ideoita? :D Edessä noi o reikiä eli niist pääsee läpi. Takana ei. Ne o vaa tommosia mis o takaseinä :)
Voisikohan tuota ruiskuttaa todella hienona sumuna sinne, kenties jopa laimentaa vedellä? Sitten pyyhkii jollain "fluffy-towelilla" joka ylettyy reikiin :)

SQ89

Viesti Kirjoittaja SQ89 » Su Tammi 02, 2011 10:11 pm

aRRtsi kirjoitti:

Vanupuikkoa kokeilisin ite.

Koojel

Viesti Kirjoittaja Koojel » To Tammi 06, 2011 2:45 pm

aRRtsi kirjoitti: Millä mä alan tommosia reikiä tekemään? Pumpulilapulla ei taida olla iha helpoimmasta päästä, vanupuikoilla? Ideoita? :D Edessä noi o reikiä eli niist pääsee läpi. Takana ei. Ne o vaa tommosia mis o takaseinä :)
http://www.leathermagiceurope.co.uk/Ass ... mBrush.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Jollain tommosella ehkä, dw:llä näin kun joku käytti tommosta. Eri kokosia noita tietysti on olemassa.

Urran
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Urran » To Tammi 06, 2011 7:45 pm

Koojel kirjoitti:
aRRtsi kirjoitti: Millä mä alan tommosia reikiä tekemään? Pumpulilapulla ei taida olla iha helpoimmasta päästä, vanupuikoilla? Ideoita? :D Edessä noi o reikiä eli niist pääsee läpi. Takana ei. Ne o vaa tommosia mis o takaseinä :)
http://www.leathermagiceurope.co.uk/Ass ... mBrush.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Jollain tommosella ehkä, dw:llä näin kun joku käytti tommosta. Eri kokosia noita tietysti on olemassa.
Noita sai/saa honkkarista 10kpl/4€. Itsellä aika monessakin käytössä, kuten esim. AIO tuotteen levitys ovenväleihin ennen vahaa. Pehmeys luokkaa viimeistelylaikka.
Vain YKSI LSP!

SQ89

Viesti Kirjoittaja SQ89 » Pe Tammi 07, 2011 12:37 pm

Urran kirjoitti:
Koojel kirjoitti:
http://www.leathermagiceurope.co.uk/Ass ... mBrush.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Jollain tommosella ehkä, dw:llä näin kun joku käytti tommosta. Eri kokosia noita tietysti on olemassa.
Noita sai/saa honkkarista 10kpl/4€. Itsellä aika monessakin käytössä, kuten esim. AIO tuotteen levitys ovenväleihin ennen vahaa. Pehmeys luokkaa viimeistelylaikka.
Hmm noita tarttis kyl käydä hakees. Mitenkäs toi muuten soveltuu vahan/kiillotusaineen ylijäämän poistoon? Ookko kokeillu?

Urran
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Urran » Pe Tammi 07, 2011 1:00 pm

SQ89 kirjoitti:Hmm noita tarttis kyl käydä hakees. Mitenkäs toi muuten soveltuu vahan/kiillotusaineen ylijäämän poistoon? Ookko kokeillu?
En oo. Mut ei oo kyl huono idea, siinä vois voittaa vähän aikaa. Tähän mennessä oon ottanu pinnat ja ovenvälit Eurow Double Densityillä. Käytännössä kaikki muut lähtee paitsi ihan tyvet (merkit, vilkut yms. ei oo listoja) ja loput oon yleensä ottanu varovasti hammastikulla. Ovenvälit/luukut pyyhin tietty MFllä eka. Täytyypi harkita ens kerralla.
Vain YKSI LSP!

Posambique

Viesti Kirjoittaja Posambique » Ti Syys 20, 2011 12:59 am

No kerrotko kestosta?
"Urku auki, pelti kii"

Vastaa Viestiin