Kama oli monessa paikassa back orderina, mutta onnistuin englannista pari pikku putelia löytämään. Se miten Roayl Mail sössi toimituksen on taas toinen asia

Kokeilin kastikkeen autoon, jota ei tullut kiillotettua vaan pelkkä perusteellinen pikirautaclayipa putsaus ja tuote niskaan. Konepeittoon tuli sumutettua liberaalisti tasainen määrä ja käyttöohjeen mukaan myös liinaan muutama sumutus. Aluksi kama tuntui ehkä hiukan tahmealta levittää, mutta kun varsinainen levitys liina oli kunnolla ottanut litkua sisään se levitys rupesi maistumaan ihan erilailla. Tästä on sanottu, että aluksi siinä ei huomaa kovin kummoista eroa, kiiltoa tulee heti vähän lisää, mutta pinta alkaa muodostaa lisää kiiltoa ja liukkautta ja on noin parin kolmen tunnin jälkeen jo ihan eri näköinen.

Ja niinhän se perhana tekeekin. Sillä aikaa kun autoon tuli tehtyä kerrankin kunnollisen sisustan nysväys ja tuli jossain kohtaa noustua autosta niin oikein huomasi miten väri oli syventynyt ja otin kuivan uuden liinan ja kokeilin milta pinta liinan alla tuntui ja olihan se liukas.

Tota on myös hehkutettu siitä että sopii hyvin mustille muoviosille ja lasipinnoille, joten niihin tuli tietenkin nestettä suihkittua. Mustat muoviosat näyttää ihan yhtä hyvältä kuin ennenkin

Kyllä positiivisesti yllätti toi kiilto puoli, vaikka sitä oli muut jo hehkuttaneet.

Ja mikä parasta, tätä pystyy käyttämään sellaisenaan antamaan suojaa, kiiltoa ja liukkautta, mutta tän voi roiskia minkä tahansa vahan, sealantin tai pinnoitteen päälle boostaamaan, lisä suojaksi ja extra kiilloksi.

Videoklippi noin 2h jälkeen: https://vimeo.com/309600655
Oma tyylihän autonpesun suhteen on vähintään viikottain, usein tiheämpikin on tahti ja mulla on aina joku tuote kuivausapuna tuomassa lisäsuojaa joten auto on koko ajan aika tuoreella suojalla liikenteessä. Ja just siihen normipesurutiiniin itselleni tätä tuotetta ajattelin ja siltä se myös tuntuu, että kaikki internet hypetys ei ollut pelkkää BS:ia. Joten periaatteessa mulle riittää, että kestia olis hyvin se viikon verran, kiiltoa helvetisti ja paskat on helppo poistaa seuraavassa pesussa. Oikeastaan haju oli ainoa noista hehkutuksista, mihin olin jo varautunut, että en tykkää. En ole suuri imelien hedelmä esanssien ystävä...