Moro. Kysyisin täältä pinnoitteen vaihtamisesta. Kävin laitattamassa helmikuun lopulla Gyeonin Mohs+ (2kerrosta) ja päälle vielä Gyeonin Durabead. Veden käyttäytyminen ei miellytäkkään mua oikeestaan yhtään. Vesi jää pisaroiksi mitkä ei lähde pinnoilta edes moottoritiellä ja kaikki lika jää niihin pisaroihin. Myös sheettaus on kyljissä _todella_ hidasta.
Boostasin myös ekan pesun jälkeen washcoatilla ja tilanne parani vähän, mutta en halua jatkuvasti olla boostailemassa pinnoitteen sheetingiä.
Kannattaako mun nyt mennä myllyttämään nämä kaikki 3 kerrosta pois ja asennuttaa uusi pinnoite ( Nanolex si3d hd) vai voiko lakka nyt kärsiä tästä kun sitä kiillotettiin samalla vähän?
Kysyin jo pajalta että käykö niille jos ne myllää nämä kerrokset pois ja pistää tilalle hd:n, kaveri sanoi että kysyy maahantuojalta eka vinkkejä tai vastaavaa. Ehdotti myös että HDn vois pistää Mohs+ päälle Durabeadin tilalle.
Itse kyllä ajattelisin että hd vain puhtaalle pinnalle eikä muita pinnoiteita alle.
Mitä mielipiteitä? Uskaltaako myllyttää kaikki pinnat puhtaiksi ja hd päälle, vaiko kärvistelenkö tämän combon kanssa josta en tykkää? Tarjoutuuko joku tekemään tämän homman? Firmaa kellään? Voin ajaa Kotkasta sen maks 4h jos tekijä löytyy.
Kiitos jos vastaatte!