rupes
Re: rupes
Kiinnostaisi ajatukset rupesin hifistelykoneesta eli iBridistä. Ken tuon laitteen omistaa voisi vähän avata, onko ollut rahan arvoinen? Mihin kaikkeen olet laitetta käyttänyt? Voisiko tuolla jopa korvata mini epäkeskon? Mistä olet laitteen hommannut?
Ajatuksissa on ollut hankkia tuo deluxe kit, mutta olisi mukava kuulla ensin käyttäjien kokemuksia.[emoji846]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ajatuksissa on ollut hankkia tuo deluxe kit, mutta olisi mukava kuulla ensin käyttäjien kokemuksia.[emoji846]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes Benz CLS 500 "AMG" -05
Ford Escort MK1 2.0IS -70
Ford Escort MK1 2.0IS -70
Re: rupes
Mulla on pitkä kaulainen malli ja kyllä se on ihan yliveto peli ollut. Niin paljon kaikkia pieniä paikkoja mihin ei muilla keinoilla pääse. En kuitenkaan ole yrittänyt tolla korvata pikku epäkeskoa, mutta joka projektissa paljon käytössä. 5min sitten kiillotin b ja c pilarin mustat listat yhdestä projektista, sitä ennen ovikotelot. Myös sisustan koristelista yms tulee yleensä ibridillä puuhattua. Iso hinta, mutta tuonut ehdottomasti uusia ulottovuuksia ja helpotuksia hommien tekoon. Omani ostin sp-automaalit liikkeestä hyvinkäältä.Jusu kirjoitti:Kiinnostaisi ajatukset rupesin hifistelykoneesta eli iBridistä. Ken tuon laitteen omistaa voisi vähän avata, onko ollut rahan arvoinen? Mihin kaikkeen olet laitetta käyttänyt? Voisiko tuolla jopa korvata mini epäkeskon? Mistä olet laitteen hommannut?
Ajatuksissa on ollut hankkia tuo deluxe kit, mutta olisi mukava kuulla ensin käyttäjien kokemuksia.[emoji846]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Black isn't a color, it's a career.
Re: rupes
Kiitos tästä, vaikka vähän jälkijunassa kiitos tuleekin. Olihan tuo bridi hankittava viimeisellä ja nyt pitää kyllä ihmetellä, miksen tätä aikaisemmin hankkinut.[emoji848] Aivan yliveto vehje ahtaissa ja ns. hankalasti ajettavissa paikoissa.Lowlife kirjoitti:Mulla on pitkä kaulainen malli ja kyllä se on ihan yliveto peli ollut. Niin paljon kaikkia pieniä paikkoja mihin ei muilla keinoilla pääse. En kuitenkaan ole yrittänyt tolla korvata pikku epäkeskoa, mutta joka projektissa paljon käytössä. 5min sitten kiillotin b ja c pilarin mustat listat yhdestä projektista, sitä ennen ovikotelot. Myös sisustan koristelista yms tulee yleensä ibridillä puuhattua. Iso hinta, mutta tuonut ehdottomasti uusia ulottovuuksia ja helpotuksia hommien tekoon. Omani ostin sp-automaalit liikkeestä hyvinkäältä.Jusu kirjoitti:Kiinnostaisi ajatukset rupesin hifistelykoneesta eli iBridistä. Ken tuon laitteen omistaa voisi vähän avata, onko ollut rahan arvoinen? Mihin kaikkeen olet laitetta käyttänyt? Voisiko tuolla jopa korvata mini epäkeskon? Mistä olet laitteen hommannut?
Ajatuksissa on ollut hankkia tuo deluxe kit, mutta olisi mukava kuulla ensin käyttäjien kokemuksia.[emoji846]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mukava ajaa ja karkeat soossit kun heittää laikalle niin ei leikkaavuuttakaan puutu.[emoji6][emoji1303]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes Benz CLS 500 "AMG" -05
Ford Escort MK1 2.0IS -70
Ford Escort MK1 2.0IS -70
Re: rupes
Which RUPES Bigfoot Polisher is Right for You? | DETALKS
https://www.youtube.com/watch?v=VDNQkMYjZGY
"Before you buy your RUPES polisher, you NEED to watch this. Dylan Von Kleist explains the differences between the Bigfoot LHR 15 Mark ll and the LHR 21 Mark ll. In which one was specifically designed for the detailing market.
It goes without saying that RUPES polishers are a popular tool in the detailing industry. They have an arsenal of premium Italian polishers and pneumatic tools that pack some serious power. However, one major question when looking at the RUPES Bigfoot is, do I get the LHR 15ES, the Mark 2 over the ES, or go big with the LHR 21 Mark 2, etc. The possibilities are endless. Therefore Dylan gives us a breakdown of the ES vs the Mark ll as well as the LHR15 vs the LHR21. The LHR 15 was actually designed as a detailing tool, whereas the 21 is actually found more in bodyshops. Either way, both of these tools do a GREAT job in correcting paint and removing scratches and swirls with their DA orbital function. The only real difference is that the 21 covers more area, where the 15 can get through curved areas easier."
Kehoittavat käyttämään nopeuksia 3-4 eikä aina maksimia...
https://www.youtube.com/watch?v=VDNQkMYjZGY
"Before you buy your RUPES polisher, you NEED to watch this. Dylan Von Kleist explains the differences between the Bigfoot LHR 15 Mark ll and the LHR 21 Mark ll. In which one was specifically designed for the detailing market.
It goes without saying that RUPES polishers are a popular tool in the detailing industry. They have an arsenal of premium Italian polishers and pneumatic tools that pack some serious power. However, one major question when looking at the RUPES Bigfoot is, do I get the LHR 15ES, the Mark 2 over the ES, or go big with the LHR 21 Mark 2, etc. The possibilities are endless. Therefore Dylan gives us a breakdown of the ES vs the Mark ll as well as the LHR15 vs the LHR21. The LHR 15 was actually designed as a detailing tool, whereas the 21 is actually found more in bodyshops. Either way, both of these tools do a GREAT job in correcting paint and removing scratches and swirls with their DA orbital function. The only real difference is that the 21 covers more area, where the 15 can get through curved areas easier."
Kehoittavat käyttämään nopeuksia 3-4 eikä aina maksimia...
Re: rupes
Tuon Dylanin höpinät on jonnin joutavaa schaissea.
Tässä paljon parempi tietopaketti Rupesin 15-21 koneista ja muistakin löytyy videot Esotericin kanavalta:
https://youtu.be/cb-xwIgkhSk" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä paljon parempi tietopaketti Rupesin 15-21 koneista ja muistakin löytyy videot Esotericin kanavalta:
https://youtu.be/cb-xwIgkhSk" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rupes
Tuokin kanava on tuttu.
Mitä öljyä tms käytette talloihin? https://youtu.be/cb-xwIgkhSk?t=624
Ehdotuksia (vaikka Motonetin hyllystä)?
Mitä öljyä tms käytette talloihin? https://youtu.be/cb-xwIgkhSk?t=624
Ehdotuksia (vaikka Motonetin hyllystä)?