lemppa kirjoitti:jaa... mikähän olis paras?
soft, medium vai hard
Ehdottomasti soft. Medium ja Hard lähinnä sitten todella vaikeille kohteille, esim. maalisumun poistoon. Ja silloinkin ensin soft -> medium -> hard. Ei aloiteta siitä jyrkimmästä. Sama homma pätee myllytyksessä.
Muista reilusti liukastetta (Suosittelen oikeasti Dodo Born Slippy tiivistettä), pieni alue kerrallaan. Kun tuntuu ettei mitään enää irtoa niin puhtaan puolen kääntö palasta, alue uudestaan ja tsekataan jäikö vielä jotain (tosin yleensä uudemmissa autoissa ei muutenkaan pieneltä alueelta jää mitään nähtävää, mutta jäljen paranemisen kyllä tuntee). Kun tota on tehny enemmän niin alkaa saamaan touchin hommaan, ja tuntee milloin alue on valmis.
Toinen pointti on tehdä 2 pienempää palasta, mistä toinen viettää aikaansa aina lämpimässä vedessä likoomassa. Kun huomaat että kädessä oleva pala alkaa tulla hieman jäykemmäksi, tee vaihto.