Autobild vahatesti, ilmestyy 17.04.2015
- Amazonmies
Autobild vahatesti, ilmestyy 17.04.2015
Autobildin numerossa 5, joka ilmestyy 17.04.2015 on aiheena kevätkunnostus: pesuaineet, vahat, hoitovinkkejä. Vahoista pitäisi olla oikein testikin 

Subaru Outback 2,5 MY16
Audi A4 1.8T Avant Quattro MY02
Audi A4 1.8T Avant Quattro MY02
Re: Autobild vahatesti, ilmestyy 17.04.2015
Yllätyin tuossa muutama vuosi sitten kun luin yhden autobildin testin koskien autonhoitoa tjns. Se oli yllättävän todenmukaisesti kirjoitettu artikkeli, eikä mitään iltalehti paskaa. Katotaan mitä ne tänä vuonna kirjottaa!
Audi S3 vm.-99 & Audi A4 2.0 tdi multitronic vm.-08
No mä mietin, että olikos jollain kinnaslaisella asian kanssa tekemistä, mutta en ollut varma muistanko oikein.
Uusimmassa numerossahan oli vanneharjatesti. Voitto meni Shineldin toimittamalle Monellon harjalle, ansaitusti 

Tämä tulikin uutena asiana minulle ja se muuttaakin perspektiiviäTonis kirjoitti:Kai nyt kun Posambique ne tekee

Audi S3 vm.-99 & Audi A4 2.0 tdi multitronic vm.-08
- Posambique
Posambique ei ole millään tavalla osallinen tuohon 17.04. ilmestyvän lehden vaha- tai pesutesteihin.
Olen tehnyt kyllä sekä vannepesuaine, että -harjavertailut edellisiin numeroihin. Enkä ole muutama vuosi sitten tehnyt yhtään juttua mihinkään. Autobildin tuotetestin on silti olleet (niin kuin yllä mainittu) yllättävän asiallisia siitäkin huolimatta etten ole niitä tehnyt.
Olen tehnyt kyllä sekä vannepesuaine, että -harjavertailut edellisiin numeroihin. Enkä ole muutama vuosi sitten tehnyt yhtään juttua mihinkään. Autobildin tuotetestin on silti olleet (niin kuin yllä mainittu) yllättävän asiallisia siitäkin huolimatta etten ole niitä tehnyt.
"Urku auki, pelti kii"
Löytyisikö keltään tuota lehteä, jos olisi vaikka mahdollista saada kuvaa tai skannausta tuosta jutusta?
Testin ainakin voitti Prestan fast wax. Näin nopean vilauksen pienestä artikkelista jossa vastakkain oli ainakin kyseinen presta fast wax, autoglym SRP, Meguiars 3-stepin carnauba wax ja jopa Sonax premium class carnauba care. Täytyy hankkia tämä Autobild numero jostain että pääsee lukemaan paremmin.
-
Toisella sivulla vielä Sonax Xtreme ja Turlen originaali. Jos joku haluaa koko artikkelin, eli 6 sivua niin voin skannata jossain välissä. Voipi kysellä yv:n kautta esimerkiksi...