
Paljon tylsiä työvaihekuvia tulossa...
Perus Auto-foam -pesun jälkeen märkänä. Renkaisiin on uutena huhtikuun alussa laitettu Ultima Tire & Trim Guard pintaan (n. 4 kk sitten). Enää ei helmeile eikä muutenkaan näytä käsitellyltä, mutta aika hyvin on kuitenkin estänyt lian tarttumista näinkin pitkään.

Surfex-HD:ta painesumuttimesta 20 % liuoksena.

Annetaan vaikuttaa minuutin verran.

Ja sitten mekaanista pesua. Käytössä Sonüs SFX Pro sienen jämäkämpi keltainen puoli, jota päätin kokeilla rohkeasti tähän käyttöön ja sehän toimii!

Tämän verran otti kirkkaan keltainen sieni väriä itseensä pesussa.

Painepesurilla huuhtelu.

Esikuivausta paineilmapistoolilla.

Paineilmalla töhisteltynä.

Kuivauksen viimeistelyä Sonüs Der Wunder -kuivausliinalla.

Kuivattuna.

Rajausteippausta 50/50 kuvia varten...

...ja vähän levennystä, ettei sumutinpullosta roisku väärälle puolelle.

Black Out 650 ml pullossa, joka varustettu kemikaalinkestävällä sumuttimella.

Klo 9-12 välinen alue suihkittuna...

...ja sitten koko vasen puolisko.

Pyyhkäistään ylimääräiset pois Sonüs Der Wunder Polishing -liinalla ensin alaneljänneksestä.

Alaosa kevyesti pyyhittynä.

Teipit poistettuna ja koko käsitelty alue pyyhittynä.

Tässä koko rengas käsiteltynä ja pyyhittynä.

Tämä on kai sitä peatinkia ny


Aine toimitetaan tämän näköisessä litran purnukassa.

Kokonaiskuvan saamiseksi vielä käsittelemätön takarengas ja käsitelty eturengas samassa kuvassa. Beading-kuvan vedet unohdin pyyhkiä pois ennen kuvan ottamista, joten näyttää kiiltävän enemmän kuin todellisuudessa.

Erittäin positiivinen ensivaikutelma kyllä jäi Black Outista. Tuntuu riittoisalta ja laitoinkin tässä kokeilussani varmasti ainetta liikaa. Sumutinpulloa kannattaa pitää melko nopeassa liikkeessä koko painalluksen ajan

Muoviosille Black Out levitetään suihkauttamalla sitä vaahtomuovilevittimeen ja hankaamalla pintaan.