Erased:ilta osto

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
jappa

Re: Erased:ilta osto

Viesti Kirjoittaja jappa » Ma Touko 30, 2011 4:57 pm

Onkohan tuolta kukaan saanut tavaraa pitkään aikaan,vai onko tänne foorumille sattunut kaikki epäonniset.
No ei vastannut tekstariinkaan kun kyselin toimituksesta.Nyt sitten varmaan on pakko ruveta valitusta väsäämään.

Macce

Viesti Kirjoittaja Macce » Ma Touko 30, 2011 8:11 pm

Täällä alkaa kohta hermot menemään, maksoin tilauksen 17.3. reilut 70 egee. Lupaa lähettää seuraavalla viikolla ja sitä pelleilyä on jo jatkunut liian kauan. Laitoin jo tekstarit että rahat takaisin välittömasti, samalla se soitti ja sano, et muutaman päivän päästä on paketti perillä, että jos jaksan sen verran vielä odottaa.. Pitää tässä alkaa viemään asiaa eteenpäin.

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Ma Touko 30, 2011 10:29 pm

Älkää nyt hyvät ihmiset laittako sinne rahojanne ennenkuin asiat selviävät. Voi olla vaikea saada omiaan pois :!:

jappa

Viesti Kirjoittaja jappa » Ti Touko 31, 2011 6:41 am

Ei tainut olla vielä silloin tarkempaa tietoa henkilön epäluotettavuudesta,kun kumminkin oli tämän palstan "apupoika".No olis pitänyt googlettaa ennen tilausta,mutta kun sitä on liian hyvä uskoinen.Kyllähän sitä voi vain itseään tässäkin syyttää,no ens kerralla vähän viisaampi :?

Urran
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Urran » Ti Touko 31, 2011 7:54 am

jappa kirjoitti:Ei tainut olla vielä silloin tarkempaa tietoa henkilön epäluotettavuudesta,kun kumminkin oli tämän palstan "apupoika".No olis pitänyt googlettaa ennen tilausta,mutta kun sitä on liian hyvä uskoinen.Kyllähän sitä voi vain itseään tässäkin syyttää,no ens kerralla vähän viisaampi :?
Otan tämän nyt vielä uudestaan:
Urran kirjoitti: Ylläpito ei ota kantaa Erasedin liiketoimintaan, eikä Erased varsinaisesti edusta Pesukinnas.com:ia. Mikko toimii foorumilla Apupoikana ja käyttää foorumia eräänä asiakaspalvelun ja palautteen kanavana.
Eli foorumilla apupoikana toimiminen ei silti tarkoita, että apupojat edustaisi foorumia, tai toimisi oikeastaan edes "yhteistyössä". Apupoika titteli on yritykselle mahdollisuus saada oman yrityksen tuotteita tarjottua alan ihmisille, ja lisäksi käyttäen foorumia asiakaspalvelun/markkinoinnin kanavana. Tällöin sekä yrittäjä että käyttäjä molemmat hyötyvät.

Ylläpito on tiukentanut mahdollisuutta toimia foorumin apupoikana:
Petteri kirjoitti:Tästä eteenäpin yrityksiltä, jotka haluavat apupojaksi edellytetään aktiivista kirjoittelua foorumille ja tiedon jakamista käyttäjille. Yritykset, kun eivät maksa Apupoika-osiosta mitään niin tämä "vaatimus" ei ole kovinkaan suuri heitä kohtaan. Tarkoitus on saada lisää aktiivisia Apupoikia foorumille ja sitä kautta lisää tietoa jäsenistölle. Yritykset, jotka haluavat hakea Apupoikaosiota on siis hyvä aluksi osoittaa aktiivisuuttaan foorumilla.
Ystävällisin Terveisin:
Mika / Ylläpito
Vain YKSI LSP!

jappa

Viesti Kirjoittaja jappa » Ti Touko 31, 2011 11:39 am

Tarkoitus ei ollut ketään muita syytellä kuin erased:in Mikkoa ja itseä.Olis pitänyt itse tarkemmin tutkia mitä kyseisestä ukkelissa kirjoitellaan muilla foorumeilla.
Erased:ille annettu huomiseen asti tehdä omat ratkaisunsa ja jos ei mitään kuulu tai ei tavaroita tule,niin minun osalta asiaa jatkaa joku muu.

Macce

Viesti Kirjoittaja Macce » Ti Touko 31, 2011 2:21 pm

Itse tein tilauksen 21.2 ja en saanu mitään vahvistusta sähköpostiin. Melkein kuukausi jälkeen kaveri soitti ja sanoi että tälläinen tilaus on mennyt hänen roskapostiin ja lupasi laittaa tilinumeron ja viitenumeron. Olisi silloin pitäny s...t..na tajuta mikä on meininki.

Rice

Viesti Kirjoittaja Rice » Ti Touko 31, 2011 8:30 pm

Laitoin viestin menemään Erased:lle, taas. Jos tuohon ei tule tämän viikon aikana mitään
vastausta niin pitää ruveta vaatimaan rahoja takasin.
Onneksi noita tuotteita saa tilattua myös muualta.

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Kesä 01, 2011 8:14 am

Nämä vain omia mielipiteitä, mutta itse tekisin tuosta nopeasti jutun eteenpäin, jotta yhtiön toimintatapa tulisi muillekin tietoon. Periaatteessa lainaatte firmalle rahaa ilman korkoa.

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ke Kesä 01, 2011 8:47 am

Lähetin Erasedille kuluttajaneuvonnan lomakkeen "valitus toimituksen viivästymisestä". Siinä on 14 pvää aikaa toimittaa kamat tai rahat takaisin. Saa nähä tapahtuuko mitään.

Artsi

Viesti Kirjoittaja Artsi » Ke Kesä 01, 2011 10:07 am

Kekola kirjoitti:Lähetin Erasedille kuluttajaneuvonnan lomakkeen "valitus toimituksen viivästymisestä". Siinä on 14 pvää aikaa toimittaa kamat tai rahat takaisin. Saa nähä tapahtuuko mitään.
Tuskinpa :cry:

Lähetin samaisen lapun 2 viikkoa sitten, nyt otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan.

jappa

Viesti Kirjoittaja jappa » Ke Kesä 01, 2011 10:23 am

No nyt tuli viesti maikilta ja samalla tuli matkahuollosta saapumis ilmoitus :D Jess pääsee illalla auton kimppuun,vielä tosin pitää tutkailla foorumia kun olen ensi kertaa myllytys hommissa.
Toivon mukaan Maikki saa erasedin asiat kuntoon ja toimituksissa samalle tasolle mitä oli alku aikoina.

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ke Kesä 01, 2011 1:03 pm

Jep, ikävä lukea tämmöistä kun Mikon ansiosta alunperin koko touhuun hurahdin kun ffp:tä luin. Toivottavasti asiat alkaa rullaamaan, ottaa kyllä varmasti aikansa ennen kun luottamus palaa tämmöisen jälkeen.

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Kesä 01, 2011 1:07 pm

sonikk kirjoitti:Jep, ikävä lukea tämmöistä kun Mikon ansiosta alunperin koko touhuun hurahdin kun ffp:tä luin. Toivottavasti asiat alkaa rullaamaan, ottaa kyllä varmasti aikansa ennen kun luottamus palaa tämmöisen jälkeen.
Sama.

Minä olen yrittänyt miettiä, että miten tähän pisteeseen on tultu, sairastuminen, perhesyyt jne. Koska jos olisin itse yrittäjä niin tekisin takuulla kaikkeni, jotta tuohon pisteeseen ei mennä. Toisaalta vaikuttaa siltä, että varastoa ei välttämättä kauheasti ole, kun osa tuntuu saavan tavaransa ja osa taas ei.

Suomessa meitä hurahtaneita on kuitenkin sen verran vähän, että mm. sosiaalisen median kautta tieto välittyy varsin nopeasti.

Jaska

Viesti Kirjoittaja Jaska » Ke Kesä 01, 2011 6:27 pm

Itselleni tuli tällä viikolla huhtikuun alussa tilatut tavarat. Hyvitykseksi lupailtua ylimääräistä tuotetta ei ollut ainakaan minun lähetyksessä. Kun aiemmin yritin sähköpostilla ja yhteydenottolomakkeella kysellä missä tilaus viipyy, niin ei yhteydenottooni vastattu. Puhelimella sai kiinni, kun lähetin ensin tekstiviestin ja selitys sähköpostiin vastaamattomuuteen oli, että pääsee niin huonosti tietokoneelle, joten ei juuri maileihin vastaile. Erikoista verkkokauppaa, jos ei pysty sähköpostilla olemaan yhteydessä :shock: (oli sitten miten harrasteluonteista tahansa). Selityksenä viivästykselle oli yritysjärjestelyt ja tavarantoimittajien lomat. Näistä olisi voinut tiedottaa ja välttyä yrityksen maineen kärsimiseltä, mutta kukin tavallaan. Tietääpähän ainakin keneltä en itse ainakaan enää tilaa tavaraa.

Macce

Viesti Kirjoittaja Macce » Pe Kesä 03, 2011 3:14 pm

Erased maksoi rahat takaisin. Puhelimessa kaveri oli tosi asiallisen oloinen ja vastasi aina puhelimeen, mutta tilausta jonka maksoin 17.3 ei pystynyt toimittamaan. Nyt on tilaus toisesta paikasta menossa ja otin varman päälle (postiennakko) :lol:

Antto-

Viesti Kirjoittaja Antto- » Pe Kesä 03, 2011 4:11 pm

Olen ffp miitissä tavannut Mikon ja kyllä minullani on kuva aivan rehdistä ja reilusta kaverista! Ymmärrettävää että joiltain jää p*skan maku suuhun jos esim. tavarantoimittajien osalta homma sakkaa ja toimitukset venyy.

Rauhallinen Erkki

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » Pe Kesä 03, 2011 5:02 pm

Komppaan Antto-:a tässä. Mitä näiden parin viime vuoden aikana oppinut Mikkoa tuntemaan, niin "epärehellinen" ei ole kyllä oikea adjektiivi miestä kuvaamaan. Puhelintuki on pelannut aina kun näiden mössöjen kanssa on oltu peukalo persiissä, että mites näitä nyt käytetään. Tietysti tämä ketju nyt koskee vain erasedin verkkomyyntiä ja toivonkin, että mahdolliset probleemat sillä saralla lutviutuvat parhain päin. Itse olen kyllä ollut tyytyväinen asiakas, paikan päältä tavaran noutanut ja ilmaiset tuutoroinnit samaan rahaan.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Artsi

Viesti Kirjoittaja Artsi » Pe Kesä 03, 2011 11:06 pm

Paketti saapui yli 10 viikon odottelun jälkeen ja väärä tuote!!! Olin tilannut Chemical guysin "new look trim gelin" mutta paketissa oli joku natural shine dressing pullo :(

Sen verran googlella selvittelin, että kyseessä on tosiaan kaksi eri tuotetta ja tuo saamani puteli on paljon tilaamaani ja maksamaani halvempaa. Postia ja sivujen kautta on taas pistetty viestiä, pullo lähtee maanantaina jokatapauksessa takaisin!

Rice

Viesti Kirjoittaja Rice » Ma Kesä 06, 2011 8:51 pm

Tänään tuli huhtikuun lopussa tehty tilaus perille.
Paketissa oli kaikki mitä pitikin.

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » To Kesä 16, 2011 3:03 pm

Ei ole kuulunut mitään.
Kuluttajaneuvontaan otettu yhteyttä, katotaan mitä ne sanoo.

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ti Kesä 28, 2011 10:24 am

Erased ei vastaa kuluttajaneuvonnan viestiin mitään.

Poliisille vastaa.

Artsi

Viesti Kirjoittaja Artsi » Ke Kesä 29, 2011 12:20 am

Jep, mä sain prosessin päätökseen ja mulle kelpaavat kamat perille, vaikka vähän eri tuotteita tilasinkin. Enää en tuolta tilaa, niin paljon vaivaa ja v*tutusta hommasta koitui mulle.

Puhelimessa oli ihan asiallisen ja mukavan tuntuinen kaveri, käsittämätöntä, että päästää verkkokauppansa tuohon jamaan :shock:

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Kesä 29, 2011 8:18 am

Näinköhän kyse on todellakin siitä, että varastossa ei ole juurikaan tuotteita -> porukka joutuu odottamaan / saa eri tuotteita mitä tilasi.

Kun osalla porukkaa ei ole ollut mitään ongelmia (kun asioivat paikanpäällä).

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ke Kesä 29, 2011 8:47 am

En tarvitse enää mitään niistä tuotteista, mitä tuolta tilasin. Ostin muualta. Otan pelkästään rahat takaisin.

Nettikaupasta rahat tolle kelpaa, mutta mitään kirjallista vastinetta kyselyihin (myös kuluttajaneuvonnan; taitaa tietää ettei kuluttajaneuvonta tai kuluttajariitalautakunta pysty tekemään mitään muuta kuin antamaan suosituksia) tuolta ei ole tullut. Ei huvita soitella, pitäs olla ihan selvä juttu miten myyjä tässä toimii. Myyjän pitäisi olla asiakkaaseen yhteydessä eikä päinvastoin. Minä en tuonne ole enää yhteydessä koskaan, saa viranomaiset hoitaa asiaa eteenpäin.

Mulle on ihan sama millainen kaveri on puhelimessa tai paikan päällä. Ilmeisesti silloin toimii rehdisti, mutta nettikauppa on täyttä paskaa tämän sankarin kohdalla.

Vastaa Viestiin