No ruosteongelmatkin on monelle auton omistajalle ns. "ei kiinnosta v***uakaan - ei tule ongelmaksi mun aikana" mutta ihan pesun helppous (ns. miten skeida jää kiinni talvisin) jne. muut haitat.
Mut tosiaan alla kuva Posasta mun tallista työstämässä 200 Audia:
Nykymittapuulla keskikokoinen auto (on se kyllä kai kohtuu leveä? Kuitenkin >1800mm leveä). Ja auto keskellä tallia. Kuvissa myös roskis, miljoonalaatikot jne ryönä ns. väärässä paikassa - roskiksen oikeassa paikassa taitaa kuvaushetkellä olla muistaakseni sarja Legacyn 18" vanteita ja renkaita
Mutta mitä mun tallista pitäisi ottaa opiksi itselleen tallin tekijöille on; Ajoissa lattian pinnoitus (ei onnistu näin 60 vuotta jälkikäteen - liikaa imeytynyttä öljyä) ja seinien valkoiseksi maalaus (work in progress..). Ja mun mielestä valaistus 2x vaakalamput 45 asteen kulmissa (ylä ja ala) sekä tarvittaessa keskelle kattoa (muistakaa silti sääntö; Mitä enemmän valoa - sitä jyrkemmät varjot). Vetäkää paineilmalinjat (kovat putket) valmiiksi - tarvitsette tai ette, ei maksa paljoa ja pistorasioita EI voi olla liikaa (mulla on 50-luvulla tehty setup joten pelaan jatkoroikilla vielä toistaiseksi..)
Ja ohessa muuten myös se sonikin legendaarinen "ei valkotasapainoja säädetty kuva" mitä en kuulemma ikinä julkaise

"Kohtuu keltainen" kännykkäräpsy kyseessä.. tai sit Posa on aasialainen
Kuvassa muuten Jollille myös kuvailemani halogeenin sijoituspaikka - tosin oikeekätiselle valo on väärällä puolella tekijää