Kankaiden suoja aineet
Re: Kankaiden suoja aineet
Mistähän tuota Gtecniqin verhoilun suoja-ainetta saisi Suomesta tilattua kun autonhoito.com näyttää olevan lopettaneen...
-
http://store.autovisionfinland.com/auto ... _4607.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Minkäs tuotteen porukka on todennut kestäväksi? Pitäs rattaat kohta suojata jollain ennenkö poitsu putkahtaa pihalle 

-
- Site Admin
Rattaissa tuo suola ja muu kylpy on niin pientä että meillä on kestänyt helvetin hyvin GTechniq I1 Smart Fabric. Mutta jos oikeen haluu hipostella niin ostaisin itse varmaan CQuartzit 

Vain YKSI LSP!
- Posambique
Kyseessä avoauton kangaskatto:
- CQuartz kesti siis helmikuussa laitettuna niin, että alkoi joulukuussa antautumaan.
- Joulukuussa tilalle laitettu Nanolex oli jo kevään tullen alkanut antautumaan.
Eli nyt pitää tilata lisää CQuartzia ja uusia käsittely.
Mielenkiintoista olisi kyllä nähdä vertailu CQuartz vs. Gtechniq
Mitä olen aineita käyttänyt niin luulen CQuartzin olevan hieman parempi,
mutta kun huomioi litrahinnan niin... Että onko se selvästi parempi?
- CQuartz kesti siis helmikuussa laitettuna niin, että alkoi joulukuussa antautumaan.
- Joulukuussa tilalle laitettu Nanolex oli jo kevään tullen alkanut antautumaan.
Eli nyt pitää tilata lisää CQuartzia ja uusia käsittely.

Mielenkiintoista olisi kyllä nähdä vertailu CQuartz vs. Gtechniq
Mitä olen aineita käyttänyt niin luulen CQuartzin olevan hieman parempi,
mutta kun huomioi litrahinnan niin... Että onko se selvästi parempi?
"Urku auki, pelti kii"
Mites tota I1:stä laitetaan, suoraan suihkimalla kankaaseen ja liinalla levitys, vai ensin liinaan ja hieroo pintaan, vaiko kenties pelkkä suihkuinta?
Kaverille annoin pullollisen tota ja sen on tarkoitus kyllästää valkoinen rättikatto sillä.
Kaverille annoin pullollisen tota ja sen on tarkoitus kyllästää valkoinen rättikatto sillä.
- Posambique
Mä olen aina käyttänyt noita suoja-aineita niin että olen vain ja ainoastaan suihkinut pintaan ja antanut kuivua kunnolla.
Itse olen nimenomaan välttänyt pintaan koskemista mahdollisimman pitkään levityksen jälkeen.
Ai miksikö? Hyvä kysymys, ei hajuakaan...
Itse olen nimenomaan välttänyt pintaan koskemista mahdollisimman pitkään levityksen jälkeen.

"Urku auki, pelti kii"
Ilmeisesti suihkimalla pelkästään sitten saa tasaisesti laitettua, ettei tule laikukasta?Posambique kirjoitti:Mä olen aina käyttänyt noita suoja-aineita niin että olen vain ja ainoastaan suihkinut pintaan ja antanut kuivua kunnolla.
- Posambique
On tähän asti toiminut mulla, myös Gtechniqin kanssa.
"Urku auki, pelti kii"
Jep, kankaissa toimii hyvin pelkkä suihkuttelu, nahan kanssa vaatii levittämistä, että saa tasaisesti.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
Pihassa myös BMW 330e
EX Audi TT RS+ & RS3
Audi RS3 Sedan
Pihassa myös BMW 330e
EX Audi TT RS+ & RS3
Onko kukaan kokeillut chemical guys fabric guardia hinta vaikuttaisi olevan ok.
Kokeiltu on muttei mitään sen isompaa "testiä" vielä tehty kestävyyden suhteen. Vettä tuntui pitävän talouspaperin palanen kun siihen testasin ja annoin kuivua.
Ostin valkoiset kangaskengät ja nyt mietin et nehän voisi käsitellä jollain kankaan kyllästysaineella?
Mitä gurut suosittelevat?

.:R32
Miten olisi nanolex premium textile and leather sealant.
Itsellä ei ole kokemuksia aineesta eli tämä on ehdotus ja samalla
toivoisint textile kestosta.
Itsellä ei ole kokemuksia aineesta eli tämä on ehdotus ja samalla
toivoisint textile kestosta.
Gtechniq I1?Markku M. kirjoitti:Ostin valkoiset kangaskengät ja nyt mietin et nehän voisi käsitellä jollain kankaan kyllästysaineella?![]()
Pyysin Projectechin Jannelta konsultaatiota asiaan, Janne suositteli CarPro C.Quartz Fabric & Leatheria - lähinnä pakkauskokonsa puolesta, kun en kankaan suoja-ainetta muuhun tarvitse kuin noihin kenkiin.
Yksi mitä tekisi kovasti mieli joskus kokeilla myös on tuo NeverWet...
.:R32
Suoja-aineita pitäs takalootaan saaha. Karvaiset matkustaa aina kontissa ja jostakin syystä kaukalomatot ei oikein houkuttele.. Onko kokemuksia mistään mikä pitäisi vähän hajujakin loitolla? Tahtoo näin talvisinkin aina paskaa käpälöiden mukana tarttua..
Subaru Outback 2.5 -05
Laita kontin pohjalle muovista ruohomattoa ja sen päälle verhoilun väriin sopivaa pyyhe, saa kangaskaupasta metritavarana. Pyyhe imee enimmät, kuivuu nopeasti ja on helppo pestä kun alkaa haisemaan. Ruohomatto pitää pyyhkeen paikallaan ja suojaa jos pyyhkeen läpi alkaa mennä vettä. Nimim. Koirat melkein aina kyydissä.
Jotain suoja-ainetta vois kyllä harkita seuraavan sisäpesun jälkeen laittavansa itsekkin, eilen siivotessa huomasin että alkaa Volvon beiget seinäverhoilut olla jo enemmän paskanruskean väriset.

Jotain suoja-ainetta vois kyllä harkita seuraavan sisäpesun jälkeen laittavansa itsekkin, eilen siivotessa huomasin että alkaa Volvon beiget seinäverhoilut olla jo enemmän paskanruskean väriset.
Eikös tuo NeverWet ole kestonsa puolesta ihan hölynpölyä?Markku M. kirjoitti:Pyysin Projectechin Jannelta konsultaatiota asiaan, Janne suositteli CarPro C.Quartz Fabric & Leatheria - lähinnä pakkauskokonsa puolesta, kun en kankaan suoja-ainetta muuhun tarvitse kuin noihin kenkiin.
Aa näppärää! Voishan tuota kokeilla ihan. Sama tässä justiinsa 4 litraa lähti ruskeaa vettä kontista ja seinistä.Timo_R kirjoitti:Laita kontin pohjalle muovista ruohomattoa ja sen päälle verhoilun väriin sopivaa pyyhe, saa kangaskaupasta metritavarana. Pyyhe imee enimmät, kuivuu nopeasti ja on helppo pestä kun alkaa haisemaan. Ruohomatto pitää pyyhkeen paikallaan ja suojaa jos pyyhkeen läpi alkaa mennä vettä. Nimim. Koirat melkein aina kyydissä.![]()

Karvoille löytyikin loistava harja sonaxilta jo.
Subaru Outback 2.5 -05
Oman BMW:n vaalean beigessä kangas sisustassa ärsyttää penkkeihin tulevat läikät aina kun vesi pisara tippuu penkin reunalle eli käytännössä joka kerta kun sataa vettä tai auto on märkä kun oven avaa. Mikä aine olisi hyvä estämään vedestä tulevien läikkien syntymistä?
Gtechniq I1 Smart Fabric on aika toimivaa tuossa veden hylkimisessä. Itse olen siitä tykännyt.
Bad company corrupts
Omassa volkkarissa oli sama vika. Pesun jälkeen suihkin penkit 303 fabric guardilla. Tästä aikaa pian 2 vuotta ja edelleen hylkivät vettä, eikä ole läikkiä syntynyt.markok kirjoitti:Oman BMW:n vaalean beigessä kangas sisustassa ärsyttää penkkeihin tulevat läikät aina kun vesi pisara tippuu penkin reunalle eli käytännössä joka kerta kun sataa vettä tai auto on märkä kun oven avaa. Mikä aine olisi hyvä estämään vedestä tulevien läikkien syntymistä?
Itse olen käyttänyt tota: http://www.softcare.fi/tuote/softcare-f ... protector/" onclick="window.open(this.href);return false;
Black isn't a color, it's a career.