Vinkkejä myllytykseen
Vinkkejä myllytykseen
Joitakin myllytyksiä on tullut tehtyä epäkeskolla ja nyt olisi tarkoitus siirtyä kokeilemaan Rotaryä. Millä kierroksilla rotaryllä kannattaa ajaa ja onko muuten miten eroa epäkeskoon? Potilaana musta Audi a6 2013 niin olisiko laikkasuosituksia?
Re: Vinkkejä myllytykseen
Riippuu rotarysta ja millä aineella aiot ajaa, pääsääntöisesti aika matalilla kierroksilla. Mulla on sekä rotsku että epäkesko. Suurempi ero leikkaavuudessa ja viimeistelyssä tulee laikka- ja ainevalinnalla kuin koneella. Rotsku sotkee vähän enemmän, kun melkein poikkeuksetta roiskii hieman sitä ainetta ympäriinsä.
Laikkavalintakin riippuu aineesta ja lakan kovuudesta, mulla on "delfingrau" harmaa Audi B7, siinä lakka on ihan jäätävän kova. Tuohon olen käyttänyt naarmunpoistoon Schollin valkoista Spider-laikkaa tai Mequn leikkaavaa mikrokuitulaikkaa + Mequn 105. Vaatii sitten kyllä vielä 2 stepin jollain viimeistelyaineella ja pehmeämmällä laikalla... Kannattaa aloittaa miedommalla laikka+ aine kombolla ja katsoa miten tehoaa.
Osaavammat voi antaa parempia ohjeita, noilla itse lähestyisin.
Laikkavalintakin riippuu aineesta ja lakan kovuudesta, mulla on "delfingrau" harmaa Audi B7, siinä lakka on ihan jäätävän kova. Tuohon olen käyttänyt naarmunpoistoon Schollin valkoista Spider-laikkaa tai Mequn leikkaavaa mikrokuitulaikkaa + Mequn 105. Vaatii sitten kyllä vielä 2 stepin jollain viimeistelyaineella ja pehmeämmällä laikalla... Kannattaa aloittaa miedommalla laikka+ aine kombolla ja katsoa miten tehoaa.
Osaavammat voi antaa parempia ohjeita, noilla itse lähestyisin.
