Kahvan saa tiskiltä kysymällä. Siitä toki myös veloitetaan, joten pihdit tulee halvemmaksi.Pihdit mukaan niin saa letkusta vettä ämpäriin (kahva poistettu) tai sitten hakee ilma/vesi kaapista.
Haku löysi 185 tulosta
- Ti Huhti 23, 2013 9:37 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
- Vastaukset: 493
- Luettu: 534025
Re: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
- To Huhti 18, 2013 9:30 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Kotimaiset detailing kaupat
- Vastaukset: 90
- Luettu: 26236
Re: Kotimaiset detailing kaupat
Tuli sitten tilattua C5:t tuolta Auto Vision Finlandista, kun Jannelta ei qtechnicia saa. Täytyy kyllä antaa kunnon kehut kys. yrityksen toiminnasta. Kyselin ensin sähköpostilla saatavuuksia ja vastaukset sain muutaman minuutin viiveellä. Muutamaa päivää myöhemmin sain ilmoituksen, että haluamani tu...
- Su Huhti 07, 2013 7:06 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Kotimaiset detailing kaupat
- Vastaukset: 90
- Luettu: 26236
Re: Kotimaiset detailing kaupat
Kappas, kiitos tästä. Pitää kysellä löytyisikö varastosta.
Onko kellään kokemuksia kys. puljusta?
Onko kellään kokemuksia kys. puljusta?
- La Huhti 06, 2013 11:49 am
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Kotimaiset detailing kaupat
- Vastaukset: 90
- Luettu: 26236
Re: Kotimaiset detailing kaupat
Onko nyt niin, että qtechnicin tuotteita ei saa Suomesta enää mistään?
Vai saako edes maailmalta? Eikös niillä ollut jotain ongelmia jossain vaiheessa?
Vai saako edes maailmalta? Eikös niillä ollut jotain ongelmia jossain vaiheessa?
- La Huhti 06, 2013 11:44 am
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: O: qtechnic c5 Wheel Armour
- Vastaukset: 1
- Luettu: 873
O: qtechnic c5 Wheel Armour
Kesävanteet kaipaavat pinnoitusta, mutta tätä ei taida Suomesta enää kaupasta saada, joten koitetaan tätä kautta.
Sen verran tarvitsen, että saa 4x19" vanteet pinnoitettua kunnolla. Plussaa jos löytyy pääkaupunkiseudulta, mutta kulkeehan tuollainen puteli postillakin.
Sen verran tarvitsen, että saa 4x19" vanteet pinnoitettua kunnolla. Plussaa jos löytyy pääkaupunkiseudulta, mutta kulkeehan tuollainen puteli postillakin.
- Ke Maalis 27, 2013 7:36 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Alustasarjamerkit, ja kokemukset.
- Vastaukset: 117
- Luettu: 31989
Re: Alustasarjamerkit, ja kokemukset.
Street comfortia ei saa niin tonttiin, mutta se tuskin on mukavuuspainoitteisessa asennuksessa tarkoituskaan. Varmasti siis hyvä vaihtoehto käyttöautoon. Tämä sanottuna, itse olen kyllä ollut käyttöautossa äärimmäisen tyytyväinen KW V1:een. Alusta on jopa säädöt tapissa todella mukava eikä missään n...
- Ti Maalis 05, 2013 3:48 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Wolf's Chemicals nano -tuotteet
- Vastaukset: 207
- Luettu: 60033
Re: Wolf's Chemicals nano -tuotteet
Mä en ole vielä ikinä kokenut, että BW:n pinta olisi mitenkään erityisesti "mennyt tukkoon" vaikka tuota on tullut käytettyä jo kauan. Totta kai se hylkii huonommin, jos päällä on sentti kuraa. BW on edelleen mun mielestä aivan loistokamaa, jos haluaa "vahata" auton vaikka 6kk vä...
- To Tammi 24, 2013 8:36 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Autonhoitotuotteiden erikoisemmat käyttökohteet
- Vastaukset: 553
- Luettu: 169991
Re: Autonhoitotuotteiden erikoisemmat käyttökohteet
Ajattelin kokeilla Wolf'sin lasipinnoitetta suihkukaapin laseihin, kun tuntuvat harmaantuvan todella nopeasti (ja on tiukassa).
Onko täällä kokemuksia, että auttaako pinnoittaminen oikeasti ongelmaan?
Onko täällä kokemuksia, että auttaako pinnoittaminen oikeasti ongelmaan?
- Ma Joulu 03, 2012 8:00 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
- Vastaukset: 493
- Luettu: 534025
Re: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
Eläintarhan nesteellä on nykyään Ti-pesuhalli, 1 paikka, todella hyvä painepesuri ja lämmin tila. Käykää tsekkaamassa. Testattu. Painepesuri oli tosiaan hyvä ja muutenkin paikka ihan ok... mitä nyt vähän pieni. Vettä sai hanasta, mutta ei letkusta. Toistaiseksi ei ollut ruuhkaa, mutta luulisi tuon ...
- Ke Marras 28, 2012 8:35 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: CarPro IronX Soap Gel
- Vastaukset: 14
- Luettu: 8294
Re: CarPro IronX Soap Gel
Tuota tuota, vahaturvallinen raudanpoistaja kuulostaa kyllä omaan korvaan aika omituiselta... En toki tunne noiden tarkempaa toimivuutta, mutta ajatuksena kuulostaa siltä, etten itse noita ehkä ylläpitopesuihin ihan heti käyttäisi.
- Ke Marras 28, 2012 8:30 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
- Vastaukset: 493
- Luettu: 534025
Re: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
Kun kahvion henkilökuntakin oli oikein mukavaa, niin yhteenvetona pesukokemusta voi kuvailla varsin onnistuneeksi. Tänne menen varmasti uudestaankin Ainoa miinus paikalle tulee siitä, että halleihin ajettaessa on kynnys, johon jää matalalla autolla kiinni (tuli koitettua). Onnenksi oven vieressä ol...
- Ma Marras 26, 2012 6:09 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
- Vastaukset: 1178
- Luettu: 423149
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Tervetuloa Puerco ja onnittelut hienosta autosta. Tuota tuli pitkään itsekin katseltua "sillä silmällä", mutta tässä kohtaa ei aika ollut vielä ihan kypsä possun hankinnalle. Some day...
Meneekö ylimaalaukseen vai selviääkö myllyllä?
Meneekö ylimaalaukseen vai selviääkö myllyllä?
- Ma Marras 26, 2012 6:05 pm
- Keskustelualue: Käyttäjien testit
- Aihe: WaxMarathon
- Vastaukset: 80
- Luettu: 31056
Re: WaxMarathon
Ihan mielenkiintoista testiä tulossa ja hyvä, että jaksatte näitä tehdä. Tässä on kyllä jo niin monta tuotetta vertailussa, että noiden keskinäinen vertailtavuus saatta hieman kärsiä. Pinta joutuu kuitenkin melko erilaiselle koetukselle eri puolilla autoa.
- Ma Marras 26, 2012 6:01 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: kestopinnoitteet
- Vastaukset: 1435
- Luettu: 483428
Re: kestopinnoitteet
Nyt kun nuo Nanolexin aineet rupeaa olemaan myös saatavissa kotomaasta, niin vaatiiko nuo niiden pinnoitteet tuon Reactivating shampoon käyttöä Wolf'sin tyyliin ? Itse olen pessyt BW:tä satunnaisesti BH autowashilla ja Wolfsin nanoshampoolla ja hyvin toimii molempien shampoien kanssa. Ei noi siis m...
- Ma Marras 26, 2012 5:55 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
- Vastaukset: 493
- Luettu: 534025
Re: TI-Autonpesupaikat paikkakunnittain
Hyvä tietää! Täytyy käydä testaamassa tuo Eltsu, koska KTK:lla ei olla vielä saatu lisättyä asfalttia kynnyksen eteen, ja yksin lankkujen kansa kikkailu on haastavaa (kyllä, nostan alustaa kunhan vain ehdin). Tuonne luulisi Audin menevän, jos kerran lambollakin onnistuu 
- Ke Loka 31, 2012 9:27 pm
- Keskustelualue: Kiillotusaineet ja -laikat
- Aihe: Paras Glaze ?
- Vastaukset: 86
- Luettu: 21825
Re: Paras Glaze ?
Juurikin näin.
- Ke Loka 31, 2012 6:45 pm
- Keskustelualue: Kiillotusaineet ja -laikat
- Aihe: Paras Glaze ?
- Vastaukset: 86
- Luettu: 21825
Re: Paras Glaze ?
Pitää miettiä tuo Shine & sealin hankinta kunhan tuo nykyinen HB pullo loppuu. tuon olen kuitenkin rankannut hyväksi aineeksi, ainoa minkä lasken miinukseksi on tuo "pitkä" kuivumis aika tästä syystä miettinyt tuota FK:n tuotetta finis-waxin kaveriksi. Pääsääntönä voisi sanoa, että pa...
- Ti Loka 23, 2012 9:23 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
- Vastaukset: 1178
- Luettu: 423149
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Huh, saattaa moni yllättyä liikennevaloissa tuon e30:n vieressä. Hieno! 
- To Loka 18, 2012 8:54 pm
- Keskustelualue: Asiakaspalvelu
- Aihe: Positiivista palautetta +++
- Vastaukset: 336
- Luettu: 232784
Re: Positiivista palautetta +++
Hah, meinasin juuri tulla kommentoimaan ihan samaaTuo Jannen paketointi menee jo taiteellisuuden puolelle
- Ke Loka 17, 2012 9:05 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
- Vastaukset: 1178
- Luettu: 423149
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Höh, tässähän alkaa oikein harmittamaan, ettei tullut hommattua e91:stä. Sellainen oli pitkään ensisijaisena vaihtoehtona, mutta toisin kävi. Ehkäpä seuraava on sitten puimuri. Hienoja autoja joka tapauksessa! 
- Ti Loka 16, 2012 7:47 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Wolf Chemicals Hard Body
- Vastaukset: 241
- Luettu: 51942
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Eli oletko käyttänyt Autowashia silloin kun on likaisempi auto? Eikö nano shampoo pese tarpeeksi hyvin mielestäsi? No suurinpiirtein näin, mutta enemmänkin ehkä fiilispohjalta. Molemmilla olen päässyt ihan riittävään tulokseen, mutta on tuo autowash jonkin verran tehokkaampaa ja siksi olen käyttäny...
- Ti Loka 16, 2012 7:34 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Bilthamber Finis-wax
- Vastaukset: 302
- Luettu: 105872
Re: Bilthamber Finis-wax
Osta BH:n Cleanset fluid. Menee pieneen tilaan 
No joo, vaihtoehto B imo.
No joo, vaihtoehto B imo.
- Su Loka 14, 2012 6:33 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
- Vastaukset: 1178
- Luettu: 423149
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Kävin vähän harjoittelemassa hämäräkuvaamista salamien kanssa. ??? http://www.bbcgoodfood.com/content/knowhow/glossary/salami/image.jpg Sori, oli pakko :rolf: Hieno kuva joka tapauksessa eikä autokaan ole hassumpi. Pitäisi saada joku ottamaan omastakin kulkineesta kunnon kuvia. Itse olen sen verran...
- Su Loka 14, 2012 6:23 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Wolf Chemicals Hard Body
- Vastaukset: 241
- Luettu: 51942
Re: Wolf Chemicals Hard Body
OT: Finis-wax on tarjonnut itselle parhaan sheetingin tähän mennessä.... Outoa kyllä, mutta tämän ja muun lukemani perusteella HB vaikuttaa huomattavasti huonommalta sheettaus ja beging ominaisuuksiltaan kuin BW tai sitten näissä tapauksissa on mennyt jotain muuta pieleen. Mulla oli ennen BW:tä fin...
- Ke Loka 10, 2012 9:32 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Wolf Chemicals Hard Body
- Vastaukset: 241
- Luettu: 51942
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Onko HB siis merkittävästi huonompi helmeilyominaisuuksiltaan kuin body wrap?