Haku löysi 1 tuloksen
- Ma Kesä 06, 2011 9:44 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Kärcherin vaahdotin
- Vastaukset: 10
- Luettu: 14430
Re: Kärcherin vaahdotin
Itteltä löytyy toi kärcherin vaahdotin ja sit kunnon foamlance. Onhan noilla tosipaljon eroa vaahdon paksuudessa samalla pesuaineella. Panosta suoraan "kunnon" foamlanceen ni ei ala harmittaan 